SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Op zo'n dagen denk ik graag even hieraan terug, beetje perspectief: VBL / Het grote Feijenoord-topic #197: Met of zonder spits?![]()
quote:Op maandag 25 mei 2015 01:13 schreef FritzWepper het volgende:
Op zo'n dagen denk ik graag even hieraan terug, beetje perspectief: VBL / Het grote Feijenoord-topic #197: Met of zonder spits?
Oh.![]()
quote:Op maandag 25 mei 2015 01:13 schreef FritzWepper het volgende:
Op zo'n dagen denk ik graag even hieraan terug, beetje perspectief: VBL / Het grote Feijenoord-topic #197: Met of zonder spits?![]()
![]()
Kijk winston zitten met zijn brilletjeHij was een baas op het veld, maar ik vraag mij af of hij het zou kunnen overbrengen op anderen. Vraag mij sowieso af of hij wel goede ideeen heeft
![]()
![]()
Denk t wel en als je niet naar hem luistert dan pompt hij je op je neus.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:43 schreef radyo het volgende:
Kijk winston zitten met zijn brilletjeHij was een baas op het veld, maar ik vraag mij af of hij het zou kunnen overbrengen op anderen. Vraag mij sowieso af of hij wel goede ideeen heeft
Narf!![]()
Dat is gewoon Morpheus.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:43 schreef radyo het volgende:
![]()
![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 25-05-2015 om 10:44:30Overmars gevraagd naar berichtgeving over mogelijk salaris van 7 ton voor Mitchell Dijks bij #Ajax. Reactie was helder: 'hahaha' reageer retweet
![]()
Dit doet de tt wel eer aan. Man man man zeg.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 25-05-2015 om 10:44:30Overmars gevraagd naar berichtgeving over mogelijk salaris van 7 ton voor Mitchell Dijks bij #Ajax. Reactie was helder: 'hahaha' reageer retweet
[ Bericht 0% gewijzigd door Lange_Lans op 25-05-2015 11:07:59 ]Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Waarschijnlijk krijgt hij veel meer en moest Overmars lachen om de suggestie van die fooi.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:10 schreef radyo het volgende:
Ik vind de reactie helemaal niet helder. Je kunt het op verschillende manieren opvatten toch.![]()
Poulsen en Willems, derde dus.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:01 schreef BadderHaring het volgende:
7 ton is niks voor de op twee na beste linksback van de Eredivisie.![]()
quote:Op maandag 25 mei 2015 09:43 schreef radyo het volgende:
![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Helaas zegt dat allemaal niet zo veel, Willems is wel een klasse apart en dan vooral offensief gezien, die zie ik eerlijk gezegd nog wel vertrekken want is ook wel uitgeleerd in NL.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op twee na, schreef ik dus... Maar lezen is verdomde lastig.
Poulsen en Dijks, tja je moet er maar blij mee wezen, al vind ik een salaris van 7 ton bruto niet overdreven veel voor spelen bij een NL topclub.![]()
Is er nou nergens in het buitenland een linksbackie op te halen die beter is dan Dijks? Of speel anders gewoon met Riedewald op die positie. Dijks is niet het niveau dat je na moet streven.![]()
Riedewald wordt de vaste centrale verdediger naast Veltmanquote:Op maandag 25 mei 2015 11:43 schreef Kopsterk het volgende:
Is er nou nergens in het buitenland een linksbackie op te halen die beter is dan Dijks? Of speel anders gewoon met Riedewald op die positie. Dijks is niet het niveau dat je na moet streven.![]()
Ik snap niet hoe mensen tegen de komst van Dijks kunnen zijn.
Boilesen is echt teringslecht, maar echt slecht van zelfs bij de amateurs op de bank zitten slecht.wooblabalurg![]()
Omdat 'beter' niet meteen hetzelfde is als 'goed genoeg'.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:50 schreef Baconbus het volgende:
Ik snap niet hoe mensen tegen de komst van Dijks kunnen zijn.
Boilesen is echt teringslecht, maar echt slecht van zelfs bij de amateurs op de bank zitten slecht.![]()
Maar wel bij Willem II, bij Heerenveen blonk hij niet uit, nu kan hij best beter zijn geworden hoor en heeft meer ervaring maar het is wel afwachten hoe hij het bij Ajax gaat doen.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:48 schreef wieisboos het volgende:
Maar hoeveel mensen hebben hier nou wekelijks Dijks zien spelen? De keren dat ik hem zag spelen deed hij het prima![]()
Ik zie het als een verbetering van de selectie.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat 'beter' niet meteen hetzelfde is als 'goed genoeg'.
Als supporter wil je toch dat je team beter wordt?
En het is voor velen makkelijker om te zeggen dat ze Dijks niet willen dan te noemen wie ze dan wel op linksback willen hebben staan. Daar ben ik altijd benieuwd naar, maar nog geen interessante namen gehoord.wooblabalurg![]()
Ajax had veel slagvaardiger Poulsen moeten oppikken. Daarbij worden er bij Ajax mensen betaald om te scouten. Om dan uit te komen bij weggestuurde eigen jeugd is een beetje te simpel.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie het als een verbetering van de selectie.
Als supporter wil je toch dat je team beter wordt?
En het is voor velen makkelijker om te zeggen dat ze Dijks niet willen dan te noemen wie ze dan wel op linksback willen hebben staan. Daar ben ik altijd benieuwd naar, maar nog geen interessante namen gehoord.![]()
Sinds Suarez heeft Ajax geen enkele topper meer gehaald. *fact*quote:Op maandag 25 mei 2015 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax had veel slagvaardiger Poulsen moeten oppikken. Daarbij worden er bij Ajax mensen betaald om te scouten. Om dan uit te komen bij weggestuurde eigen jeugd is een beetje te simpel.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Poulsen vind ik wel een goede optie. Jammer dat hij naar PSV gaat.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax had veel slagvaardiger Poulsen moeten oppikken. Daarbij worden er bij Ajax mensen betaald om te scouten. Om dan uit te komen bij weggestuurde eigen jeugd is een beetje te simpel.
Volgens mij had Ajax Poulsen ook op kunnen pikken toen hij weg wilde bij Sampdoria.
Gudelj bij NAC eenzelfde verhaal.
Wat je zegt over de scouting klopt overigens wel. Ben ook geen fan van louter bekende namen scouten, daar zit geen kunst in.wooblabalurg![]()
Dit zou best eens kunnen kloppen.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinds Suarez heeft Ajax geen enkele topper meer gehaald. *fact*wooblabalurg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: