quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Met die oogjes heeft het wat duivels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had meer deze tint volgens mij:quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet echt een foto vinden van de mijne. Helaas.
Ik gebruikte ook Google. Van dat oude ding heb ik geen foto's.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is ook niet de mijne hoor.Google is mijn vriend enzo.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met die oogjes heeft het wat duivels.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En toch blijf je er iedere minuut aan zitten.
Alsof negerinnetjes zich zo kleden/worden gekleed.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had meer deze tint volgens mij:
[ afbeelding ]
Met mooie bruine ogen.
Oh ok.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gebruikte ook Google. Van dat oude ding heb ik geen foto's.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / Relatie wordt saai
Dit soort mensen.
Moet er altijd een beetje binnensmonds van kotsen.
Je moet eens je vinger in de navel doen.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof negerinnetjes zich zo kleden/worden gekleed.
Lijkt wel wat op de mijne. Alleen in mijn herinnering was de huid nog iets donkerder. Maar dat is zo lang geleden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had meer deze tint volgens mij:
[ afbeelding ]
Met mooie bruine ogen.
Ik was die ene die monologen hield over proxima centauri waar natuurlijk nooit iemand naar wilde luisteren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel dingen zijn prima aan te leren. Ik ben ook ver gekomen van het meisje dat vroeger treurig in een hoekje zat met haar broodtrommel.
Een natte vingerquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet eens je vinger in de navel doen.
Dat is wel erg intiem hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet eens je vinger in de navel doen.
Misschien had jij ook wel een half neger baby born dan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op de mijne. Alleen in mijn herinnering was de huid nog iets donkerder. Maar dat is zo lang geleden.
Ik ging in de vierde klas toen spontaan naast iemand zitten, op één van de eerste dagen. Ondanks dat ze toen wat chagrijnig was (blijven zitten en al haar vrienden zaten een klas hoger) toch goede vriendinnen mee geworden. Ben nog steeds trots op mezelf dat ik dat toen durfde.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was die ene die monologen hield over proxima centauri waar natuurlijk nooit iemand naar wilde luisteren.
Maar op een gegeven moment zie je wat andere mensen leuk vinden om over te praten en wat niet.
Ik zag het vandaag ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Stiekem heb ik zo\'n hele opzet met 3 schermen en whatnot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |