Dat VDV niet fit zou zijn, is zo vermoeiend. En ik ben nog wel fit.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:21 schreef Shreyas het volgende:
Waarom willen we eigenlijk zo graag dat Van der Vaart naar Ajax komt? Hij brengt inderdaad ervaring mee maar zal zelden fit zijn. Maar zelfs als hij fit is, is hij niet meer die speler die hij was. Bovendien heeft Van der Vaart over het algemeen beter gespeeld in de periode dat hij geen vriendin had, nu hij met Sabia is, zal het dus niet veel zijn.
Laat ik zo zeggen, kijk er niet vreemd van op dat hij van de 34 competitiewedstrijden er twaalf geblesseerd is en in twaalf wedstrijden vroegtijdig naar de kant moet. Dus 10 wedstrijden heb je echt wat aan hemquote:Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat VDV niet fit is, is zo vermoeiend. En ik ben nog wel fit.
Van mij mag je dit vinden. Ik heb deze discussie al te vaak gevoerd.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, kijk er niet vreemd van op dat hij van de 34 competitiewedstrijden er twaalf geblesseerd is en in twaalf wedstrijden vroegtijdig naar de kant moet. Dus 10 wedstrijden heb je echt wat aan hem
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:13:47Afgelopen! Het is 0-0 gebleven bij Ajax A1 tegen Guarani dus strafschoppen moeten de beslissing brengen. #Copa15NL reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:24:22Walian scoort! Ajax is naar de finale van de #Copa15NL gefeliciteerd!!! reageer retweet
Idd, ik ben er van overtuigd dat hij ons naar een hoger niveau kan brengen, en dat hij in Nederland gewoon fit blijft.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Van mij mag je dit vinden. Ik heb deze discussie al te vaak gevoerd.
Zelf vind ik Van Der Vaart een geniale speler met een fabelachtige techniek en een nog beter inzicht.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:26 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Idd, ik ben er van overtuigd dat hij ons naar een hoger niveau kan brengen, en dat hij in Nederland gewoon fit blijft.
Nee, hij loopt bij HSV de meeste kilometers van iedereen. Fit is hij nog wel, alleen jammer dat Cruijff vindt dat goede middenvelders niet veel moeten lopen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat VDV niet fit zou zijn, is zo vermoeiend. En ik ben nog wel fit.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:21 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een keer duidelijk zijn. Gewoon ja of nee, weer uitstelgedrag dat ie zich wil richten op de play-offs. Hij wacht gewoon dikke aanbiedingen af en houd ajax als Back-up optie'tje
Van mij mag ie ophoepelen, hier help je je oude club niet bepaald mee.
Je hoeft mij niet te overtuigen hoorquote:Op maandag 25 mei 2015 13:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf vind ik Van Der Vaart een geniale speler met een fabelachtige techniek en een nog beter inzicht.
Begrijpt het spel als geen ander.
Maar er zijn nou eenmaal veel mensen die al jaren aan zijn poten zagen en het eigenlijk wel een prettige gedachte vinden, een Van Der Vaart die nooit fit is, het allemaal niet meer kan belopen en simpelweg 'op' zou zijn.
Ik denk niet dat VDV naar Ajax zou komen om nog even een paar jaartjes 'mee te doen'.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, hij loopt bij HSV de meeste kilometers van iedereen. Fit is hij nog wel, alleen jammer dat Cruijff vindt dat goede middenvelders niet veel moeten lopen.
Maar goed, hij is wel blessuregevoelig en natuurlijk zo traag als dikke stront. En, belangrijkste van alles, hij oogt al 2 jaar totaal niet gemotiveerd. Ik denk dat hij niets zou toevoegen, ik vraag me ook serieus af of de jonge spelers bij Ajax onder de indruk zouden zijn van VDV. Ik denk niet dat hij als een groot voorbeeld zal worden gezien.
Hebben we dezelfde speler voor ons? Vd Vaart is erg goed, maar geniaal?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf vind ik Van Der Vaart een geniale speler met een fabelachtige techniek en een nog beter inzicht.
Begrijpt het spel als geen ander.
Maar er zijn nou eenmaal veel mensen die al jaren aan zijn poten zagen en het eigenlijk wel een prettige gedachte vinden, een Van Der Vaart die nooit fit is, het allemaal niet meer kan belopen en simpelweg 'op' zou zijn.
Bergkamp niveauquote:Op maandag 25 mei 2015 13:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hebben we dezelfde speler voor ons? Vd Vaart is erg goed, maar geniaal?
Als ik VDV vergelijk met andere spelers vind ik hem geniaal.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Het beste is er al heel lang af hoor en zijn actieradius was al niet heel groot, aan de bal wel geweldig maar hij eist ook alle ballen op.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Mwah, Berkamp steekt er een heel stuk boven uit. Maar dat is mijn mening.quote:
Dat zou zeker wel vreemd zijn, aangezien hij zoiets voor het laatst in het seizoen 2005/2006 heeft meegemaakt.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, kijk er niet vreemd van op dat hij van de 34 competitiewedstrijden er twaalf geblesseerd is en in twaalf wedstrijden vroegtijdig naar de kant moet. Dus 10 wedstrijden heb je echt wat aan hem
Doorbreek nou niet het beeld van een seniele oude VDV die bijna nooit meedoet en nooit van waarde is en al zijn genialiteit allang is verloren.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zou zeker wel vreemd zijn, aangezien hij zoiets voor het laatst in het seizoen 2005/2006 heeft meegemaakt.
de waarheid ligt een beetje in het middenquote:Op maandag 25 mei 2015 13:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doorbreek nou niet het beeld van een seniele oude VDV die bijna nooit meedoet en nooit van waarde is en al zijn genialiteit allang is verloren.
Waarschijnlijk wel. Vandaar mijn compensatie.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
de waarheid ligt een beetje in het midden
Als er paupers rondlopen, dan zitten ze bij ajaxshowtime. Dat die gasten stemrecht hebben en dat ze voort mogen planten.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die mensen blinken niet echt uit in inlevingsvermogen inderdaad
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:10:48Het is geen nee van @rafvdvaart maar afspraak was zondag na Bundesliga knoop door te hakken over #Ajax maar kan niet door play-offs #HSV reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:43:42Voor de goede orde: zaakwaarnemer Geerlings heeft tekst VI-bericht over Van der Vaart en #Ajax goedgekeurd voor publicatie reageer retweet
hevige strijd tussen simon en miketwitter:televoetbal twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:49:04Van der Vaart heeft Ajax geen 'nee' verkocht http://t.co/gqF7UgISy1 #Ajax http://t.co/KEYyRS7TYJ reageer retweet
wat maakt het uit, hij komt toch nietquote:Op maandag 25 mei 2015 13:52 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:10:48Het is geen nee van @rafvdvaart maar afspraak was zondag na Bundesliga knoop door te hakken over #Ajax maar kan niet door play-offs #HSV reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:43:42Voor de goede orde: zaakwaarnemer Geerlings heeft tekst VI-bericht over Van der Vaart en #Ajax goedgekeurd voor publicatie reageer retweet
hevige strijd tussen simon en miketwitter:televoetbal twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:49:04Van der Vaart heeft Ajax geen 'nee' verkocht http://t.co/gqF7UgISy1 #Ajax http://t.co/KEYyRS7TYJ reageer retweet
Tja, wel pijnlijk eigenlijk.quote:
kunnen is wat anders dan willenquote:Op maandag 25 mei 2015 13:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, wel pijnlijk eigenlijk.
ajax zou namelijk wel aan z'n salariseisen kunnen voldoen, maar jammer dat raffie dan zelf toch niet wilt.
Ajax wil v/d Vaart maar niet tegen elke prijs, ze hebben hem een bod gedaan maar dat was nou niet "an offer you can't refuse"quote:
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:56:37Penaltykiller Stan van Bladeren helpt #Ajax A1 naar finale @CopaAmsterdam. Meer: http://t.co/HDWjapNJxi #Copa15NL http://t.co/Brd06689Ve reageer retweet
Dat tongetjequote:Op maandag 25 mei 2015 14:01 schreef franklop het volgende:
Mochten we ooit in een penalty serie terecht komen dan moet Frank even zorgen dat Van Bladeren op de bank zit bij dat dueltwitter:AFCAjax twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:56:37Penaltykiller Stan van Bladeren helpt #Ajax A1 naar finale @CopaAmsterdam. Meer: http://t.co/HDWjapNJxi #Copa15NL http://t.co/Brd06689Ve reageer retweet
Alles altijd Ajax - Anderlechtquote:De finale begint om 16:15 uur. Tegenstander is de winnaar van het duel tussen Anderlecht en Vitesse
Ah, dat wordt dan weer naar pure middelmaat kijken volgend seizoen, terwijl er financieel gezien veel meer mogelijk is. Toch jammer eigenlijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax wil v/d Vaart maar niet tegen elke prijs, ze hebben hem een bod gedaan maar dat was nou niet "an offer you can't refuse"
Voor Ajax-begrippen wel toch? Maximale loon + vrij hoge tekenbonus dacht ikquote:Op maandag 25 mei 2015 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax wil v/d Vaart maar niet tegen elke prijs, ze hebben hem een bod gedaan maar dat was nou niet "an offer you can't refuse"
Moest even wat goedmaken, zie 3:25;quote:Op maandag 25 mei 2015 14:01 schreef franklop het volgende:
Mochten we ooit in een penalty serie terecht komen dan moet Frank even zorgen dat Van Bladeren op de bank zit bij dat dueltwitter:AFCAjax twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:56:37Penaltykiller Stan van Bladeren helpt #Ajax A1 naar finale @CopaAmsterdam. Meer: http://t.co/HDWjapNJxi #Copa15NL http://t.co/Brd06689Ve reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |