Klinkt als een hele slechte Duitse film danquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja, nja gewoon een erotische film dan met een beetje verhaallijn nog. Vast wel een markt voor als je niet al te cliché schrijft.
Gaat vast niet gebeuren, daarvoor zou ik ijverig en minder lui moeten worden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te werken voor mijn geld, maar ik zou het niet erg vinden mocht Loka straks tonnen per jaar binnenharken bij de shell.
Nee, dus niet als je er ook gewoon een beetje een verhaallijn van maakt. Goede casting, top filmquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt als een hele slechte Duitse film dan
Erg vinden niet, nee. Maar ik zou niet willen parasiteren. Daar voel ik me echt kut bij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te werken voor mijn geld, maar ik zou het niet erg vinden mocht Loka straks tonnen per jaar binnenharken bij de shell.
Zodra de seks begint, is het verhaal niet meer relevant. Dan gaat het om de actie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dus niet als je er ook gewoon een beetje een verhaallijn van maakt. Goede casting, top film
Je hebt in ieder geval de juiste instellingquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Erg vinden niet, nee. Maar ik zou niet willen parasiteren. Daar voel ik me echt kut bij.Desnoods ga ik wel 40 uur vrijwilligerswerk doen om me toch nuttig te voelen.
Jammer dat het niet genoeg is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de juiste instelling
Donequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
KAAS, haal ff dat plaatje uit de OP please
Waar gaan de examens over? En hoe ging het vandaag?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eerste examen gehad vandaag, volgende week de andere. Dus BLEH.
Ik heb geen nagels meer over. IK GEEN NAGELS? nee, dat kan inderdaad niet. toch is het zo
En met jou?
Helemaal niet. Seductie technieken etc. Wordt gewoon een goede film. Niet zo zeuren jij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zodra de seks begint, is het verhaal niet meer relevant. Dan gaat het om de actie.
Helaas niet neequote:
Thanks bro!quote:
Misschien moet jij het script schrijven, je hebt er in ieder geval verstand vanquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet. Seductie technieken etc. Wordt gewoon een goede film. Niet zo zeuren jij.
Nice nicequote:Op donderdag 28 mei 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar gaan de examens over? En hoe ging het vandaag?
Ja, extreem goed. Heb per toeval een baan gekregen in februari en dat gaat goed. Ik krijg contract bij detacheringsbureau zodat ik niet doodga van de honger in de zomervakantie.
En daarna weer aan de slag op dezelfde school, meer uur per week dan nu.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat vast niet gebeuren, daarvoor zou ik ijverig en minder lui moeten worden.
Dat zou nog moeilijker zijn dan minder dik worden.
Hele dag niks doen is kut, ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Erg vinden niet, nee. Maar ik zou niet willen parasiteren. Daar voel ik me echt kut bij.Desnoods ga ik wel 40 uur vrijwilligerswerk doen om me toch nuttig te voelen.
Kijk, ook goed bezig!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef K44S het volgende:
Als ik vanaf 1 Augustus geen werk heb, ga ik sowieso vrijwilligers werk doendaarnaast nog bij een uitzendbureau werken waar ik nog een goede naam heb
CSI, hahaquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef aeque het volgende:
Ik zie Justin Bieber toch het liefste nog steeds zo:
[ afbeelding ]
En zo hoort het ook. Hij moet alleen met een nuke omgelegd worden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef aeque het volgende:
Ik zie Justin Bieber toch het liefste nog steeds zo:
[ afbeelding ]
He? Neuken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En zo hoort het ook. Hij moet alleen met een nuke omgelegd worden.
En ik typte expres niet genuked want dan gaan mensen het fout lezen.
Spannend.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nice nice
Ik ben bijna doktersassistente.. dus alle praktijkexamens nu
En ik weet niet hoe het ging. Het waren hele rare casussen.. kan er echt niks over zeggen.
Ik denk niet dat ik tegen de stress van een leven in de criminaliteit zou kunnen, helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Dan moeten we op een andere wijze voldoende geld verzamelen voor een ruim huisje buiten de stad met grote luxe bibliotheek en eigen groentetuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |