SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Op zo'n dagen denk ik graag even hieraan terug, beetje perspectief: VBL / Het grote Feijenoord-topic #197: Met of zonder spits?![]()
quote:Op maandag 25 mei 2015 01:13 schreef FritzWepper het volgende:
Op zo'n dagen denk ik graag even hieraan terug, beetje perspectief: VBL / Het grote Feijenoord-topic #197: Met of zonder spits?
Oh.![]()
quote:Op maandag 25 mei 2015 01:13 schreef FritzWepper het volgende:
Op zo'n dagen denk ik graag even hieraan terug, beetje perspectief: VBL / Het grote Feijenoord-topic #197: Met of zonder spits?![]()
![]()
Kijk winston zitten met zijn brilletjeHij was een baas op het veld, maar ik vraag mij af of hij het zou kunnen overbrengen op anderen. Vraag mij sowieso af of hij wel goede ideeen heeft
![]()
![]()
Denk t wel en als je niet naar hem luistert dan pompt hij je op je neus.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:43 schreef radyo het volgende:
Kijk winston zitten met zijn brilletjeHij was een baas op het veld, maar ik vraag mij af of hij het zou kunnen overbrengen op anderen. Vraag mij sowieso af of hij wel goede ideeen heeft
Narf!![]()
Dat is gewoon Morpheus.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:43 schreef radyo het volgende:
![]()
![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 25-05-2015 om 10:44:30Overmars gevraagd naar berichtgeving over mogelijk salaris van 7 ton voor Mitchell Dijks bij #Ajax. Reactie was helder: 'hahaha' reageer retweet
![]()
Dit doet de tt wel eer aan. Man man man zeg.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 25-05-2015 om 10:44:30Overmars gevraagd naar berichtgeving over mogelijk salaris van 7 ton voor Mitchell Dijks bij #Ajax. Reactie was helder: 'hahaha' reageer retweet
[ Bericht 0% gewijzigd door Lange_Lans op 25-05-2015 11:07:59 ]Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Waarschijnlijk krijgt hij veel meer en moest Overmars lachen om de suggestie van die fooi.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:10 schreef radyo het volgende:
Ik vind de reactie helemaal niet helder. Je kunt het op verschillende manieren opvatten toch.![]()
Poulsen en Willems, derde dus.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:01 schreef BadderHaring het volgende:
7 ton is niks voor de op twee na beste linksback van de Eredivisie.![]()
quote:Op maandag 25 mei 2015 09:43 schreef radyo het volgende:
![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Helaas zegt dat allemaal niet zo veel, Willems is wel een klasse apart en dan vooral offensief gezien, die zie ik eerlijk gezegd nog wel vertrekken want is ook wel uitgeleerd in NL.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op twee na, schreef ik dus... Maar lezen is verdomde lastig.
Poulsen en Dijks, tja je moet er maar blij mee wezen, al vind ik een salaris van 7 ton bruto niet overdreven veel voor spelen bij een NL topclub.![]()
Is er nou nergens in het buitenland een linksbackie op te halen die beter is dan Dijks? Of speel anders gewoon met Riedewald op die positie. Dijks is niet het niveau dat je na moet streven.![]()
Riedewald wordt de vaste centrale verdediger naast Veltmanquote:Op maandag 25 mei 2015 11:43 schreef Kopsterk het volgende:
Is er nou nergens in het buitenland een linksbackie op te halen die beter is dan Dijks? Of speel anders gewoon met Riedewald op die positie. Dijks is niet het niveau dat je na moet streven.![]()
Ik snap niet hoe mensen tegen de komst van Dijks kunnen zijn.
Boilesen is echt teringslecht, maar echt slecht van zelfs bij de amateurs op de bank zitten slecht.wooblabalurg![]()
Omdat 'beter' niet meteen hetzelfde is als 'goed genoeg'.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:50 schreef Baconbus het volgende:
Ik snap niet hoe mensen tegen de komst van Dijks kunnen zijn.
Boilesen is echt teringslecht, maar echt slecht van zelfs bij de amateurs op de bank zitten slecht.![]()
Maar wel bij Willem II, bij Heerenveen blonk hij niet uit, nu kan hij best beter zijn geworden hoor en heeft meer ervaring maar het is wel afwachten hoe hij het bij Ajax gaat doen.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:48 schreef wieisboos het volgende:
Maar hoeveel mensen hebben hier nou wekelijks Dijks zien spelen? De keren dat ik hem zag spelen deed hij het prima![]()
Ik zie het als een verbetering van de selectie.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat 'beter' niet meteen hetzelfde is als 'goed genoeg'.
Als supporter wil je toch dat je team beter wordt?
En het is voor velen makkelijker om te zeggen dat ze Dijks niet willen dan te noemen wie ze dan wel op linksback willen hebben staan. Daar ben ik altijd benieuwd naar, maar nog geen interessante namen gehoord.wooblabalurg![]()
Ajax had veel slagvaardiger Poulsen moeten oppikken. Daarbij worden er bij Ajax mensen betaald om te scouten. Om dan uit te komen bij weggestuurde eigen jeugd is een beetje te simpel.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie het als een verbetering van de selectie.
Als supporter wil je toch dat je team beter wordt?
En het is voor velen makkelijker om te zeggen dat ze Dijks niet willen dan te noemen wie ze dan wel op linksback willen hebben staan. Daar ben ik altijd benieuwd naar, maar nog geen interessante namen gehoord.![]()
Sinds Suarez heeft Ajax geen enkele topper meer gehaald. *fact*quote:Op maandag 25 mei 2015 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax had veel slagvaardiger Poulsen moeten oppikken. Daarbij worden er bij Ajax mensen betaald om te scouten. Om dan uit te komen bij weggestuurde eigen jeugd is een beetje te simpel.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Poulsen vind ik wel een goede optie. Jammer dat hij naar PSV gaat.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax had veel slagvaardiger Poulsen moeten oppikken. Daarbij worden er bij Ajax mensen betaald om te scouten. Om dan uit te komen bij weggestuurde eigen jeugd is een beetje te simpel.
Volgens mij had Ajax Poulsen ook op kunnen pikken toen hij weg wilde bij Sampdoria.
Gudelj bij NAC eenzelfde verhaal.
Wat je zegt over de scouting klopt overigens wel. Ben ook geen fan van louter bekende namen scouten, daar zit geen kunst in.wooblabalurg![]()
Dit zou best eens kunnen kloppen.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinds Suarez heeft Ajax geen enkele topper meer gehaald. *fact*wooblabalurg![]()
Dat ze Gudelj niet kochten van NAC snap ik nog wel, die was toen ook nog niet goed genoegquote:Op maandag 25 mei 2015 11:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Poulsen vind ik wel een goede optie. Jammer dat hij naar PSV gaat.
Volgens mij had Ajax Poulsen ook op kunnen pikken toen hij weg wilde bij Sampdoria.
Gudelj bij NAC eenzelfde verhaal.
Wat je zegt over de scouting klopt overigens wel. Ben ook geen fan van louter bekende namen scouten, daar zit geen kunst in.![]()
Ik vond hem toen al het verschil maken bij NAC, best knap voor een 20-jarige speler.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat ze Gudelj niet kochten van NAC snap ik nog wel, die was toen ook nog niet goed genoegwooblabalurg![]()
Precies. Hetzelfde destijds bij PSV en Strootman, riep ook iedereen dat ze die weg hadden moeten halen bij ADO toen hij naar Utrecht ging. Allemaal te makkelijk achteraf gelul.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat ze Gudelj niet kochten van NAC snap ik nog wel, die was toen ook nog niet goed genoeg![]()
Sparta mag ook.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Hetzelfde destijds bij PSV en Strootman, riep ook iedereen dat ze die weg hadden moeten halen bij ADO toen hij naar Utrecht ging. Allemaal te makkelijk achteraf gelul.wooblabalurg![]()
Van NAC naar Ajax is wel een erg grote stap, ook bij Ajax was die waarschijnlijk pas na 1,5 jaar een daadwerkelijke aanwinst geweest. Tegen die tijd was die wellicht al afgeschrevenquote:Op maandag 25 mei 2015 12:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond hem toen al het verschil maken bij NAC, best knap voor een 20-jarige speler.![]()
Ik snap wat je bedoelt, maar daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk, maar je snapt wat ik bedoel.
Ajax zit niet in een positie dat ze jonge spelers kunnen halen die direct 'goed genoeg' zijn.
Ik kijk eerder naar de potentie die een speler heeft en of dat past bij wat Ajax zoekt.wooblabalurg![]()
Hij had anderhalf jaar in Jong Ajax ook niet gepikt.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:11 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Van NAC naar Ajax is wel een erg grote stap, ook bij Ajax was die waarschijnlijk pas na 1,5 jaar een daadwerkelijke aanwinst geweest. Tegen die tijd was die wellicht al afgeschreven![]()
Waarom zitten ze niet in die positie?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar daar ben ik het niet mee eens.
Ajax zit niet in een positie dat ze jonge spelers kunnen halen die direct 'goed genoeg' zijn.
Ik kijk eerder naar de potentie die een speler heeft en of dat past bij wat Ajax zoekt.![]()
Ik ben het met je eens dat jonge spelers vrij vroeg afgeschreven worden.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:11 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Van NAC naar Ajax is wel een erg grote stap, ook bij Ajax was die waarschijnlijk pas na 1,5 jaar een daadwerkelijke aanwinst geweest. Tegen die tijd was die wellicht al afgeschreven
Wellicht dat daar verandering in komt, zou wel beter zijn.wooblabalurg![]()
Nja zolang spelers als Andersen en Hoorn blijven falen...quote:Op maandag 25 mei 2015 12:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat jonge spelers vrij vroeg afgeschreven worden.
Wellicht dat daar verandering in komt, zou wel beter zijn.![]()
Omdat dat soort spelers vaak kiezen voor grotere competities met grotere salarishuizen waar men ook bereid is een hogere transfersom af te tikken.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom zitten ze niet in die positie?
En als ze niet direct naar Spanje/Engeland/Duitsland/Italië gaan heb je nog te maken met competities als die van Portugal/Rusland etc.
Zeg overigens niet dat het onmogelijk is hoor, het is alleen vrij lastig.
Ideaal is om een speler met de instelling van Eriksen te treffen, die bewust wereldclubs afwijst om zich te ontwikkelen bij Ajax.wooblabalurg![]()
Het is niet dat omdat je jong bent je niet afgeschreven kan worden.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:16 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja zolang spelers als Andersen en Hoorn blijven falen...
Maar zo vind ik bijvoorbeeld dat Dijks amper een kans heeft gehad, en zo zijn er wel meer te noemen.
Mikey is een geval apart, soms vind ik het een kluns en soms zie ik zijn sterke kant opeens.
Andersen zou ik een jaar verhuren, aan bijv een club als Cambuur, heeft momenteel echt niks te zoeken bij het eerste van Ajax.wooblabalurg![]()
Ik vind hem heel matig. Toen hij net kwam was ik echt heel enthousiast, ik dacht dat hij kopsterk zou zijn gezien zijn bouw, maar dat is echt niet het geval. In de combinatie is hij wel oké.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:48 schreef wieisboos het volgende:
Maar hoeveel mensen hebben hier nou wekelijks Dijks zien spelen? De keren dat ik hem zag spelen deed hij het prima
Denk niet dat hij het niveau is wat Ajax moet willen hebben, we hadden beter die paar ton aan transferpercentage kunnen pakken en iets beters kunnen zoeken.![]()
Poulsenquote:Op maandag 25 mei 2015 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax had veel slagvaardiger Poulsen moeten oppikken. Daarbij worden er bij Ajax mensen betaald om te scouten. Om dan uit te komen bij weggestuurde eigen jeugd is een beetje te simpel.Kan niet verdedigen en is na zijn 1e periode bij AZ alleen maar minder geworden.
Maar goed, hij speelt nu bij PSV dus dan zal het wel top zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dijks is prima om erbij te hebben, heeft zich goed ontwikkeld en hij kan uitgroeien tot een gewaardeerde Ajax back. Of dat zal gaan gebeuren weet je natuurlijk nooit maar dat weet je bij de meeste spelers niet die je haalt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Poulsen is toch ook niksquote:Op maandag 25 mei 2015 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax had veel slagvaardiger Poulsen moeten oppikken. Daarbij worden er bij Ajax mensen betaald om te scouten. Om dan uit te komen bij weggestuurde eigen jeugd is een beetje te simpel.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 25-05-2015 om 12:26:55Terugkeer Rafael van der Vaart naar #Ajax lijkt van de baan. Straks meer op vi.nl reageer retweet
![]()
Niet het niveau dat je zou moeten nastreven maar dat zijn wel meer basisspelers van Ajax op dit moment.quote:![]()
Waaaatquote:Op maandag 25 mei 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 25-05-2015 om 12:26:55Terugkeer Rafael van der Vaart naar #Ajax lijkt van de baan. Straks meer op vi.nl reageer retweet
wooblabalurg![]()
die heb je in de eredivisie niet, zelfs internationaal is het een "armoe" plek maar ik ben dan ook geen scoutquote:Op maandag 25 mei 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is wel dan iets? Noem mij een reële linksback van goed niveau.![]()
Urby lijkt me nog steeds een prima optie, maar die heb ik al een behoorlijke tijd niet meer zien spelenquote:Op maandag 25 mei 2015 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heb je in de eredivisie niet, zelfs internationaal is het een "armoe" plek maar ik ben dan ook geen scout![]()
Urby kan toch niet verdedigen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Urby lijkt me nog steeds een prima optie, maar die heb ik al een behoorlijke tijd niet meer zien spelen
wooblabalurg![]()
quote:Terugkeer Van der Vaart naar Ajax van de baan
Rafael van der Vaart heeft Ajax laten weten nog niet klaar te zijn voor een terugkeer naar zijn oude club. Zijn zaakwaarnemer Robert Geerlings heeft voetbaldirecteur Marc Overmars daarvan zondag op de hoogte gesteld.
Het contract van Van der Vaart bij Hamburger SV loopt deze zomer af en Ajax deed hem een aanbieding terug te keren op het oude nest.
'Rafael is er nog niet uit waar zijn toekomst zal liggen', legt Geerlings uit aan Voetbal International. 'Ajax heeft lang genoeg gewacht, we vonden het netjes de club daarover in te lichten. Ik ga er vanuit dat Ajax gaat overschakelen naar andere opties. En daar hebben we alle begrip voor.'![]()
http://www.vi.nl/nieuws/t(...)jax-van-de-baan-.htmquote:Op maandag 25 mei 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
ik begrijp Ajax niet zo dat ze überhaupt lieten weten met hem bezig te zijn, hij sloeg onlangs een miljoenen bod uit de VS af en dan komt Ajax met eergevoel + 1 miljoenquote:Op maandag 25 mei 2015 12:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben/was een groot voorstander van zijn komst., zulke spelers moet je alleen aankondigen als ze werkelijk tekenen.
![]()
Als hij nu niet komt is het inderdaad wel klaar ja.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:35 schreef Gruisman het volgende:
nog niet klaar te zijn![]()
dacht die over drie jaar nog wat toe te voegen dan?
wooblabalurg![]()
ook dat maar kan volledig begrijpen dat hij in die 2 - 3 jaar dat hij nog meegaat liever het maximale aan $$$ pakt.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:35 schreef Gruisman het volgende:
nog niet klaar te zijn![]()
dacht die over drie jaar nog wat toe te voegen dan?
![]()
Ben het met je eens dat ze het beter pas bekend hadden kunnen maken indien het gelukt was.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp Ajax niet zo dat ze überhaupt lieten weten met hem bezig te zijn, hij sloeg onlangs een miljoenen bod uit de VS af en dan komt Ajax met eergevoel + 1 miljoen, zulke spelers moet je alleen aankondigen als ze werkelijk tekenen.
Wat betreft dat VS verhaal vermoed ik dat Rafael niet zo'n zin had in Kansas City (ook mbt z'n zoon) en daarom een extreem hoog bedrag heeft gevraagd. Dat die club vervolgens het nodig vind om te melden dat zijn eisen belachelijk waren vind ik dan ook niet zo indrukwekkend.wooblabalurg![]()
Nee maar de markt zit wel zo in elkaar dat er nog genoeg clubs zijn die hem 2,5 miljoen netto of nog meer willen betalenquote:Op maandag 25 mei 2015 12:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat ze het beter pas bekend hadden kunnen maken indien het gelukt was.
Wat betreft dat VS verhaal vermoed ik dat Rafael niet zo'n zin had in Kansas City (ook mbt z'n zoon) en daarom een extreem hoog bedrag heeft gevraagd. Dat die club vervolgens het nodig vind om te melden dat zijn eisen belachelijk waren vind ik dan ook niet zo indrukwekkend.![]()
Dat geloof ik ook. Ben benieuwd waar hij heen gaat. Weet hij zelf vast ook nog niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar de markt zit wel zo in elkaar dat er nog genoeg clubs zijn die hem 2,5 miljoen netto of nog meer willen betalenwooblabalurg![]()
Lekker boeiend. Zo'n speler als Van der Vaart kan op dit moment alleen maar mislukken en hij heeft al meerdere malen aangegeven eigenlijk niet zo op Ajax te zitten wachten. Dan gaat ie maar lekker strijden om degradatie of sluit ie z'n carrière af voor wat meer centen bij een nietszeggend clubje.![]()
noem het maar wat meerquote:Op maandag 25 mei 2015 12:41 schreef Rnnz het volgende:
Lekker boeiend. Zo'n speler als Van der Vaart kan op dit moment alleen maar mislukken en hij heeft al meerdere malen aangegeven eigenlijk niet zo op Ajax te zitten wachten. Dan gaat ie maar lekker strijden om degradatie of sluit ie z'n carrière af voor wat meer centen bij een nietszeggend clubje.![]()
Mooi.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Optyfen met die kut kamper
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Vind het eigenlijk wel triest dat Ajax achter uitgebluste vedettes gaan. Eerst eto'o en nu van der vaart. Er zijn volgens mij betere spelers die wel willen komen. Alleen Ajax kan ze niet vinden blijkbaar.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Wie zijn die spelers, volgens jou?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
Vind het eigenlijk wel triest dat Ajax achter uitgebluste vedettes gaan. Eerst eto'o en nu van der vaart. Er zijn volgens mij zijn er betere spelers die wel willen komen. Alleen Ajax kan ze niet vinden blijkbaar.wooblabalurg![]()
Ajax wil er gewoon niet voor betalen. En dat komen ze nog een duur te staan.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
Vind het eigenlijk wel triest dat Ajax achter uitgebluste vedettes gaan. Eerst eto'o en nu van der vaart. Er zijn volgens mij zijn er betere spelers die wel willen komen. Alleen Ajax kan ze niet vinden blijkbaar.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Het is bij Ajax ook zo grappig dat alle beleidsbepalers na ieder intern gesprek de telegraaf sms'enquote:Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
Vind het eigenlijk wel triest dat Ajax achter uitgebluste vedettes gaan. Eerst eto'o en nu van der vaart. Er zijn volgens mij zijn er betere spelers die wel willen komen. Alleen Ajax kan ze niet vinden blijkbaar.![]()
![]()
Berry van Aerle schijnt ook zin in PSV te hebbenquote:Op maandag 25 mei 2015 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
Ik denk dat Ajax nu voor Drogba gaat, in de stijl van Eto'o afgelopen seizoen.
Uh, juist ja.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Berry van Aerle schijnt ook zin in PSV te hebben![]()
Had ik al gemeld.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
Ik denk dat Ajax nu voor Drogba gaat, in de stijl van Eto'o afgelopen seizoen.
wooblabalurg![]()
Nja we weten natuurlijk alleen maar de zaken die uitlekken. Wellicht hebben ze al vele (capabele) spitsen benaderd maar heeft niemand interessequote:Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
Vind het eigenlijk wel triest dat Ajax achter uitgebluste vedettes gaan. Eerst eto'o en nu van der vaart. Er zijn volgens mij betere spelers die wel willen komen. Alleen Ajax kan ze niet vinden blijkbaar.![]()
Een fitte vd Vaart die met ambitie naar Ajax zou komen zou een welkome aanwinst zijn. Maar dat zou het probleem ook zijn waarschijnlijk, vooral de ambitie.
Nu nog alle tijd om verder te zoeken. Al zou ik niet direct weten wie.
Talent is er genoeg, nu nog de routine.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Noem eens 3 betere linksbacks in de Eredivisie, of waarvan het realistisch is dat ze hierheen komen? Ach, noem er 2, dat is ook al moeilijk zat.quote:
Poulsen heeft een prima seizoen gedraaid bij AZ. Natuurlijk is hij niet het niveau dat je moet nastreven als Ajax zijnde, zeker niet omdat hij een leeftijd heeft waarop beter worden niet echt logisch is. Maar misschien moeten we ook accepteren dat dit het niveau spelers is waarvan het realistisch is dat ze naar de top van de Eredivisie komen.![]()
zijn we het dus eensquote:Op maandag 25 mei 2015 12:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Noem eens 3 betere linksbacks in de Eredivisie, of waarvan het realistisch is dat ze hierheen komen? Ach, noem er 2, dat is ook al moeilijk zat.
Poulsen heeft een prima seizoen gedraaid bij AZ. Natuurlijk is hij niet het niveau dat je moet nastreven als Ajax zijnde, zeker niet omdat hij een leeftijd heeft waarop beter worden niet echt logisch is. Maar misschien moeten we ook accepteren dat dit het niveau spelers is waarvan het realistisch is dat ze naar de top van de Eredivisie komen.![]()
![]()
Backs moet je dan ook zelf opleiden. Of een talentvolle jonge speler kopen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Noem eens 3 betere linksbacks in de Eredivisie, of waarvan het realistisch is dat ze hierheen komen? Ach, noem er 2, dat is ook al moeilijk zat.
Poulsen heeft een prima seizoen gedraaid bij AZ. Natuurlijk is hij niet het niveau dat je moet nastreven als Ajax zijnde, zeker niet omdat hij een leeftijd heeft waarop beter worden niet echt logisch is. Maar misschien moeten we ook accepteren dat dit het niveau spelers is waarvan het realistisch is dat ze naar de top van de Eredivisie komen.
Je zegt het zelf al, aan een Poulsen heb je niets als (NL) topclub zijnde wil je verder komen.
Of hooguit als stand-in voor je 1e keus zoals PSV nu doet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Contract van Kuranyi loopt af? Lijkt me wel wat voor Ajax en misschien nog haalbaar ook.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:52 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja we weten natuurlijk alleen maar de zaken die uitlekken. Wellicht hebben ze al vele (capabele) spitsen benaderd maar heeft niemand interesse![]()
Dijks krijgt hier 2 vinkjes.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Backs moet je dan ook zelf opleiden. Of een talentvolle jonge speler kopen.
Je zegt het zelf al, aan een Poulsen heb je niets als (NL) topclub zijnde wil je verder komen.
Of hooguit als stand-in voor je 1e keus zoals PSV nu doet.
wooblabalurg![]()
Eerlijk gezegd geen idee. In ieder geval spelen ze niet in de eredivisie.quote:
Als Ajax zich angstvallig aan die salarisplafond houdt, dan kunnen ze nooit die ervaren speler halen die ze nodig hebben. Voor een uitschieter die wekelijks het verschil kan maken, mag best meer betaald worden.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Voor iemand die het verschil maakt mag wat mij betreft ook meer betaald worden.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geen idee. In ieder geval spelen ze niet in de eredivisie.
Als Ajax zich angstvallig aan die salarisplafond houdt, dan kunnen ze nooit die ervaren speler halen die ze nodig hebben. Voor een uitschieter die wekelijks het verschil kan maken, mag best meer betaald worden.
Dat kun je immers goed verantwoorden naar supporters en de rest van de selectie.
Maar qua scouting lijkt Ajax de laatste jaren een beetje bejaard. Vraag me af of ze überhaupt nog wel in Zuid-Amerika zitten. Of dat het echt alleen maar Olsen en wat Oostblok-connecties is.wooblabalurg![]()
Ik wil Immers niet in een Ajax shirt zienquote:Op maandag 25 mei 2015 13:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor iemand die het verschil maakt mag wat mij betreft ook meer betaald worden.
Dat kun je immers goed verantwoorden naar supporters en de rest van de selectie.
Maar qua scouting lijkt Ajax de laatste jaren een beetje bejaard. Vraag me af of ze überhaupt nog wel in Zuid-Amerika zitten. Of dat het echt alleen maar Olsen en wat Oostblok-connecties is.![]()
![]()
Ik zie niet wat Immers met die reactie te maken heeft?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:12 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik wil Immers niet in een Ajax shirt zienwooblabalurg![]()
Geen idee hoe de scouting in de rest van de wereld geregeld is. En geen idee hoe het netwerk van Marc is. Zo te zien beide niet best.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor iemand die het verschil maakt mag wat mij betreft ook meer betaald worden.
Maar qua scouting lijkt Ajax de laatste jaren een beetje bejaard. Vraag me af of ze überhaupt nog wel in Zuid-Amerika zitten. Of dat het echt alleen maar Olsen en wat Oostblok-connecties is.
Als er een TH is met bijna alleen maar ex topspelers, dan zouden die toch wel connecties hebben?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Lees nog eens goedquote:Op maandag 25 mei 2015 13:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie niet wat Immers met die reactie te maken heeft?![]()
![]()
Kuranyi vraagt ruim 3 miljoen. Dat gaat Ajax niet betalenquote:Op maandag 25 mei 2015 12:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Contract van Kuranyi loopt af? Lijkt me wel wat voor Ajax en misschien nog haalbaar ook.![]()
Je zou zeggen van wel idd.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Geen idee hoe de scouting in de rest van de wereld geregeld is. En geen idee hoe het netwerk van Marc is. Zo te zien beide niet best.
Als er een TH is met bijna alleen maar ex topspelers, dan zouden die toch wel connecties hebben?
Toch ben ik meer voorstander van de 'echte' scouting, erop uit gaan en het talent vinden.
Die ex topspelers kun je dan vervolgens mooi gebruiken om ze binnen te halen.wooblabalurg![]()
Jammer dat Van der Vaart niet komt, maar was inderdaad wel te verwachten.
De reacties op ajaxshowtime zijn puur genot.![]()
Ligt ie al op de brandstapel?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jammer dat Van der Vaart niet komt, maar was inderdaad wel te verwachten.
De reacties op ajaxshowtime zijn puur genot.
wooblabalurg![]()
Mike Verweij zegt trouwens dat de deur nog niet dicht is, alleen had Raffie met Ajax afgesproken afgelopen zondag(na de reguliere competitie) te laten weten wat hij zou doen, en omdat hsv play-offs speelt, heeft hij gezegd nu nog niet te kunnen antwoorden omdat hij zich 100% op hsv wilt richten.
Dat geeft me ergens wel hoop, omdat hij als hij echt niet wilde nu net zo goed nee had kunnen zeggen, maar denk toch dat het niet gaat gebeuren.![]()
Waarom willen we eigenlijk zo graag dat Van der Vaart naar Ajax komt? Hij brengt inderdaad ervaring mee maar zal zelden fit zijn. Maar zelfs als hij fit is, is hij niet meer die speler die hij was. Bovendien heeft Van der Vaart over het algemeen beter gespeeld in de periode dat hij geen vriendin had, nu hij met Sabia is, zal het dus niet veel zijn.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Hij moet gewoon een keer duidelijk zijn. Gewoon ja of nee, weer uitstelgedrag dat ie zich wil richten op de play-offs. Hij wacht gewoon dikke aanbiedingen af en houd ajax als Back-up optie'tjequote:Op maandag 25 mei 2015 13:17 schreef Loserkid het volgende:
Mike Verweij zegt trouwens dat de deur nog niet dicht is, alleen had Raffie met Ajax afgesproken afgelopen zondag(na de reguliere competitie) te laten weten wat hij zou doen, en omdat hsv play-offs speelt, heeft hij gezegd nu nog niet te kunnen antwoorden omdat hij zich 100% op hsv wilt richten.
Dat geeft me ergens wel hoop, omdat hij als hij echt niet wilde nu net zo goed nee had kunnen zeggen, maar denk toch dat het niet gaat gebeuren.
Van mij mag ie ophoepelen, hier help je je oude club niet bepaald mee.![]()
Dat VDV niet fit zou zijn, is zo vermoeiend. En ik ben nog wel fit.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:21 schreef Shreyas het volgende:
Waarom willen we eigenlijk zo graag dat Van der Vaart naar Ajax komt? Hij brengt inderdaad ervaring mee maar zal zelden fit zijn. Maar zelfs als hij fit is, is hij niet meer die speler die hij was. Bovendien heeft Van der Vaart over het algemeen beter gespeeld in de periode dat hij geen vriendin had, nu hij met Sabia is, zal het dus niet veel zijn.
wooblabalurg![]()
Laat ik zo zeggen, kijk er niet vreemd van op dat hij van de 34 competitiewedstrijden er twaalf geblesseerd is en in twaalf wedstrijden vroegtijdig naar de kant moet. Dus 10 wedstrijden heb je echt wat aan hemquote:Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat VDV niet fit is, is zo vermoeiend. En ik ben nog wel fit.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Van mij mag je dit vinden. Ik heb deze discussie al te vaak gevoerd.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, kijk er niet vreemd van op dat hij van de 34 competitiewedstrijden er twaalf geblesseerd is en in twaalf wedstrijden vroegtijdig naar de kant moet. Dus 10 wedstrijden heb je echt wat aan hem
wooblabalurg![]()
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:13:47Afgelopen! Het is 0-0 gebleven bij Ajax A1 tegen Guarani dus strafschoppen moeten de beslissing brengen. #Copa15NL reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:24:22Walian scoort! Ajax is naar de finale van de #Copa15NL gefeliciteerd!!! reageer retweet
![]()
Idd, ik ben er van overtuigd dat hij ons naar een hoger niveau kan brengen, en dat hij in Nederland gewoon fit blijft.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Van mij mag je dit vinden. Ik heb deze discussie al te vaak gevoerd.![]()
Zelf vind ik Van Der Vaart een geniale speler met een fabelachtige techniek en een nog beter inzicht.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:26 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Idd, ik ben er van overtuigd dat hij ons naar een hoger niveau kan brengen, en dat hij in Nederland gewoon fit blijft.
Begrijpt het spel als geen ander.
Maar er zijn nou eenmaal veel mensen die al jaren aan zijn poten zagen en het eigenlijk wel een prettige gedachte vinden, een Van Der Vaart die nooit fit is, het allemaal niet meer kan belopen en simpelweg 'op' zou zijn.wooblabalurg![]()
Nee, hij loopt bij HSV de meeste kilometers van iedereen. Fit is hij nog wel, alleen jammer dat Cruijff vindt dat goede middenvelders niet veel moeten lopen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat VDV niet fit zou zijn, is zo vermoeiend. En ik ben nog wel fit.
Maar goed, hij is wel blessuregevoelig en natuurlijk zo traag als dikke stront. En, belangrijkste van alles, hij oogt al 2 jaar totaal niet gemotiveerd. Ik denk dat hij niets zou toevoegen, ik vraag me ook serieus af of de jonge spelers bij Ajax onder de indruk zouden zijn van VDV. Ik denk niet dat hij als een groot voorbeeld zal worden gezien.![]()
Dit inderdaad.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:21 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een keer duidelijk zijn. Gewoon ja of nee, weer uitstelgedrag dat ie zich wil richten op de play-offs. Hij wacht gewoon dikke aanbiedingen af en houd ajax als Back-up optie'tje
Van mij mag ie ophoepelen, hier help je je oude club niet bepaald mee.
Hij komt toch niet. En ajax wilt snel de selectie rond hebben ivm voorronde CL. Hopelijkhebben ze iemand anders op het oog.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Je hoeft mij niet te overtuigen hoorquote:Op maandag 25 mei 2015 13:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf vind ik Van Der Vaart een geniale speler met een fabelachtige techniek en een nog beter inzicht.
Maar er zijn nou eenmaal veel mensen die al jaren aan zijn poten zagen en het eigenlijk wel een prettige gedachte vinden, een Van Der Vaart die nooit fit is, het allemaal niet meer kan belopen en simpelweg 'op' zou zijn.![]()
![]()
Ik denk niet dat VDV naar Ajax zou komen om nog even een paar jaartjes 'mee te doen'.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, hij loopt bij HSV de meeste kilometers van iedereen. Fit is hij nog wel, alleen jammer dat Cruijff vindt dat goede middenvelders niet veel moeten lopen.
Maar goed, hij is wel blessuregevoelig en natuurlijk zo traag als dikke stront. En, belangrijkste van alles, hij oogt al 2 jaar totaal niet gemotiveerd. Ik denk dat hij niets zou toevoegen, ik vraag me ook serieus af of de jonge spelers bij Ajax onder de indruk zouden zijn van VDV. Ik denk niet dat hij als een groot voorbeeld zal worden gezien.
Heb echt wel het idee dat hij de kar zou willen trekken en de potentie ziet in de jonge jongens.
Ik heb eigenlijk ook geen twijfel of de jonge jongens onder de indruk zouden zijn.
Als je spelers als Andersen, El Ghazi en Kishna soms ziet klungelen met de bal lijkt het me niet meer dan logisch dat ze wat aan hem kunnen hebben.wooblabalurg![]()
Hebben we dezelfde speler voor ons? Vd Vaart is erg goed, maar geniaal?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf vind ik Van Der Vaart een geniale speler met een fabelachtige techniek en een nog beter inzicht.
Maar er zijn nou eenmaal veel mensen die al jaren aan zijn poten zagen en het eigenlijk wel een prettige gedachte vinden, een Van Der Vaart die nooit fit is, het allemaal niet meer kan belopen en simpelweg 'op' zou zijn.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Bergkamp niveauquote:Op maandag 25 mei 2015 13:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hebben we dezelfde speler voor ons? Vd Vaart is erg goed, maar geniaal?![]()
Als ik VDV vergelijk met andere spelers vind ik hem geniaal.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hebben we dezelfde speler voor ons? Vd Vaart is erg goed, maar geniaal?
Hij begrijpt het spel zoveel beter dan anderen dat hij daar voordeel uit haalt.wooblabalurg![]()
Het beste is er al heel lang af hoor en zijn actieradius was al niet heel groot, aan de bal wel geweldig maar hij eist ook alle ballen op.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hebben we dezelfde speler voor ons? Vd Vaart is erg goed, maar geniaal?
Eriksen vind ik completer![]()
Mwah, Berkamp steekt er een heel stuk boven uit. Maar dat is mijn mening.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dat zou zeker wel vreemd zijn, aangezien hij zoiets voor het laatst in het seizoen 2005/2006 heeft meegemaakt.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, kijk er niet vreemd van op dat hij van de 34 competitiewedstrijden er twaalf geblesseerd is en in twaalf wedstrijden vroegtijdig naar de kant moet. Dus 10 wedstrijden heb je echt wat aan hem![]()
Doorbreek nou niet het beeld van een seniele oude VDV die bijna nooit meedoet en nooit van waarde is en al zijn genialiteit allang is verloren.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zou zeker wel vreemd zijn, aangezien hij zoiets voor het laatst in het seizoen 2005/2006 heeft meegemaakt.
wooblabalurg![]()
de waarheid ligt een beetje in het middenquote:Op maandag 25 mei 2015 13:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doorbreek nou niet het beeld van een seniele oude VDV die bijna nooit meedoet en nooit van waarde is en al zijn genialiteit allang is verloren.![]()
Waarschijnlijk wel. Vandaar mijn compensatie.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
de waarheid ligt een beetje in het midden
wooblabalurg![]()
Als er paupers rondlopen, dan zitten ze bij ajaxshowtime. Dat die gasten stemrecht hebben en dat ze voort mogen planten.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die mensen blinken niet echt uit in inlevingsvermogen inderdaad“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:10:48Het is geen nee van @rafvdvaart maar afspraak was zondag na Bundesliga knoop door te hakken over #Ajax maar kan niet door play-offs #HSV reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:43:42Voor de goede orde: zaakwaarnemer Geerlings heeft tekst VI-bericht over Van der Vaart en #Ajax goedgekeurd voor publicatie reageer retweet
hevige strijd tussen simon en miketwitter:televoetbal twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:49:04Van der Vaart heeft Ajax geen 'nee' verkocht http://t.co/gqF7UgISy1 #Ajax http://t.co/KEYyRS7TYJ reageer retweet
![]()
wat maakt het uit, hij komt toch nietquote:Op maandag 25 mei 2015 13:52 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:10:48Het is geen nee van @rafvdvaart maar afspraak was zondag na Bundesliga knoop door te hakken over #Ajax maar kan niet door play-offs #HSV reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:43:42Voor de goede orde: zaakwaarnemer Geerlings heeft tekst VI-bericht over Van der Vaart en #Ajax goedgekeurd voor publicatie reageer retweet
hevige strijd tussen simon en miketwitter:televoetbal twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:49:04Van der Vaart heeft Ajax geen 'nee' verkocht http://t.co/gqF7UgISy1 #Ajax http://t.co/KEYyRS7TYJ reageer retweet
![]()
Tja, wel pijnlijk eigenlijk.quote:
ajax zou namelijk wel aan z'n salariseisen kunnen voldoen, maar jammer dat raffie dan zelf toch niet wilt.![]()
kunnen is wat anders dan willenquote:Op maandag 25 mei 2015 13:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, wel pijnlijk eigenlijk.
ajax zou namelijk wel aan z'n salariseisen kunnen voldoen, maar jammer dat raffie dan zelf toch niet wilt.![]()
Ajax wil v/d Vaart maar niet tegen elke prijs, ze hebben hem een bod gedaan maar dat was nou niet "an offer you can't refuse"quote:![]()
Mochten we ooit in een penalty serie terecht komen dan moet Frank even zorgen dat Van Bladeren op de bank zit bij dat dueltwitter:AFCAjax twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:56:37Penaltykiller Stan van Bladeren helpt #Ajax A1 naar finale @CopaAmsterdam. Meer: http://t.co/HDWjapNJxi #Copa15NL http://t.co/Brd06689Ve reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dat tongetjequote:Op maandag 25 mei 2015 14:01 schreef franklop het volgende:
Mochten we ooit in een penalty serie terecht komen dan moet Frank even zorgen dat Van Bladeren op de bank zit bij dat dueltwitter:AFCAjax twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:56:37Penaltykiller Stan van Bladeren helpt #Ajax A1 naar finale @CopaAmsterdam. Meer: http://t.co/HDWjapNJxi #Copa15NL http://t.co/Brd06689Ve reageer retweet
wooblabalurg![]()
Alles altijd Ajax - Anderlechtquote:De finale begint om 16:15 uur. Tegenstander is de winnaar van het duel tussen Anderlecht en Vitesse![]()
![]()
Ah, dat wordt dan weer naar pure middelmaat kijken volgend seizoen, terwijl er financieel gezien veel meer mogelijk is. Toch jammer eigenlijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax wil v/d Vaart maar niet tegen elke prijs, ze hebben hem een bod gedaan maar dat was nou niet "an offer you can't refuse"![]()
Voor Ajax-begrippen wel toch? Maximale loon + vrij hoge tekenbonus dacht ikquote:Op maandag 25 mei 2015 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax wil v/d Vaart maar niet tegen elke prijs, ze hebben hem een bod gedaan maar dat was nou niet "an offer you can't refuse"![]()
Moest even wat goedmaken, zie 3:25;quote:Op maandag 25 mei 2015 14:01 schreef franklop het volgende:
![]()
Met v/d Vaart moet je het ook weer afwachten en zonder hem dus ook, maar er van uit gaan dat het niks wordt vind ik ook wat voorbarigquote:Op maandag 25 mei 2015 14:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah, dat wordt dan weer naar pure middelmaat kijken volgend seizoen, terwijl er financieel gezien veel meer mogelijk is. Toch jammer eigenlijk.![]()
ja dat klinkt wel leuk maar als je elders makkelijk 2 keer zoveel kan pakken is het niet echt een wereldaanbiedingquote:Op maandag 25 mei 2015 14:08 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Voor Ajax-begrippen wel toch? Maximale loon + vrij hoge tekenbonus dacht ik![]()
Stroperig veldquote:![]()
![]()
Dit, is allemaal relatiefquote:Op maandag 25 mei 2015 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat klinkt wel leuk maar als je elders makkelijk 2 keer zoveel kan pakken is het niet echt een wereldaanbiedingwooblabalurg![]()
Mooi kunnen we nu een echte spits halen, die een goed aanspeelpunt is.
Misschien nog iets op de vleugels en sowieso wat verdedigers en dan is het primaOh.![]()
Dat is een heel elftalquote:Op maandag 25 mei 2015 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi kunnen we nu een echte spits halen, die een goed aanspeelpunt is.
Misschien nog iets op de vleugels en sowieso wat verdedigers en dan is het prima![]()
1 spits, 1 vleugelaanvaller, 1 linskback (zal Dijks wel worden) en het liefst nog een goede RCV ipv van der Hoorn.quote:
Dit zijn geen 11 spelersOh.![]()
Niet liever een goede LCV ipv Viergever? Van der Hoorn staat toch geen basis als Veltman fit is.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 spits, 1 vleugelaanvaller, 1 linskback (zal Dijks wel worden) en het liefst nog een goede RCV ipv van der Hoorn.
Dit zijn geen 11 spelers![]()
Eigenlijk ook wel, maar dat gaat toch niet gebeuren. Frank heeft om de een of andere reden het volste vertrouwen in Viergeverquote:Op maandag 25 mei 2015 14:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Niet liever een goede LCV ipv Viergever? Van der Hoorn staat toch geen basis als Veltman fit is.
Oh.![]()
Nou geloof me, vd Vaart kan het Eredivisie tempo echt wel aan hoor. En is bovendien in alle opzichte beter dan wat er nu loopt.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met v/d Vaart moet je het ook weer afwachten en zonder hem dus ook, maar er van uit gaan dat het niks wordt vind ik ook wat voorbarig![]()
We missen wel wat creativiteit verder. Maar Sinkgraven heeft dat ook en zie ik zichzelf dan liever ontwikkelen op het middenveld.Oh.![]()
+ hij laat de rest beter spelen.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou geloof me, vd Vaart kan het Eredivisie tempo echt wel aan hoor. En is bovendien in alle opzichte beter dan wat er nu loopt.![]()
Inderdaad, dus ik geloof daarom wel dat ajax er alles aan doet om hem te krijgen alleen wilt hij zelf niet en dat zegt wel wat natuurlijk.quote:![]()
Ik vind hem een goeie voetballer hoor maar of hij de anderen beter laat spelen vraag ik me af, je hebt met hem toch altijd mensen nodig die het vuile werk opknappenquote:![]()
Denk dat dat wel mee valt, maar tuurlijk laat hij de rest beter spelen, als je met een 10 speelt en Raffie de 10 is, kan hij combineren met de opkomende spelers, en met zijn passing en creativiteit kan hij de vleugels beter (en vooral op tijd) inspelen, waardoor er sneller gespeeld kan worden en er meer ruimte is.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind hem een goeie voetballer hoor maar of hij de anderen beter laat spelen vraag ik me af, je hebt met hem toch altijd mensen nodig die het vuile werk opknappen![]()
Waarom is dat natuurlijk, je moet je team al aanpassen aan hemquote:Op maandag 25 mei 2015 14:34 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee valt, maar tuurlijk laat hij de rest beter spelen, als je met een 10 speelt en Raffie de 10 is, kan hij combineren met de opkomende spelers, en met zijn passing en creativiteit kan hij de vleugels beter (en vooral op tijd) inspelen, waardoor er sneller gespeeld kan worden en er meer ruimte is.![]()
Lijkt me sterk dat vd Vaart niet goed genoeg zou zijn voor ajax.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom is dat natuurlijk, je moet je team al aanpassen aan hem
De Boer wilt hem anders gewoon hoor.![]()
Ach, Tarado is te negatief over VdV. Onderschat VdV en overschat de eredivisie enormquote:Op maandag 25 mei 2015 14:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat vd Vaart niet goed genoeg zou zijn voor ajax.
Hij is een goeie voetballer maar je moet ook kijken wat dat dan voor de rest betekent, zeker als je hem op 10 neer zou zetten, die plek vind ik niet zo'n goeie optie, als alternatieve spits zou ik een betere oplossing vindenquote:Op maandag 25 mei 2015 14:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat vd Vaart niet goed genoeg zou zijn voor ajax.
Hoe kom je daar nou bij, natuurlijk is hij goed genoeg maar dat is wat anders dan of hij goed is voor de ploeg.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, Tarado is te negatief over VdV. Onderschat VdV en overschat de eredivisie enorm![]()
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, natuurlijk is hij goed genoeg maar dat is wat anders dan of hij goed is voor de ploeg.![]()
![]()
In theorie werken zulke dingen altijd net iets beter dan in de praktijkquote:Op maandag 25 mei 2015 14:34 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee valt, maar tuurlijk laat hij de rest beter spelen, als je met een 10 speelt en Raffie de 10 is, kan hij combineren met de opkomende spelers, en met zijn passing en creativiteit kan hij de vleugels beter (en vooral op tijd) inspelen, waardoor er sneller gespeeld kan worden en er meer ruimte is.![]()
OK dan zal ik het nog een keer uitleggen, V/d Vaart is een goeie voetballer maar vooral aanvallend gezien, verdedigend heb je heel weinig aan hem, als je hem dus op 10 zet dan laat je 2 andere middenvelders in zijn dienst spelen, heeft Ajax zulke spelers? Misschien 1 nu met Gudelj, wat doe je met Klaassen, Bazoer Sinkgraven, dan moet je dus al gaan schipperen.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jawel, ik vind alleen dat je onzin uitkraamt.
Als spits zou kunnen maar als aanvallende middenvelder pleeg je teveel roofbouw op de ontwikkeling van de anderen, of je daar uiteindelijk beter van wordt als ploeg is voor mij de vraag.
Verder heb je sinds Cruijff de jeugdopleiding omgegooid naar voetbal zonder 10 waarom zou je dat dan weer veranderen, daar ben ik ook geen voorstander van.![]()
vdv moet je toch niet willen joh. Als je niet helemaal voor ajax wil gaan mag je wat mij betreft wegblijven, vooral als het team ook nog eens op jou afgestemd moet worden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Tot nu toe is het altijd goed gegaan met het terughalen van toppers in de eredivisie ja. En die waren dan nog eens beter in vorm dan een bankzitter met een slecht fysiek bij een naderend degradant.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, Tarado is te negatief over VdV. Onderschat VdV en overschat de eredivisie enorm![]()
Het feit dat VDV zich op dit moment kennelijk nog 'te goed' vindt om terug te komen naar Ajax,geeft al direct je ongelijk aan. Hij zal misschien denken dat hij over 1 of 2 jaar nog van meerwaarde kan zijn, maar dat is natuurlijk niet zo. Dat zou nu al twijfelachtig zijn. Hij overschat zichzelf ongelooflijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat VDV naar Ajax zou komen om nog even een paar jaartjes 'mee te doen'.
Heb echt wel het idee dat hij de kar zou willen trekken en de potentie ziet in de jonge jongens.
Ik heb eigenlijk ook geen twijfel of de jonge jongens onder de indruk zouden zijn.
Als je spelers als Andersen, El Ghazi en Kishna soms ziet klungelen met de bal lijkt het me niet meer dan logisch dat ze wat aan hem kunnen hebben.
Misschien zullen de jonge jongens onder de indruk zijn van de balcontrole van VDV, maar niet van zijn naam of verschijning. VDV heeft geen enorme status opgebouwd internationaal, zoals bijvoorbeeld Jaap Stam, Cocu, Davids of Rijkaard dat wel hadden toen ze terugkwamen.
Het probleem met veel spelers die terugkeren naar de Eredivisie, is dat ze denken dat ze nog van toegevoegde waarde zijn op het moment dat ze op 75% van hun oorspronkelijke kunnen functioneren. Volgens mij is het simpel, als je bij een degradant in Duitsland geen indruk maakt, dan ben je niet goed genoeg voor de top van de Eredivisie.![]()
Hoe voelt zich niet 'te goed' om voor Ajax te spelen, hij wilt gewoon nog even flink cashen voordat zijn carrière voorbij is. Als Ajax hem een salaris van 3mil had kunnen aanbieden had die meteen ja gezegd denk ikquote:Op maandag 25 mei 2015 16:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het feit dat VDV zich op dit moment kennelijk nog 'te goed' vindt om terug te komen naar Ajax,geeft al direct je ongelijk aan. Hij zal misschien denken dat hij over 1 of 2 jaar nog van meerwaarde kan zijn, maar dat is natuurlijk niet zo. Dat zou nu al twijfelachtig zijn. Hij overschat zichzelf ongelooflijk.
Misschien zullen de jonge jongens onder de indruk zijn van de balcontrole van VDV, maar niet van zijn naam of verschijning. VDV heeft geen enorme status opgebouwd internationaal, zoals bijvoorbeeld Jaap Stam, Cocu, Davids of Rijkaard dat wel hadden toen ze terugkwamen.
Het probleem met veel spelers die terugkeren naar de Eredivisie, is dat ze denken dat ze nog van toegevoegde waarde zijn op het moment dat ze op 75% van hun oorspronkelijke kunnen functioneren. Volgens mij is het simpel, als je bij een degradant in Duitsland geen indruk maakt, dan ben je niet goed genoeg voor de top van de Eredivisie.![]()
Maar ook dan geeft dat genoeg aan dat hij helemaal niet terug wil komen om er eens vol voor te gaan en om de jochies van Ajax op sleeptouw te nemen.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hoe voelt zich niet 'te goed' om voor Ajax te spelen, hij wilt gewoon nog even flink cashen voordat zijn carrière voorbij is. Als Ajax hem een salaris van 3mil had kunnen aanbieden had die meteen ja gezegd denk ik
Dat type voetballer is hij ook helemaal niet joh. Geen leider, geen charisma en nog nooit ergens de aanjager geweest. Pure goed weer voetballer die leuke dingen laat zien als het elftal goed draait. Ja, en af en toe een leuk schot van afstand als de wedstrijd er om vraagt. Maar echt niet iemand die de kar trekt. Dat zit totaal niet in hem, hij is ook helemaal geen winnaarstype.![]()
Klopt, dat hij niet ingaat op het aanbod van Ajax betekent dat hij nog niet terug wil komen.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar ook dan geeft dat genoeg aan dat hij helemaal niet terug wil komen om er eens vol voor te gaan en om de jochies van Ajax op sleeptouw te nemen.
Dat type voetballer is hij ook helemaal niet joh. Geen leider, geen charisma en nog nooit ergens de aanjager geweest. Pure goed weer voetballer die leuke dingen laat zien als het elftal goed draait. Ja, en af en toe een leuk schot van afstand als de wedstrijd er om vraagt. Maar echt niet iemand die de kar trekt. Dat zit totaal niet in hem, hij is ook helemaal geen winnaarstype.
Wat mij betreft is het dan ook wel klaar. Jammer maar dan is het niet anders.wooblabalurg![]()
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:02 schreef Roland010 het volgende:
Van der Vaart, wie kent hem niet, Van der Vaart Van der Vaart tis een echte Ajacied.
wooblabalurg![]()
Aldus Roland 010quote:Op maandag 25 mei 2015 18:02 schreef Roland010 het volgende:
Van der Vaart, wie kent hem niet, Van der Vaart Van der Vaart tis een echte Ajacied.![]()
Dat snap ik wel. Gio & Kuyt maken Feyenoord volgend jaar kampioenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Op een onder 19 toernooi, hoort eigenlijk in de onder 16 te spelen. Werd op de Future Cup (onder 17) ook al beste speler.twitter:copaamsterdam twitterde op maandag 25-05-2015 om 18:45:14Speler van het toernooi; Matthijs de Ligt! #Copa15NL http://t.co/vjfqNOOGVE reageer retweet
Geeft aan geen interesse in een stap naar de Engelse top te hebben.![]()
Tering, is die jongen nog maar 15? Vrij volwassen al.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Op een onder 19 toernooi, hoort eigenlijk in de onder 16 te spelen. Werd op de Future Cup (onder 17) ook al beste speler.twitter:copaamsterdam twitterde op maandag 25-05-2015 om 18:45:14Speler van het toernooi; Matthijs de Ligt! #Copa15NL http://t.co/vjfqNOOGVE reageer retweet
Dan hangt het af van Napoli - Lazio zondagquote:Op maandag 25 mei 2015 19:51 schreef Zocalo het volgende:
Wat als Roma wint? Is Ajax dan niet geplaatst?
Bij winst van Napoli zijn we de sjaak![]()
Ach dat waren we sowieso al wel vrees ikquote:Op maandag 25 mei 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hangt het af van Napoli - Lazio zondag
Bij winst van Napoli zijn we de sjaak![]()
![]()
Ja, wordt in augustus pas 16.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tering, is die jongen nog maar 15? Vrij volwassen al.
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op maandag 25-05-2015 om 18:27:58En Theo van Duivenbode denkt dat Justin Kluivert zonder blessures binnen twee jaar in het eerste speelt #Copa15NL reageer retweet
![]()
baasjequote:Op maandag 25 mei 2015 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Lijkt die op zijn vader? Qua fysiek, spel etc?quote:Op maandag 25 mei 2015 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, wordt in augustus pas 16.
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op maandag 25-05-2015 om 18:27:58En Theo van Duivenbode denkt dat Justin Kluivert zonder blessures binnen twee jaar in het eerste speelt #Copa15NL reageer retweet
![]()
Groot verdedigend talent idd (Matthijs de Ligt), heeft op deze leeftijd wel zijn fysiek mee natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, wordt in augustus pas 16.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Fysiek nog niet echt, redelijk klein mannetje.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lijkt die op zijn vader? Qua fysiek, spel etc?![]()
Tegenstanders van Ajax dit toernooi waren over het algemeen fysiek een stuk verder dan Ajax (vooral gewoon ouder).quote:Op maandag 25 mei 2015 20:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Groot verdedigend talent idd (Matthijs de Ligt), heeft op deze leeftijd wel zijn fysiek mee natuurlijk.
Maar je brengt het als een tegenstelling; dat is het niet echt toch? Dat hij nu fysiek voorloopt vergroot ook de kans dat hij later een fysiek sterke speler wordt. Vind wat jij zegt meer opgaan voor een spits die qua fysieke ontwikkeling voorloopt op zijn leeftijdsgenoten (zie Wallian bijv)![]()
Ach als je geen geplaatste tegenstander kan uitschakelen moet je ook helemaal niet de CL in willen gaan.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Tot zover de Telegraaf.quote:De kans dat Rafael van der Vaart (32) komend seizoen voor Ajax speelt, is flink geslonken. De middenvelder zou zijn oude club gisteren uitsluitsel geven, maar kan de knoop – door de degradatiestrijd van HSV – nog niet doorhakken. „Wij gaan verder”, zegt Marc Overmars.
En dat is zijn goed recht, vindt Van der Vaarts zaakwaarnemer Robert Geerlings, die de directeur voetbalzaken van Ajax uitgebreid aan de lijn had. „De afspraak met Marc was om de dag na het einde van de Bundesliga tot een beslissing te komen, maar de play-offs (donderdag en maandag tegen Karslruhe SC, red.) gooien roet in het eten. Wat ons betreft, zit de deur niet definitief in het slot. Maar we hebben er alle begrip voor als Ajax doorschakelt. De deadline was al een keer eerder verschoven.”
„Ik ga nu over op plan B en C”, aldus Overmars, die alleen mogelijk bij Van der Vaart terugkomt als hij er maandag nog niet in is geslaagd een ervaren versterking binnen te halen. Dan blijft het de vraag of Van der Vaart open staat voor een terugkeer. Inmiddels is Besiktas ook in de markt. De Turken willen de Heemskerker inlijven om het gat met de topclubs Galatasaray en Fenerbahçe te dichten.
Bij Mitchell Dijks (22) heeft Overmars meer succes. De verdediger van Willem II schuift vandaag met zijn zaakwaarnemer Dick van Burik aan voor een tweede gesprek. Als dat goed verloopt, is de terugkeer van de aan Willem II verkochte linksback aanstaande.![]()
En oja, uit de Cruijff-column:quote:Verder heb ik de afgelopen dagen de nodige gesprekken binnen Ajax gevoerd. Ik ben er nu redelijk uit wat er moet gebeuren. Dat breng ik niet naar buiten, omdat dit via de officiële kanalen moet lopen. Het is even niet anders, maar ook ik moet me aan de spelregels houden.![]()
Dus binnen een week komt Marc met iemand aanzetten? Mij benieuwen wie dat is.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dennis Jansen
26-5-15 - 07:04
Johan Cruijff wil Tscheu La Ling als opvolger van algemeen directeur Michael Kinsbergen die eind juni vertrekt bij Ajax. De kans dat de clublegende bij zijn tweede poging om Ling naar voren te schuiven zijn zin krijgt, is klein.
Ik heb veel aan Ajax te danken, maar zit niet om een baantje verlegen. Ik zie op dit moment geen rol voor mij. Bovendien kun je allerlei vraagtekens zetten bij de manier waarop het beleid nu uitgevoerd wordt.
Vier jaar geleden schoof Johan Cruijff Tscheu La Ling naar voren als beoogd directeur bij Ajax. Toen blokkeerden Cruijffs toenmalige collega's van de raad van commissarissen die benoeming. De clublegende wil een nieuwe poging ondernemen, maar deze keer lijkt die van twee kanten bezien weinig kansrijk. Binnen Ajax is er geen breed draagvlak voor de komst van de Haagse zakenman en zelf staat hij ook niet te springen: ,,Ik ga mijn hoofd niet in een wespennest steken."
Zowel Cruijff als Ling was afgelopen weekeinde op de Copa Amsterdam, het jeugdtoernooi in het Olympisch Stadion waar Ajax en AS Trencin - de club van Ling - deelnemers waren. Ling is voor Cruijff altijd de droomkandidaat geweest voor de positie van directeur bij Ajax. De Haagse oud-Ajacied maakt furore met zijn club in Slowakije, waarmee hij zowel de nationale beker als de titel veroverde. ,,En daar heb ik mijn handen vol aan. Ik heb veel aan Ajax te danken, maar zit niet om een baantje verlegen. Ik zie op dit moment geen rol voor mij. Bovendien kun je allerlei vraagtekens zetten bij de manier waarop het beleid nu uitgevoerd wordt," meent Ling.
Met zijn bezoek aan Amsterdam begon Cruijff ook met de aanpak van de problemen bij Ajax, waar de oplossing nog ver te zoeken is. De voormalige nummer 14 sprak onder anderen met technisch directeur Marc Overmars en hoofd jeugdopleidingen Wim Jonk, maar zat (nog) niet om de tafel met Dennis Bergkamp en Frank de Boer.
De breuk in het zogeheten 'Technisch Hart', tussen enerzijds Jonk en anderzijds Bergkamp en Overmars is dus nog niet gelijmd. Nog altijd liggen de visies over opleiden en kopen van spelers te ver uiteen. Bovendien is er onvrede over de speelwijze. Die zijn voor de jeugd én het eerste elftal niet hetzelfde. Dat Frank de Boer experimenteert met een nummer tien, is tegen het zere been van Cruijff. ,,Als je met een tien speelt deel je het elftal door tweeën, dat is nooit de bedoeling," stelde Cruijff voor CopaTV, de zender van het jeugdtoernooi. Cruijff opteert voor druk zetten met twee voorste middenvelders, waardoor de tegenstander nauwelijks tijd krijgt om op te bouwen.
Het is de zoveelste steek naar De Boer, die tien dagen terug stelde dat hij het niet noodzakelijk vond om met Cruijff te praten. ,,Dit is iets voor het Technisch Hart en ik zit daar niet in."
Vervolgens werden op de Toekomst verbaasd de wenkbrauwen opgehaald toen de directie Orlando Trustfull aanstelde als extra assistent voor Frank de Boer in de staf. Trustfull was vorig jaar nog vertrokken bij Ajax omdat hij het niet eens was met de aanpak van de jeugdopleiding, vooral het laten rouleren van (jeugd)trainers.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-in-wespennest.dhtml
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
v/d Sar heeft iig zelfkennis en of Ling geschikt is voor een beursgenoteerd bedrijf weet ik ook niet, ik vond het echt een leuke eigenzinnige voetballer maar zakelijk heb ik zo'n uit de kofferbak verkoper idee bij hem.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
La Ling leek me wel een betere keuze als AD dan Sar![]()
Hij heeft het best goed gedaan bij Trencin dacht ik zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
v/d Sar heeft iig zelfkennis en of Ling geschikt is voor een beursgenoteerd bedrijf weet ik ook niet, ik vond het echt een leuke eigenzinnige voetballer maar zakelijk heb ik zo'n uit de kofferbak verkoper idee bij hem.
En wel een persoonlijkheidOh.![]()
ADdie hebben het ook nooit goed
Volgens de Telegraaf heeft Cruijff wel met Bergkamp gesprokentwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 08:06:10Column #Cruijff : Hij voerde afgelopen week lange gesprekken met #Bergkamp #Jonk en #Overmars en weet nu wat hem te doen staat bij #Ajax reageer retweet
![]()
Volgens mij is ie miljonair geworden door als zelfstandige rubber-producten op de markt te brengen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
v/d Sar heeft iig zelfkennis en of Ling geschikt is voor een beursgenoteerd bedrijf weet ik ook niet, ik vond het echt een leuke eigenzinnige voetballer maar zakelijk heb ik zo'n uit de kofferbak verkoper idee bij hem.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
En de Boer dan? Die is het grootste probleemquote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:25 schreef Tarado het volgende:
ADdie hebben het ook nooit goed
Volgens de Telegraaf heeft Cruijff wel met Bergkamp gesprokentwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 08:06:10Column #Cruijff : Hij voerde afgelopen week lange gesprekken met #Bergkamp #Jonk en #Overmars en weet nu wat hem te doen staat bij #Ajax reageer retweet
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de Boer dan? Die is het grootste probleem![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de Boer dan? Die is het grootste probleemjij kenner
![]()
owowowowquote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de Boer dan? Die is het grootste probleem![]()
Knap dat jij weer zonder logisch na te denken gelijk weer naar je bekende orgel toegrijpt. Denk alsjeblieft even na. We spreken in deze kwestie vooral over het langetermijnbeleid. Kan. je. dat. be. grij. pen? Zo ja, dan neem ik je mee naar de volgende denkstap. Zal De Boer op de lange termijn bij Ajax blijven? Je raadt het al: nee! Wat heeft het dan voor zin om nog met hem te praten. Hoogstens wat koetjes en kalfjes over hoe mooi de lucht buiten is en wat er op Pinksterdagen wordt gedaan met de familie.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat in tegen het plan Cruijff en eigent zichzelf te veel macht toe![]()
Voorlopig 4 x kampioen in 5 jaar , het voetbal is niet om aan te gluren , maar ja dat laatste moet je maar op de koop toe nemenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat in tegen het plan Cruijff en eigent zichzelf te veel macht toeIk ben inmiddels overleden![]()
Nou, gelijk overnemen die handel. Opruimweken bij de C1000quote:Trencin wil Ajacied De Sa
Trencin is in gesprek met Lesly de Sa, die dit seizoen door Ajax aan Go Ahead Eagles werd verhuurd. Clubeigenaar Tscheu La Ling probeert de 22-jarige rechtsbuiten ervan te overtuigen dat hij bij de Slowaakse kampioen zijn carrière een nieuwe impuls kan geven.
Bij AS Trencin spelen al Gino van Kessel (ex-AZ en -Ajax), Ryan Koolwijk (ex-NEC en -FC Dordrecht), terwijl Ramon Rodriguez da Silva en Jamie Lawrence afkomstig zijn uit de opleidingen van respectievelijk AZ en Ajax..
![]()
Ah dus daarom mag de Boer compleet tegen de Ajax filosofie ingaan omdat het toch maar voor een paar jaar is.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat jij weer zonder logisch na te denken gelijk weer naar je bekende orgel toegrijpt. Denk alsjeblieft even na. We spreken in deze kwestie vooral over het langetermijnbeleid. Kan. je. dat. be. grij. pen? Zo ja, dan neem ik je mee naar de volgende denkstap. Zal De Boer op de lange termijn bij Ajax blijven? Je raadt het al: nee! Wat heeft het dan voor zin om nog met hem te praten. Hoogstens wat koetjes en kalfjes over hoe mooi de lucht buiten is en wat er op Pinksterdagen wordt gedaan met de familie.
De korte en lange termijn hebben verband met elkaar Hans.
Niet zo simpel denken plsOh.![]()
Dat neem ik niet op de koop toe. Ajax staat voor attractief aanvallend voetbal. Niet voor dat hersendode spel van de laatste paar jaar. Dan zegt zo'n kampioenschap me ook weinig. Vorig jaar was ik niet eens blij met de titel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Voorlopig 4 x kampioen in 5 jaar , het voetbal is niet om aan te gluren , maar ja dat laatste moet je maar op de koop toe nemenOh.![]()
Zal volgend jaar wel terug worden gekocht voor 8 miljoenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, gelijk overnemen die handel. Opruimweken bij de C1000.
Oh.![]()
Het moet aankomend seizoen wel idd een stuk beter gaan lopen hoor. Dat je niet elk jaar kampioen wordt, soit, maar het begint pijnlijk te worden om naar te kijken inmiddels.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dit. Keertje geen kampioen is te doen, zeker tegen dit PSV. Maar de manier waaropquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Het moet aankomend seizoen wel idd een stuk beter gaan lopen hoor. Dat je niet elk jaar kampioen wordt, soit, maar het begint pijnlijk te worden om naar te kijken inmiddels.![]()
![]()
TILBURG - De kogel is nog niet door de kerk, maar het heeft er alle schijn van dat Mitchell Dijks (22) op zeer korte termijn Willem II verruilt voor Ajax. Dat levert de Tilburgers geen windeieren op.
Bronnen binnen de Amsterdamse club melden dat er een transfersom van rond de miljoen euro met deze deal gemoeid is. Daarvan hoeft Willem II dan niet de contractueel vastgelegde 50% aan Ajax terug te geven. Op die manier zou Ajax de Tilburgers willen bedanken voor de groei die de linksback bij de Tricolores heeft doorgemaakt het afgelopen seizoen.
Ajax verhuurde Dijks in het seizoen 2013-2014 aan sc Heerenveen, waar hij niet bijzonder goed uit de verf kwam. In de zomer van 2014 bleken de Amsterdammers bereid om de verdediger transfervrij naar Willem II te laten vertrekken, waar hij een tweejarig contract tekende. Daarbij werd wel de afspraak gemaakt dat bij doorverkoop van Dijks door Willem II een behoorlijk percentage van de transfersom naar Ajax moest worden overgemaakt.
Bod buitenlandse club
Technisch manager Carlos Aalbers van Willem II stelde maandagavond dat Ajax nog geen contact had opgenomen met hem. "We hebben tot dusverre alleen een bod op Mitchell Dijks ontvangen van een buitenlandse club", aldus Aalbers. Vermoedelijk gaat het daarbij om Celtic. De technisch manager zei wel te verwachten dat in ieder geval Ajax zich op korte termijn bij hem meldt.
Willem II kan overigens niet het volledige bedrag van de transfersom van Dijks aanwenden voor nieuwe spelers. De club heeft nog een schuld bij externe financiers van ruim drie ton, die eerst moet worden afbetaald. Daarnaast heeft Willem II nog een negatief eigen vermogen van zo'n 1,3 miljoen euro.
http://www.bd.nl/algemeen(...)hell-dijks-1.4947776
Toch slim gedaan hoor, mag ook gezegd worden. Een andere club moet dusdanig veel extra bieden dat het bijna niet te doen is. Want als Celtic anderhalf biedt dan eist Ajax gewoon z'n 50% op en houden ze 7,5 ton over. Nu kweek je beetje goodwill door te zeggen 'laat die helft maar zitten', en kan je hem nog voor een klein prijsje ophalen.![]()
Dat is ook niet helemaal waar, de eerste 3 van dat rijtje kampioenschappen was het echt nog wel aardig hoor, vanaf het 4e tot en met nu is het onder de maat maar gelukkig beseft De Boer en niet alleen hij dat ookquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Voorlopig 4 x kampioen in 5 jaar , het voetbal is niet om aan te gluren , maar ja dat laatste moet je maar op de koop toe nemen![]()
Ja, ik ga er wel vanuit dat ze zelf niet tevreden zijn op dit moment. Ik snap wel wat ze willen, maar ze hebben gewoon echt matig materiaal op het moment.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Laten we wel zijn, hoop is gewoon verbloemd door 4 kampioenschappen. Al het goede is afgeroomd en op een aantal uitzonderingen na is er niet structureel iets bij-/doorgekomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik ga er wel vanuit dat ze zelf niet tevreden zijn op dit moment. Ik snap wel wat ze willen, maar ze hebben gewoon echt matig materiaal op het moment.![]()
Zelfs op dit niveau kan je niet ongestraft je beste spelers wegdoen en opvangen met jeugd, dat is wel een duidelijke les en dat is ook de discussie binnen het TH.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laten we wel zijn, hoop is gewoon verbloemd door 4 kampioenschappen. Al het goede is afgeroomd en op een aantal uitzonderingen na is er niet structureel iets bij-/doorgekomen.![]()
Geval Dijks is ook een vermogen van onkunde. Terugkopen na 1 jaar en het is ook weer zo een 6 ton 20 in een dozijn speler.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfs op dit niveau kan je niet ongestraft je beste spelers wegdoen en opvangen met jeugd, dat is wel een duidelijke les en dat is ook de discussie binnen het TH.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
De guy heeft één redelijk jaar bij fucking willem 2 en hij is gelijk een miljoen waard en daar bovenop zijn salaris![]()
Nouja hij is tenminste niet 1.50 met 50kg zoals veltman.
Anyway als napoli volgende week tegen lazio wint zijn we niet geplaatst in ronde 4 van de cl kwalificaties, al gaan we toch wel fenerbahce loten in ronde 3 en gruwelijk misbruikt worden.
Maar dan hebben we nog 3 weken voor paniek aankopen
hhhhh![]()
Waar haal jij de kennis vandaan dat Ling het goed doet bij Trencin? Bel je regelmatig met de manager?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft het best goed gedaan bij Trencin dacht ik zo.
En wel een persoonlijkheidBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dat jij niet blij kan zijn moet je niet op Ajax afschuiven maar met je psycholoog bespreken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat neem ik niet op de koop toe. Ajax staat voor attractief aanvallend voetbal. Niet voor dat hersendode spel van de laatste paar jaar. Dan zegt zo'n kampioenschap me ook weinig. Vorig jaar was ik niet eens blij met de titel.Behulpzaam als een waterkraan.
Jij hebt veel moeite met inhoudelijke posts maken hèquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat jij niet blij kan zijn moet je niet op Ajax afschuiven maar met je psycholoog bespreken.
Oh.![]()
Nee ik heb moeite met depressieve droeftoeters die denken alles beter te weten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt veel moeite met inhoudelijke posts maken hè
Nogmaals de vraag: Hoe kun jij de kwaliteiten van Ling beoordelen? Je komt wekelijks op de club daar? Je hebt Trencin-watchers in dienst die voor je rapporteren?quote:Alles.
Kut.
Enter.
Gr gr JrBehulpzaam als een waterkraan.
Gaan we cadeautjes uitdelen? We kregen ook niets van die Tilburgers in 2007.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:00 schreef tong80 het volgende:
TILBURG - De kogel is nog niet door de kerk, maar het heeft er alle schijn van dat Mitchell Dijks (22) op zeer korte termijn Willem II verruilt voor Ajax. Dat levert de Tilburgers geen windeieren op.
Bronnen binnen de Amsterdamse club melden dat er een transfersom van rond de miljoen euro met deze deal gemoeid is. Daarvan hoeft Willem II dan niet de contractueel vastgelegde 50% aan Ajax terug te geven. Op die manier zou Ajax de Tilburgers willen bedanken voor de groei die de linksback bij de Tricolores heeft doorgemaakt het afgelopen seizoen.
Ajax verhuurde Dijks in het seizoen 2013-2014 aan sc Heerenveen, waar hij niet bijzonder goed uit de verf kwam. In de zomer van 2014 bleken de Amsterdammers bereid om de verdediger transfervrij naar Willem II te laten vertrekken, waar hij een tweejarig contract tekende. Daarbij werd wel de afspraak gemaakt dat bij doorverkoop van Dijks door Willem II een behoorlijk percentage van de transfersom naar Ajax moest worden overgemaakt.
Bod buitenlandse club
Technisch manager Carlos Aalbers van Willem II stelde maandagavond dat Ajax nog geen contact had opgenomen met hem. "We hebben tot dusverre alleen een bod op Mitchell Dijks ontvangen van een buitenlandse club", aldus Aalbers. Vermoedelijk gaat het daarbij om Celtic. De technisch manager zei wel te verwachten dat in ieder geval Ajax zich op korte termijn bij hem meldt.
Willem II kan overigens niet het volledige bedrag van de transfersom van Dijks aanwenden voor nieuwe spelers. De club heeft nog een schuld bij externe financiers van ruim drie ton, die eerst moet worden afbetaald. Daarnaast heeft Willem II nog een negatief eigen vermogen van zo'n 1,3 miljoen euro.
http://www.bd.nl/algemeen(...)hell-dijks-1.4947776![]()
Ah dus mensen die depressief zijn, zijn meteen droeftoetersquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik heb moeite met depressieve droeftoeters die denken alles beter te weten.
Nogmaals de vraag: Hoe kun jij de kwaliteiten van Ling beoordelen? Je komt wekelijks op de club daar? Je hebt Trencin-watchers in dienst die voor je rapporteren?
[..]. Zelden zo'n dom persoon meegemaakt als jou.
Trencin heeft vCL gehaald terwijl ze paar jaar terug pas ppromoveerden. Dan hebben ze best iets neergezetOh.![]()
En dat is allemaal aan Ling te danken? Aan de wijze waarop hij leiding geeft? Je weet überhaupt wat hij inhoudelijk doet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dus mensen die depressief zijn, zijn meteen droeftoeters. Zelden zo'n dom persoon meegemaakt als jou.
Trencin heeft vCL gehaald terwijl ze paar jaar terug pas ppromoveerden. Dan hebben ze best iets neergezet
Je roept maar wat over zaken waarover je geen enkele inhoudelijke kennis hebt. "Ze hebben vCL gehaald, dus dan zal het wel goed zijn".Behulpzaam als een waterkraan.
Dit is een forum waar je je mening mag geven, ik ben geen journalist. En ik vind dat ik best kan aannemen dat Ling daar wat heeft neergezet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat is allemaal aan Ling te danken? Aan de wijze waarop hij leiding geeft? Je weet überhaupt wat hij inhoudelijk doet?
Je roept maar wat over zaken waarover je geen enkele inhoudelijke kennis hebt. "Ze hebben vCL gehaald, dus dan zal het wel goed zijn".
Natuurlijk weet ik niet hoe de dagelijkse gang van zaken gaat bij Trencin. Maar dat weten mensen hier ook niet van Ajax en toch praten we erover.
Dus zet je persoonlijke vete opzij en gedraag je normaal en volwassen voor een keerOh.![]()
ik zet 5 euro in op JR-Style-93FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hallo allen, fijn weekend gehad?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Over Ajax is het inderdaad al lastig oordelen, maar hier verschijnt er nog het eea in de media. Concluderen op basis van een plek op de ranglijst van een nikszeggend clubje 3000 km verderop in het voormalige Oostblok dat een directeur goed functioneert is gewoon je reinste duimzuigerij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is een forum waar je je mening mag geven, ik ben geen journalist. En ik vind dat ik best kan aannemen dat Ling daar wat heeft neergezet.
Natuurlijk weet ik niet hoe de dagelijkse gang van zaken gaat bij Trencin. Maar dat weten mensen hier ook niet van Ajax en toch praten we erover.
Dus zet je persoonlijke vete opzij en gedraag je normaal en volwassen voor een keerBehulpzaam als een waterkraan.
aannames door middel van nieuwsberichten is natuurlijk ook niet 100% betrouwbaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Over Ajax is het inderdaad al lastig oordelen, maar hier verschijnt er nog het eea in de media. Concluderen op basis van een plek op de ranglijst van een nikszeggend clubje 3000 km verderop in het voormalige Oostblok dat een directeur goed functioneert is gewoon je reinste duimzuigerij.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
aannames door middel van nieuwsberichten is natuurlijk ook niet 100% betrouwbaar.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik vind dat dat best een goede indruk geeft van hoe een club presteert. Als je zo snel groeit zal de AD daar wel wat mee te maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Over Ajax is het inderdaad al lastig oordelen, maar hier verschijnt er nog het eea in de media. Concluderen op basis van een plek op de ranglijst van een nikszeggend clubje 3000 km verderop in het voormalige Oostblok dat een directeur goed functioneert is gewoon je reinste duimzuigerij.
En in elk geval heeft hij dan de ervaring met het leiden van een voetbalclub itt een Edwin van der SarOh.![]()
Dat mag jij vinden.
Misschien loopt er wel ontzettend goed personeel en wast Ling alleen z'n zwarte geld wit. Zou zo maar kunnen. Weet jij het? Ik niet. En ik denk de meeste mensen hier niet. Of denk je dat hij het doet omdat ie vroeger altijd al fan is geweest van Trencin? Dat hij posters in z'n kamer had hangen van "De baltovenaar van Trencin"?Behulpzaam als een waterkraan.
Misschien zijn Ronald en Frank omgewisseld bij de geboorte en staat Ronald nu voor de groep. Weet jij het?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dus als je niet precies alles weet mag je niet oordelen? Dan kunnen we dit topic opdoeken. Het hele forum trouwens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat is allemaal aan Ling te danken? Aan de wijze waarop hij leiding geeft? Je weet überhaupt wat hij inhoudelijk doet?
Je roept maar wat over zaken waarover je geen enkele inhoudelijke kennis hebt. "Ze hebben vCL gehaald, dus dan zal het wel goed zijn".![]()
Moet je zelf weten of je oordeelt of niet. De vraag is alleen of iemand met een iq hoger dan 60 je ook daadwerkelijk serieus neemt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:56 schreef j95 het volgende:
[..]
Dus als je niet precies alles weet mag je niet oordelen? Dan kunnen we dit topic opdoeken. Het hele forum trouwens.Behulpzaam als een waterkraan.
met dit soort teksten wordt je zelf niet serieus genomen....quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je zelf weten of je oordeelt of niet. De vraag is alleen of iemand met een iq hoger dan 60 je ook daadwerkelijk serieus neemt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar serieus. Jij vindt dus dat een of andere wijsneus op een internetforum die 1x een youtube-compilatie van Ling als voetballer heeft gezien en de ranglijst in hongarije heeft bekeken kan oordelen over de capaciteiten en het functioneren van Ling als directeur van Trencin en eventuele geschiktheid voor Ajax.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
met dit soort teksten wordt je zelf niet serieus genomen....
Leer mij dat.Behulpzaam als een waterkraan.
Dat is het "mooie" aan Internet/Fok! dat mag/kan altijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar serieus. Jij vindt dus dat een of andere wijsneus op een internetforum die 1x een youtube-compilatie van Ling als voetballer heeft gezien en de ranglijst in hongarije heeft bekeken kan oordelen over de capaciteiten en het functioneren van Ling als directeur van Trencin en eventuele geschiktheid voor Ajax.
Leer mij dat.
En het interesseert helemaal niemand wat jij daar van vindt, maar toch mag ook jij dit vinden en zeggen. Grappig is dat hè.
Dus ga nu maar weer koekjes bakken als een eckte baas, neem ik nog een bakkie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tuurlijk mag je dat. Maar zinnig is het niet. Volstrekt kansloos zelfs.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat is het "mooie" aan Internet/Fok! dat mag/kan altijd.
En het interesseert helemaal niemand wat jij daar van vindt,maar toch mag jij dit ook vinden en zeggen. Grappig is dat hè.Behulpzaam als een waterkraan.
Ok.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat. Maar zinnig is het niet. Volstrekt kansloos zelfs.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar goed, er zijn hier sowieso niet zo heel veel users met meer verstand dan een aardappel.Behulpzaam als een waterkraan.
Zei hij met een Bert en Ernie avatar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:31 schreef fathank het volgende:
Maar goed, er zijn hier sowieso niet zo heel veel users met meer verstand dan een aardappel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ander onderwerp dan maartwitter:WenenvanGeluk twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 13:13:42Precies 20 jaar geleden rolde er een fax binnen bij Ajax, een fax uit Milaan: http://t.co/RrAtvt854M http://t.co/NgBmwVjS2W reageer retweet
![]()
![]()
*pinkt traantje weg*quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:34 schreef Tarado het volgende:
Ander onderwerp dan maar[ afbeelding ]twitter:WenenvanGeluk twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 13:13:42Precies 20 jaar geleden rolde er een fax binnen bij Ajax, een fax uit Milaan: http://t.co/RrAtvt854M http://t.co/NgBmwVjS2W reageer retweet
Wenen van geluk
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mooi gebaar welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:34 schreef Tarado het volgende:
Ander onderwerp dan maar[ afbeelding ]twitter:WenenvanGeluk twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 13:13:42Precies 20 jaar geleden rolde er een fax binnen bij Ajax, een fax uit Milaan: http://t.co/RrAtvt854M http://t.co/NgBmwVjS2W reageer retweet
Oh.![]()
Haha mooie fax.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:34 schreef Tarado het volgende:
![]()
![]()
En dan heb jij nog het verstand van een gepofte aardappelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:31 schreef fathank het volgende:
Maar goed, er zijn hier sowieso niet zo heel veel users met meer verstand dan een aardappel.Oh.![]()
Daarom zit ik ook in dit topic. Voel ik me lekker thuis tussen de rest van de imbecielen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan heb jij nog het verstand van een gepofte aardappelBehulpzaam als een waterkraan.
Ah dat is mooiquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:34 schreef Tarado het volgende:
![]()
![]()
Zoals?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:31 schreef fathank het volgende:
Maar goed, er zijn hier sowieso niet zo heel veel users met meer verstand dan een aardappel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens Mike Verweij lijkt het dat Ajax en Willem II nog moeten onderhandelen over Dijks. De gesprekken zelf met Mitchell_de_Kast lopen voorspoedig.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 23:48:31Ja @MokumsParadijs @MeesOomens de aankopen komen eraan. Maar #Overmars heeft van de rvc te horen gekregen dat er eerst spelers weg moeten >> reageer retweet
Geleerd van het verledentwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 23:50:23<< #Ajax heeft geld op bank maar wil niet te veel contractspelers. Geleerd van verleden. Maar achter schermen hard gewerkt aan transfers reageer retweet
.
![]()
Kan me niet voorstellen dat er veel interesse is voor de spelers die weg mogen bij ons.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 23:48:31Ja @MokumsParadijs @MeesOomens de aankopen komen eraan. Maar #Overmars heeft van de rvc te horen gekregen dat er eerst spelers weg moeten >> reageer retweet
Geleerd van het verleden [ afbeelding ].twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 23:50:23<< #Ajax heeft geld op bank maar wil niet te veel contractspelers. Geleerd van verleden. Maar achter schermen hard gewerkt aan transfers reageer retweet
![]()
als ze Sigthorsson, van der Hoorn en Boilesen maar verkopenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Geleerd van het verleden [ afbeelding ].twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 23:50:23<< #Ajax heeft geld op bank maar wil niet te veel contractspelers. Geleerd van verleden. Maar achter schermen hard gewerkt aan transfers reageer retweet
Oh.![]()
Hoop dat Ajax niet doorschiet in het doen van aankopen. Jammer dat het unieke beleid van de afgelopen jaren voorbij is. Wel mooi voor de Marc Netto-gillers.![]()
wat was er zo uniek aan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoop dat Ajax niet doorschiet in het doen van aankopen. Jammer dat het unieke beleid van de afgelopen jaren voorbij is. Wel mooi voor de Marc Netto-gillers.![]()
Ondanks het maken van grote winsten blijven focussen op doorstroming uit de jeugdopleidingen. Geen paniekaankopen, ook niet als het minder ging.quote:
Maar de voortekenen waren al negatief. Niet het gewilde geld voor Jonk bijvoorbeeld![]()
Dat doen ze nu toch nog steeds alleen hebben ze die doorstroming onderschat, tenminste het niveau ervan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ondanks het maken van grote winsten blijven focussen op doorstroming uit de jeugdopleidingen. Geen paniekaankopen, ook niet als het minder ging.
Maar de voortekenen waren al negatief. Niet het gewilde geld voor Jonk bijvoorbeeld
Dat is ook een beetje de discussie, spelers die volgens Jonk klaar zijn voor Ajax 1 kunnen in jong Ajax niet eens het verschil maken![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Serero als extra erbij kan geen kwaad, geen wereldspeler, wel een harde werker. Geen basismateriaal, de rest idd zsm pleite.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:17 schreef Gruisman het volgende:
Hoorn, Duarte, Viergever, Serero, Boilesen en Siggy weg graag.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Serero is van dat rijtje verreweg het nuttigst, maar we hebben nu wel echt een shitload aan middenveldersquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serero als extra erbij kan geen kwaad, geen wereldspeler, wel een harde werker. Geen basismateriaal, de rest idd zsm pleite.![]()
Viergever wegdoen slaat ook nergens op. Dat is dan de zoveelste actie die niet echt getuigt van inzicht bij het TH. Je kan hem er best bijhouden als reservespeler. Liever 4gever dan v/d Hoorn.![]()
Ook weer zo natuurlijk. Maar heb gewoon wel sympathie voor het ventje, de enige die nooit verzaakt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:20 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Serero is van dat rijtje verreweg het nuttigst, maar we hebben nu wel echt een shitload aan middenveldersA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Liever een capabele ervaren verdediger dan Viergever en v/d Hoorn. Het zegt toch ook wel veel dat onze vorige verdedigers naar Arsenal,Tottenham en Atl Madrid vertrokken en dat onze huidige verdedigers mogen hopen op een transfer naar een Italiaanse middenmoter? Het moet echt een stuk beter daar achterinquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Viergever wegdoen slaat ook nergens op. Dat is dan de zoveelste actie die niet echt getuigt van inzicht bij het TH. Je kan hem er best bijhouden als reservespeler. Liever 4gever dan v/d Hoorn.![]()
Tja, Viergever had nooit gehaald mogen worden natuurlijk, als je nog geen speler van dat niveau kunt opleiden kun je beter stoppen met de jeugd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Viergever wegdoen slaat ook nergens op. Dat is dan de zoveelste actie die niet echt getuigt van inzicht bij het TH. Je kan hem er best bijhouden als reservespeler. Liever 4gever dan v/d Hoorn.
Verbeek haalt hem uit het centrum omdat hij daar te kort voor komt bij AZ, vervolgens gewoon basis cv bij Ajax.![]()
![]()
Toch wel respect voor die amerikanen vandaag. Wij maar klagen over de fifa en uefa, maar uiteindelijk niets doen. En Amerika grijpt gewoon in.
Terzake: het is nog stil op de transfermarkt, ben benieuwd wanneer de transfers echt los gaan komenproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:39 schreef manny het volgende:
Toch wel respect voor die amerikanen vandaag. Wij maar klagen over de fifa en uefa, maar uiteindelijk niets doen. En Amerika grijpt gewoon in.
Lees voor de gein fifa maffia eens
Zelfde geldt voor voetbal & maffia 1 & 2![]()
Nationaal kun je 'm nog wel gebruiken maar internationaal komt ie tekort. Er is de laatste jaren veel teveel op kwantiteit gekocht en niet op kwaliteit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja, Viergever had nooit gehaald mogen worden natuurlijk, als je nog geen speler van dat niveau kunt opleiden kun je beter stoppen met de jeugd.
Verbeek haalt hem uit het centrum omdat hij daar te kort voor komt bij AZ, vervolgens gewoon basis cv bij Ajax.
Koop dan niks, wat dat betreft ben ik het wel met Jonk eens.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klopt. Je zou kunnen zeggen dat Amerika hiermee haar grootste bijdrage aan het voetbal ooit heeft geleverd. Hoop dat ze ook doorpakken nu.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:39 schreef manny het volgende:
Toch wel respect voor die amerikanen vandaag. Wij maar klagen over de fifa en uefa, maar uiteindelijk niets doen. En Amerika grijpt gewoon in.![]()
Klopt maar Jonk overdrijft het ook wel, volgens mij is hij al van mening dat Nouri en Beek al goed genoeg zijn voor de basis en dat er dus geen sterke middenvelders gehaald hoefden te worden. Iets wat naar mijn mening wel echt noodzakelijk isquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nationaal kun je 'm nog wel gebruiken maar internationaal komt ie tekort. Er is de laatste jaren veel teveel op kwantiteit gekocht en niet op kwaliteit.
Koop dan niks, wat dat betreft ben ik het wel met Jonk eens.![]()
Jonk zal best overdrijven maar daar zijn de andere leden in het TH voor om tegenwicht te bieden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:26 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Klopt maar Jonk overdrijft het ook wel, volgens mij is hij al van mening dat Nouri en Beek al goed genoeg zijn voor de basis en dat er dus geen sterke middenvelders gehaald hoefden te worden. Iets wat naar mijn mening wel echt noodzakelijk is
En als er drama spelers als Zimling worden gehaald en overhaast en veel te duur Sinkgraven gekocht wordt dan snap ik dat Jonk daar niet vrolijk van wordt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja dat is absoluut waar, mag hopen dat ze nu geleerd hebben van hun fouten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jonk zal best overdrijven maar daar zijn de andere leden in het TH voor om tegenwicht te bieden.
En als er drama spelers als Zimling worden gehaald en overhaast en veel te duur Sinkgraven gekocht wordt dan snap ik dat Jonk daar niet vrolijk van wordt.![]()
Spelen toch goed hoor tegen een heel sterk Sevilla, dat in mijn optiek het voetbal speelt wat Ajax zou moeten nastreven. Maar we hadden kunnnen/moeten winnen van Dnjepper.quote:![]()
Zo wel heel blij dat ze niet hebben gewonnen, zou wel heel pijnlijk zijn. Niet dat wij in deze vorm überhaupt een kans hadden gemaakt
![]()
07.00 in je hol. Straks op Blendle.twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 27-05-2015 om 23:52:12BREAKING: @Dijksmitchell rond met #Ajax . Voor de details zie morgen De #Telegraaf en vanaf 07.00 uur op Telesport.nl reageer retweet
![]()
quote:Dijks voor drie jaar naar Ajax
Mitchell Dijks (22) verruilt Willem II voor Ajax. De Purmerender bereikte overeenstemming met zijn oude club over een contract voor drie jaar en wacht alleen nog op witte rook uit Tilburg.
Ajax is met Willem II in overleg over de transfersom voor de tot medio 2016 lopende verbintenis van Dijks en besprak volgens de Tilburgers een aantal opties. Zo zou het een mogelijkheid zijn om de bij Ajax overbodige Lesly de Sa in de deal te betrekken.
Dijks verwacht geen problemen, omdat Willem II hem – na zijn eerdere verhuur aan SC Heerenveen – voor een spotprijs (salaris en vijftig procent bij doorverkoop) kon overnemen van Ajax. Bovendien hopen de Tricolores in de toekomst vaker zaken te doen. Na het akkoord tussen beide clubs moet Dijks alleen nog medisch worden gekeurd.![]()
Blijkbaar was er niks beters te vinden , aan de andere kant ; je gaat er in ieder geval op vooruitIk ben inmiddels overleden![]()
Kampioenschap is binnen jongens![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat is nog maar afwachtenquote:Op donderdag 28 mei 2015 07:28 schreef Enchanter het volgende:
Blijkbaar was er niks beters te vinden , aan de andere kant ; je gaat er in ieder geval op vooruitOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: