Ligt ie al op de brandstapel?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jammer dat Van der Vaart niet komt, maar was inderdaad wel te verwachten.
De reacties op ajaxshowtime zijn puur genot.
Hij moet gewoon een keer duidelijk zijn. Gewoon ja of nee, weer uitstelgedrag dat ie zich wil richten op de play-offs. Hij wacht gewoon dikke aanbiedingen af en houd ajax als Back-up optie'tjequote:Op maandag 25 mei 2015 13:17 schreef Loserkid het volgende:
Mike Verweij zegt trouwens dat de deur nog niet dicht is, alleen had Raffie met Ajax afgesproken afgelopen zondag(na de reguliere competitie) te laten weten wat hij zou doen, en omdat hsv play-offs speelt, heeft hij gezegd nu nog niet te kunnen antwoorden omdat hij zich 100% op hsv wilt richten.
Dat geeft me ergens wel hoop, omdat hij als hij echt niet wilde nu net zo goed nee had kunnen zeggen, maar denk toch dat het niet gaat gebeuren.
Dat VDV niet fit zou zijn, is zo vermoeiend. En ik ben nog wel fit.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:21 schreef Shreyas het volgende:
Waarom willen we eigenlijk zo graag dat Van der Vaart naar Ajax komt? Hij brengt inderdaad ervaring mee maar zal zelden fit zijn. Maar zelfs als hij fit is, is hij niet meer die speler die hij was. Bovendien heeft Van der Vaart over het algemeen beter gespeeld in de periode dat hij geen vriendin had, nu hij met Sabia is, zal het dus niet veel zijn.
Laat ik zo zeggen, kijk er niet vreemd van op dat hij van de 34 competitiewedstrijden er twaalf geblesseerd is en in twaalf wedstrijden vroegtijdig naar de kant moet. Dus 10 wedstrijden heb je echt wat aan hemquote:Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat VDV niet fit is, is zo vermoeiend. En ik ben nog wel fit.
Van mij mag je dit vinden. Ik heb deze discussie al te vaak gevoerd.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, kijk er niet vreemd van op dat hij van de 34 competitiewedstrijden er twaalf geblesseerd is en in twaalf wedstrijden vroegtijdig naar de kant moet. Dus 10 wedstrijden heb je echt wat aan hem
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:13:47Afgelopen! Het is 0-0 gebleven bij Ajax A1 tegen Guarani dus strafschoppen moeten de beslissing brengen. #Copa15NL reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:24:22Walian scoort! Ajax is naar de finale van de #Copa15NL gefeliciteerd!!! reageer retweet
Idd, ik ben er van overtuigd dat hij ons naar een hoger niveau kan brengen, en dat hij in Nederland gewoon fit blijft.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Van mij mag je dit vinden. Ik heb deze discussie al te vaak gevoerd.
Zelf vind ik Van Der Vaart een geniale speler met een fabelachtige techniek en een nog beter inzicht.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:26 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Idd, ik ben er van overtuigd dat hij ons naar een hoger niveau kan brengen, en dat hij in Nederland gewoon fit blijft.
Nee, hij loopt bij HSV de meeste kilometers van iedereen. Fit is hij nog wel, alleen jammer dat Cruijff vindt dat goede middenvelders niet veel moeten lopen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat VDV niet fit zou zijn, is zo vermoeiend. En ik ben nog wel fit.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:21 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een keer duidelijk zijn. Gewoon ja of nee, weer uitstelgedrag dat ie zich wil richten op de play-offs. Hij wacht gewoon dikke aanbiedingen af en houd ajax als Back-up optie'tje
Van mij mag ie ophoepelen, hier help je je oude club niet bepaald mee.
Je hoeft mij niet te overtuigen hoorquote:Op maandag 25 mei 2015 13:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf vind ik Van Der Vaart een geniale speler met een fabelachtige techniek en een nog beter inzicht.
Begrijpt het spel als geen ander.
Maar er zijn nou eenmaal veel mensen die al jaren aan zijn poten zagen en het eigenlijk wel een prettige gedachte vinden, een Van Der Vaart die nooit fit is, het allemaal niet meer kan belopen en simpelweg 'op' zou zijn.
Ik denk niet dat VDV naar Ajax zou komen om nog even een paar jaartjes 'mee te doen'.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, hij loopt bij HSV de meeste kilometers van iedereen. Fit is hij nog wel, alleen jammer dat Cruijff vindt dat goede middenvelders niet veel moeten lopen.
Maar goed, hij is wel blessuregevoelig en natuurlijk zo traag als dikke stront. En, belangrijkste van alles, hij oogt al 2 jaar totaal niet gemotiveerd. Ik denk dat hij niets zou toevoegen, ik vraag me ook serieus af of de jonge spelers bij Ajax onder de indruk zouden zijn van VDV. Ik denk niet dat hij als een groot voorbeeld zal worden gezien.
Hebben we dezelfde speler voor ons? Vd Vaart is erg goed, maar geniaal?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf vind ik Van Der Vaart een geniale speler met een fabelachtige techniek en een nog beter inzicht.
Begrijpt het spel als geen ander.
Maar er zijn nou eenmaal veel mensen die al jaren aan zijn poten zagen en het eigenlijk wel een prettige gedachte vinden, een Van Der Vaart die nooit fit is, het allemaal niet meer kan belopen en simpelweg 'op' zou zijn.
Bergkamp niveauquote:Op maandag 25 mei 2015 13:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hebben we dezelfde speler voor ons? Vd Vaart is erg goed, maar geniaal?
Als ik VDV vergelijk met andere spelers vind ik hem geniaal.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Het beste is er al heel lang af hoor en zijn actieradius was al niet heel groot, aan de bal wel geweldig maar hij eist ook alle ballen op.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Mwah, Berkamp steekt er een heel stuk boven uit. Maar dat is mijn mening.quote:
Dat zou zeker wel vreemd zijn, aangezien hij zoiets voor het laatst in het seizoen 2005/2006 heeft meegemaakt.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, kijk er niet vreemd van op dat hij van de 34 competitiewedstrijden er twaalf geblesseerd is en in twaalf wedstrijden vroegtijdig naar de kant moet. Dus 10 wedstrijden heb je echt wat aan hem
Doorbreek nou niet het beeld van een seniele oude VDV die bijna nooit meedoet en nooit van waarde is en al zijn genialiteit allang is verloren.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zou zeker wel vreemd zijn, aangezien hij zoiets voor het laatst in het seizoen 2005/2006 heeft meegemaakt.
de waarheid ligt een beetje in het middenquote:Op maandag 25 mei 2015 13:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doorbreek nou niet het beeld van een seniele oude VDV die bijna nooit meedoet en nooit van waarde is en al zijn genialiteit allang is verloren.
Waarschijnlijk wel. Vandaar mijn compensatie.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
de waarheid ligt een beetje in het midden
Als er paupers rondlopen, dan zitten ze bij ajaxshowtime. Dat die gasten stemrecht hebben en dat ze voort mogen planten.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die mensen blinken niet echt uit in inlevingsvermogen inderdaad
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:10:48Het is geen nee van @rafvdvaart maar afspraak was zondag na Bundesliga knoop door te hakken over #Ajax maar kan niet door play-offs #HSV reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:43:42Voor de goede orde: zaakwaarnemer Geerlings heeft tekst VI-bericht over Van der Vaart en #Ajax goedgekeurd voor publicatie reageer retweet
hevige strijd tussen simon en miketwitter:televoetbal twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:49:04Van der Vaart heeft Ajax geen 'nee' verkocht http://t.co/gqF7UgISy1 #Ajax http://t.co/KEYyRS7TYJ reageer retweet
wat maakt het uit, hij komt toch nietquote:Op maandag 25 mei 2015 13:52 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:10:48Het is geen nee van @rafvdvaart maar afspraak was zondag na Bundesliga knoop door te hakken over #Ajax maar kan niet door play-offs #HSV reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:43:42Voor de goede orde: zaakwaarnemer Geerlings heeft tekst VI-bericht over Van der Vaart en #Ajax goedgekeurd voor publicatie reageer retweet
hevige strijd tussen simon en miketwitter:televoetbal twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:49:04Van der Vaart heeft Ajax geen 'nee' verkocht http://t.co/gqF7UgISy1 #Ajax http://t.co/KEYyRS7TYJ reageer retweet
Tja, wel pijnlijk eigenlijk.quote:
kunnen is wat anders dan willenquote:Op maandag 25 mei 2015 13:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, wel pijnlijk eigenlijk.
ajax zou namelijk wel aan z'n salariseisen kunnen voldoen, maar jammer dat raffie dan zelf toch niet wilt.
Ajax wil v/d Vaart maar niet tegen elke prijs, ze hebben hem een bod gedaan maar dat was nou niet "an offer you can't refuse"quote:
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:56:37Penaltykiller Stan van Bladeren helpt #Ajax A1 naar finale @CopaAmsterdam. Meer: http://t.co/HDWjapNJxi #Copa15NL http://t.co/Brd06689Ve reageer retweet
Dat tongetjequote:Op maandag 25 mei 2015 14:01 schreef franklop het volgende:
Mochten we ooit in een penalty serie terecht komen dan moet Frank even zorgen dat Van Bladeren op de bank zit bij dat dueltwitter:AFCAjax twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:56:37Penaltykiller Stan van Bladeren helpt #Ajax A1 naar finale @CopaAmsterdam. Meer: http://t.co/HDWjapNJxi #Copa15NL http://t.co/Brd06689Ve reageer retweet
Alles altijd Ajax - Anderlechtquote:De finale begint om 16:15 uur. Tegenstander is de winnaar van het duel tussen Anderlecht en Vitesse
Ah, dat wordt dan weer naar pure middelmaat kijken volgend seizoen, terwijl er financieel gezien veel meer mogelijk is. Toch jammer eigenlijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax wil v/d Vaart maar niet tegen elke prijs, ze hebben hem een bod gedaan maar dat was nou niet "an offer you can't refuse"
Voor Ajax-begrippen wel toch? Maximale loon + vrij hoge tekenbonus dacht ikquote:Op maandag 25 mei 2015 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax wil v/d Vaart maar niet tegen elke prijs, ze hebben hem een bod gedaan maar dat was nou niet "an offer you can't refuse"
Moest even wat goedmaken, zie 3:25;quote:Op maandag 25 mei 2015 14:01 schreef franklop het volgende:
Mochten we ooit in een penalty serie terecht komen dan moet Frank even zorgen dat Van Bladeren op de bank zit bij dat dueltwitter:AFCAjax twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:56:37Penaltykiller Stan van Bladeren helpt #Ajax A1 naar finale @CopaAmsterdam. Meer: http://t.co/HDWjapNJxi #Copa15NL http://t.co/Brd06689Ve reageer retweet
Met v/d Vaart moet je het ook weer afwachten en zonder hem dus ook, maar er van uit gaan dat het niks wordt vind ik ook wat voorbarigquote:Op maandag 25 mei 2015 14:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah, dat wordt dan weer naar pure middelmaat kijken volgend seizoen, terwijl er financieel gezien veel meer mogelijk is. Toch jammer eigenlijk.
ja dat klinkt wel leuk maar als je elders makkelijk 2 keer zoveel kan pakken is het niet echt een wereldaanbiedingquote:Op maandag 25 mei 2015 14:08 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Voor Ajax-begrippen wel toch? Maximale loon + vrij hoge tekenbonus dacht ik
Stroperig veldquote:
Dit, is allemaal relatiefquote:Op maandag 25 mei 2015 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat klinkt wel leuk maar als je elders makkelijk 2 keer zoveel kan pakken is het niet echt een wereldaanbieding
Dat is een heel elftalquote:Op maandag 25 mei 2015 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi kunnen we nu een echte spits halen, die een goed aanspeelpunt is.
Misschien nog iets op de vleugels en sowieso wat verdedigers en dan is het prima
1 spits, 1 vleugelaanvaller, 1 linskback (zal Dijks wel worden) en het liefst nog een goede RCV ipv van der Hoorn.quote:
Niet liever een goede LCV ipv Viergever? Van der Hoorn staat toch geen basis als Veltman fit is.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 spits, 1 vleugelaanvaller, 1 linskback (zal Dijks wel worden) en het liefst nog een goede RCV ipv van der Hoorn.
Dit zijn geen 11 spelers
Eigenlijk ook wel, maar dat gaat toch niet gebeuren. Frank heeft om de een of andere reden het volste vertrouwen in Viergeverquote:Op maandag 25 mei 2015 14:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Niet liever een goede LCV ipv Viergever? Van der Hoorn staat toch geen basis als Veltman fit is.
Nou geloof me, vd Vaart kan het Eredivisie tempo echt wel aan hoor. En is bovendien in alle opzichte beter dan wat er nu loopt.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met v/d Vaart moet je het ook weer afwachten en zonder hem dus ook, maar er van uit gaan dat het niks wordt vind ik ook wat voorbarig
+ hij laat de rest beter spelen.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou geloof me, vd Vaart kan het Eredivisie tempo echt wel aan hoor. En is bovendien in alle opzichte beter dan wat er nu loopt.
Inderdaad, dus ik geloof daarom wel dat ajax er alles aan doet om hem te krijgen alleen wilt hij zelf niet en dat zegt wel wat natuurlijk.quote:
Ik vind hem een goeie voetballer hoor maar of hij de anderen beter laat spelen vraag ik me af, je hebt met hem toch altijd mensen nodig die het vuile werk opknappenquote:
Denk dat dat wel mee valt, maar tuurlijk laat hij de rest beter spelen, als je met een 10 speelt en Raffie de 10 is, kan hij combineren met de opkomende spelers, en met zijn passing en creativiteit kan hij de vleugels beter (en vooral op tijd) inspelen, waardoor er sneller gespeeld kan worden en er meer ruimte is.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind hem een goeie voetballer hoor maar of hij de anderen beter laat spelen vraag ik me af, je hebt met hem toch altijd mensen nodig die het vuile werk opknappen
Waarom is dat natuurlijk, je moet je team al aanpassen aan hemquote:Op maandag 25 mei 2015 14:34 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee valt, maar tuurlijk laat hij de rest beter spelen, als je met een 10 speelt en Raffie de 10 is, kan hij combineren met de opkomende spelers, en met zijn passing en creativiteit kan hij de vleugels beter (en vooral op tijd) inspelen, waardoor er sneller gespeeld kan worden en er meer ruimte is.
Lijkt me sterk dat vd Vaart niet goed genoeg zou zijn voor ajax.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom is dat natuurlijk, je moet je team al aanpassen aan hem
Ach, Tarado is te negatief over VdV. Onderschat VdV en overschat de eredivisie enormquote:Op maandag 25 mei 2015 14:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat vd Vaart niet goed genoeg zou zijn voor ajax.
De Boer wilt hem anders gewoon hoor.
Hij is een goeie voetballer maar je moet ook kijken wat dat dan voor de rest betekent, zeker als je hem op 10 neer zou zetten, die plek vind ik niet zo'n goeie optie, als alternatieve spits zou ik een betere oplossing vindenquote:Op maandag 25 mei 2015 14:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat vd Vaart niet goed genoeg zou zijn voor ajax.
De Boer wilt hem anders gewoon hoor.
Hoe kom je daar nou bij, natuurlijk is hij goed genoeg maar dat is wat anders dan of hij goed is voor de ploeg.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, Tarado is te negatief over VdV. Onderschat VdV en overschat de eredivisie enorm
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, natuurlijk is hij goed genoeg maar dat is wat anders dan of hij goed is voor de ploeg.
In theorie werken zulke dingen altijd net iets beter dan in de praktijkquote:Op maandag 25 mei 2015 14:34 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee valt, maar tuurlijk laat hij de rest beter spelen, als je met een 10 speelt en Raffie de 10 is, kan hij combineren met de opkomende spelers, en met zijn passing en creativiteit kan hij de vleugels beter (en vooral op tijd) inspelen, waardoor er sneller gespeeld kan worden en er meer ruimte is.
OK dan zal ik het nog een keer uitleggen, V/d Vaart is een goeie voetballer maar vooral aanvallend gezien, verdedigend heb je heel weinig aan hem, als je hem dus op 10 zet dan laat je 2 andere middenvelders in zijn dienst spelen, heeft Ajax zulke spelers? Misschien 1 nu met Gudelj, wat doe je met Klaassen, Bazoer Sinkgraven, dan moet je dus al gaan schipperen.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jawel, ik vind alleen dat je onzin uitkraamt.
Tot nu toe is het altijd goed gegaan met het terughalen van toppers in de eredivisie ja. En die waren dan nog eens beter in vorm dan een bankzitter met een slecht fysiek bij een naderend degradant.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, Tarado is te negatief over VdV. Onderschat VdV en overschat de eredivisie enorm
Het feit dat VDV zich op dit moment kennelijk nog 'te goed' vindt om terug te komen naar Ajax,geeft al direct je ongelijk aan. Hij zal misschien denken dat hij over 1 of 2 jaar nog van meerwaarde kan zijn, maar dat is natuurlijk niet zo. Dat zou nu al twijfelachtig zijn. Hij overschat zichzelf ongelooflijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat VDV naar Ajax zou komen om nog even een paar jaartjes 'mee te doen'.
Heb echt wel het idee dat hij de kar zou willen trekken en de potentie ziet in de jonge jongens.
Ik heb eigenlijk ook geen twijfel of de jonge jongens onder de indruk zouden zijn.
Als je spelers als Andersen, El Ghazi en Kishna soms ziet klungelen met de bal lijkt het me niet meer dan logisch dat ze wat aan hem kunnen hebben.
Hoe voelt zich niet 'te goed' om voor Ajax te spelen, hij wilt gewoon nog even flink cashen voordat zijn carrière voorbij is. Als Ajax hem een salaris van 3mil had kunnen aanbieden had die meteen ja gezegd denk ikquote:Op maandag 25 mei 2015 16:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het feit dat VDV zich op dit moment kennelijk nog 'te goed' vindt om terug te komen naar Ajax,geeft al direct je ongelijk aan. Hij zal misschien denken dat hij over 1 of 2 jaar nog van meerwaarde kan zijn, maar dat is natuurlijk niet zo. Dat zou nu al twijfelachtig zijn. Hij overschat zichzelf ongelooflijk.
Misschien zullen de jonge jongens onder de indruk zijn van de balcontrole van VDV, maar niet van zijn naam of verschijning. VDV heeft geen enorme status opgebouwd internationaal, zoals bijvoorbeeld Jaap Stam, Cocu, Davids of Rijkaard dat wel hadden toen ze terugkwamen.
Het probleem met veel spelers die terugkeren naar de Eredivisie, is dat ze denken dat ze nog van toegevoegde waarde zijn op het moment dat ze op 75% van hun oorspronkelijke kunnen functioneren. Volgens mij is het simpel, als je bij een degradant in Duitsland geen indruk maakt, dan ben je niet goed genoeg voor de top van de Eredivisie.
Maar ook dan geeft dat genoeg aan dat hij helemaal niet terug wil komen om er eens vol voor te gaan en om de jochies van Ajax op sleeptouw te nemen.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hoe voelt zich niet 'te goed' om voor Ajax te spelen, hij wilt gewoon nog even flink cashen voordat zijn carrière voorbij is. Als Ajax hem een salaris van 3mil had kunnen aanbieden had die meteen ja gezegd denk ik
Klopt, dat hij niet ingaat op het aanbod van Ajax betekent dat hij nog niet terug wil komen.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar ook dan geeft dat genoeg aan dat hij helemaal niet terug wil komen om er eens vol voor te gaan en om de jochies van Ajax op sleeptouw te nemen.
Dat type voetballer is hij ook helemaal niet joh. Geen leider, geen charisma en nog nooit ergens de aanjager geweest. Pure goed weer voetballer die leuke dingen laat zien als het elftal goed draait. Ja, en af en toe een leuk schot van afstand als de wedstrijd er om vraagt. Maar echt niet iemand die de kar trekt. Dat zit totaal niet in hem, hij is ook helemaal geen winnaarstype.
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:02 schreef Roland010 het volgende:
Van der Vaart, wie kent hem niet, Van der Vaart Van der Vaart tis een echte Ajacied.
Aldus Roland 010quote:Op maandag 25 mei 2015 18:02 schreef Roland010 het volgende:
Van der Vaart, wie kent hem niet, Van der Vaart Van der Vaart tis een echte Ajacied.
Dat snap ik wel. Gio & Kuyt maken Feyenoord volgend jaar kampioenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Op een onder 19 toernooi, hoort eigenlijk in de onder 16 te spelen. Werd op de Future Cup (onder 17) ook al beste speler.twitter:copaamsterdam twitterde op maandag 25-05-2015 om 18:45:14Speler van het toernooi; Matthijs de Ligt! #Copa15NL http://t.co/vjfqNOOGVE reageer retweet
Tering, is die jongen nog maar 15? Vrij volwassen al.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Op een onder 19 toernooi, hoort eigenlijk in de onder 16 te spelen. Werd op de Future Cup (onder 17) ook al beste speler.twitter:copaamsterdam twitterde op maandag 25-05-2015 om 18:45:14Speler van het toernooi; Matthijs de Ligt! #Copa15NL http://t.co/vjfqNOOGVE reageer retweet
Geeft aan geen interesse in een stap naar de Engelse top te hebben.
Dan hangt het af van Napoli - Lazio zondagquote:Op maandag 25 mei 2015 19:51 schreef Zocalo het volgende:
Wat als Roma wint? Is Ajax dan niet geplaatst?
Ach dat waren we sowieso al wel vrees ikquote:Op maandag 25 mei 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hangt het af van Napoli - Lazio zondag
Bij winst van Napoli zijn we de sjaak
Ja, wordt in augustus pas 16.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tering, is die jongen nog maar 15? Vrij volwassen al.
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op maandag 25-05-2015 om 18:27:58En Theo van Duivenbode denkt dat Justin Kluivert zonder blessures binnen twee jaar in het eerste speelt #Copa15NL reageer retweet
baasjequote:Op maandag 25 mei 2015 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Geeft aan geen interesse in een stap naar de Engelse top te hebben.
Lijkt die op zijn vader? Qua fysiek, spel etc?quote:Op maandag 25 mei 2015 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, wordt in augustus pas 16.
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op maandag 25-05-2015 om 18:27:58En Theo van Duivenbode denkt dat Justin Kluivert zonder blessures binnen twee jaar in het eerste speelt #Copa15NL reageer retweet
Groot verdedigend talent idd (Matthijs de Ligt), heeft op deze leeftijd wel zijn fysiek mee natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, wordt in augustus pas 16.
Fysiek nog niet echt, redelijk klein mannetje.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lijkt die op zijn vader? Qua fysiek, spel etc?
Tegenstanders van Ajax dit toernooi waren over het algemeen fysiek een stuk verder dan Ajax (vooral gewoon ouder).quote:Op maandag 25 mei 2015 20:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Groot verdedigend talent idd (Matthijs de Ligt), heeft op deze leeftijd wel zijn fysiek mee natuurlijk.
Tot zover de Telegraaf.quote:De kans dat Rafael van der Vaart (32) komend seizoen voor Ajax speelt, is flink geslonken. De middenvelder zou zijn oude club gisteren uitsluitsel geven, maar kan de knoop – door de degradatiestrijd van HSV – nog niet doorhakken. „Wij gaan verder”, zegt Marc Overmars.
En dat is zijn goed recht, vindt Van der Vaarts zaakwaarnemer Robert Geerlings, die de directeur voetbalzaken van Ajax uitgebreid aan de lijn had. „De afspraak met Marc was om de dag na het einde van de Bundesliga tot een beslissing te komen, maar de play-offs (donderdag en maandag tegen Karslruhe SC, red.) gooien roet in het eten. Wat ons betreft, zit de deur niet definitief in het slot. Maar we hebben er alle begrip voor als Ajax doorschakelt. De deadline was al een keer eerder verschoven.”
„Ik ga nu over op plan B en C”, aldus Overmars, die alleen mogelijk bij Van der Vaart terugkomt als hij er maandag nog niet in is geslaagd een ervaren versterking binnen te halen. Dan blijft het de vraag of Van der Vaart open staat voor een terugkeer. Inmiddels is Besiktas ook in de markt. De Turken willen de Heemskerker inlijven om het gat met de topclubs Galatasaray en Fenerbahçe te dichten.
Bij Mitchell Dijks (22) heeft Overmars meer succes. De verdediger van Willem II schuift vandaag met zijn zaakwaarnemer Dick van Burik aan voor een tweede gesprek. Als dat goed verloopt, is de terugkeer van de aan Willem II verkochte linksback aanstaande.
quote:Verder heb ik de afgelopen dagen de nodige gesprekken binnen Ajax gevoerd. Ik ben er nu redelijk uit wat er moet gebeuren. Dat breng ik niet naar buiten, omdat dit via de officiële kanalen moet lopen. Het is even niet anders, maar ook ik moet me aan de spelregels houden.
Dus binnen een week komt Marc met iemand aanzetten? Mij benieuwen wie dat is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |