Kunnen de mannen weer het vlees bewaken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, we moeten nog een barbecue houden. Kan ik weer kotsen enzo.
En de echte mannen achter de vrouwen aan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kunnen de mannen weer het vlees bewaken.
Wat houdt je bezig?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan me vaak moeilijk ontspannen op vakantie, heb jij daar ook last van?
Ik probeer juist netjes te rijdenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, jij bent meer het type dat mooie crashes en acties kan maken voor zoiets
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan nog.Is Farming Simulator niks voor je?
Flauw van je hond.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger stond het hele hoofdeinde vol. Allemaal op hun 'eigen' plek. Altijd boos op m'n moeder omdat ze ze verkeerd neerzette. Toen liet ze me dat zelf maar doen.![]()
Tegenwoordig alleen een rood vosje als knuffel. En soms een Golden Retriever, maar die jat mijn deken.
Mijn vriend en ik hadden 5 maanden een relatie waarvan hij er 2 in het buitenland zat toen we samen een week op vakantie gingen. Ging prima! 5 maanden later heeft hij het alsnog uitgemaakt maar dat had dan weer niks met die vakantie te maken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Non-stop op elkaars lip voor langer dan een weekend... is ook wel vrij heftig. De eerste vakantie samen staat niet voor niets bekend als een soort relatie-test. Relatie van mijn nicht is toen ook uit gegaan, terwijl ze dacht dat het gezellig was.
Gewoon zorgen dat je genoeg dingen plant zodat je je niet hoeft te vervelen.quote:
Het was niet de eerste vakantie, die was best leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Non-stop op elkaars lip voor langer dan een weekend... is ook wel vrij heftig. De eerste vakantie samen staat niet voor niets bekend als een soort relatie-test. Relatie van mijn nicht is toen ook uit gegaan, terwijl ze dacht dat het gezellig was.
Ontzettend. Ik erger me ook extra snel aan zaken die er niet toe doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan me vaak moeilijk ontspannen op vakantie, heb jij daar ook last van?
En wat blijft er dan voor jou over?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
En de echte mannen achter de vrouwen aan.
Zo heeft ze me gehosseld.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien is Loka een Rasta Rostelli wannabe.
"Als ik knip met mijn vingers word je wakker en kun je nergens je pyjama vinden. Nergens. Je pyjama vinden. Nergens...."
*knip*
Dan voel je je zo domquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij lag het beide keren ook daadwerkelijk op die ene plek waar ik niet gekeken had. Omdat ik me er niet bewust van was dat het een plek was waar iets kon liggen.
Nee.quote:
Ex was gewoon vervelend op vakantie. Te autistisch denk ik. Alsof ze een checklist had van wat ze dacht dat mensen deden op vakantie en dat moest ze dan doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me ook superspannend. Hopen dat je je niet verveelt met haar of dat je achter vervelende trekjes komt.
Ga lekker slapen en morgen naar de dokter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, ik post het hier niet in die bewoordingen, maar momenteel voel ik me nogal beroerd.
Vooral fysiek, maar dat doet me mentaal ook niet echt goed. Ik wil eigenlijk gewoon nooit meer opstaan. :$
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik probeer juist netjes te rijden
[..]
hou je smoel oke
nee dat is saai.
Ben daar ook eigenlijk niet zo bang voor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn vriend en ik hadden 5 maanden een relatie waarvan hij er 2 in het buitenland zat toen we samen een week op vakantie gingen. Ging prima! 5 maanden later heeft hij het alsnog uitgemaakt maar dat had dan weer niks met die vakantie te maken.
Ligt gewoon aan het toetsenbord.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat je het probeert levert leuke acties op
Ik mijn allereerste knuffel nog. Een aapje met een badjas (die mijn oma zelf gemaakt heeft). Maar die zit op mijn boeken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Flauw van je hond.
Ik heb twee knuffelberen van vroeger nog. Ooit sliep ik met mijn baby born in bed.Dat knuffelt echt niet fijn!
Beter leren sturenquote:
Waar was jij ook alweer op de meet? O ja je was er niet. En de vorige viel je in slaap.quote:
Heb je daar een voorbeeld van? Iemand die niet kan afwijken van een planning lijkt me wel vervelend, maar als je dat van tevoren weet kan je je daar wel op instellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ex was gewoon vervelend op vakantie. Te autistisch denk ik. Alsof ze een checklist had van wat ze dacht dat mensen deden op vakantie en dat moest ze dan doen.
Mijn Baby Born was een pinda.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mijn allereerste knuffel nog. Een aapje met een badjas (die mijn oma zelf gemaakt heeft). Maar die zit op mijn boeken.Samen met mijn schapenverzameling. Schapen.
Baby Born.Ook nog een gehad vroeger, maar ik was niet echt het moedertypje vroeger. En dat kwam niet omdat het een neger was.
Mijn oma had een neger baby born achter een glazen ruitje van een theekastje liggen altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mijn allereerste knuffel nog. Een aapje met een badjas (die mijn oma zelf gemaakt heeft). Maar die zit op mijn boeken.Samen met mijn schapenverzameling. Schapen.
Baby Born.Ook nog een gehad vroeger, maar ik was niet echt het moedertypje vroeger. En dat kwam niet omdat het een neger was.
De vorigequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar was jij ook alweer op de meet? O ja je was er niet. En de vorige viel je in slaap.
Sommige mensen kunnen ook gewoon niet ontspannen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef Fascination het volgende:
Ik heb weleens gelezen dat mensen vaak niet zo genieten van hun vakantie omdat ze zich sociaal verplicht voelen te genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |