Ajax had veel slagvaardiger Poulsen moeten oppikken. Daarbij worden er bij Ajax mensen betaald om te scouten. Om dan uit te komen bij weggestuurde eigen jeugd is een beetje te simpel.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie het als een verbetering van de selectie.
Als supporter wil je toch dat je team beter wordt?
En het is voor velen makkelijker om te zeggen dat ze Dijks niet willen dan te noemen wie ze dan wel op linksback willen hebben staan. Daar ben ik altijd benieuwd naar, maar nog geen interessante namen gehoord.
Sinds Suarez heeft Ajax geen enkele topper meer gehaald. *fact*quote:Op maandag 25 mei 2015 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax had veel slagvaardiger Poulsen moeten oppikken. Daarbij worden er bij Ajax mensen betaald om te scouten. Om dan uit te komen bij weggestuurde eigen jeugd is een beetje te simpel.
Poulsen vind ik wel een goede optie. Jammer dat hij naar PSV gaat.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax had veel slagvaardiger Poulsen moeten oppikken. Daarbij worden er bij Ajax mensen betaald om te scouten. Om dan uit te komen bij weggestuurde eigen jeugd is een beetje te simpel.
Dit zou best eens kunnen kloppen.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinds Suarez heeft Ajax geen enkele topper meer gehaald. *fact*
Dat ze Gudelj niet kochten van NAC snap ik nog wel, die was toen ook nog niet goed genoegquote:Op maandag 25 mei 2015 11:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Poulsen vind ik wel een goede optie. Jammer dat hij naar PSV gaat.
Volgens mij had Ajax Poulsen ook op kunnen pikken toen hij weg wilde bij Sampdoria.
Gudelj bij NAC eenzelfde verhaal.
Wat je zegt over de scouting klopt overigens wel. Ben ook geen fan van louter bekende namen scouten, daar zit geen kunst in.
Ik vond hem toen al het verschil maken bij NAC, best knap voor een 20-jarige speler.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat ze Gudelj niet kochten van NAC snap ik nog wel, die was toen ook nog niet goed genoeg
Precies. Hetzelfde destijds bij PSV en Strootman, riep ook iedereen dat ze die weg hadden moeten halen bij ADO toen hij naar Utrecht ging. Allemaal te makkelijk achteraf gelul.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat ze Gudelj niet kochten van NAC snap ik nog wel, die was toen ook nog niet goed genoeg
Sparta mag ook.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Hetzelfde destijds bij PSV en Strootman, riep ook iedereen dat ze die weg hadden moeten halen bij ADO toen hij naar Utrecht ging. Allemaal te makkelijk achteraf gelul.
Van NAC naar Ajax is wel een erg grote stap, ook bij Ajax was die waarschijnlijk pas na 1,5 jaar een daadwerkelijke aanwinst geweest. Tegen die tijd was die wellicht al afgeschrevenquote:Op maandag 25 mei 2015 12:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond hem toen al het verschil maken bij NAC, best knap voor een 20-jarige speler.
Ik snap wat je bedoelt, maar daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk, maar je snapt wat ik bedoel.
Hij had anderhalf jaar in Jong Ajax ook niet gepikt.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:11 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Van NAC naar Ajax is wel een erg grote stap, ook bij Ajax was die waarschijnlijk pas na 1,5 jaar een daadwerkelijke aanwinst geweest. Tegen die tijd was die wellicht al afgeschreven
Waarom zitten ze niet in die positie?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar daar ben ik het niet mee eens.
Ajax zit niet in een positie dat ze jonge spelers kunnen halen die direct 'goed genoeg' zijn.
Ik kijk eerder naar de potentie die een speler heeft en of dat past bij wat Ajax zoekt.
Ik ben het met je eens dat jonge spelers vrij vroeg afgeschreven worden.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:11 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Van NAC naar Ajax is wel een erg grote stap, ook bij Ajax was die waarschijnlijk pas na 1,5 jaar een daadwerkelijke aanwinst geweest. Tegen die tijd was die wellicht al afgeschreven
Nja zolang spelers als Andersen en Hoorn blijven falen...quote:Op maandag 25 mei 2015 12:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat jonge spelers vrij vroeg afgeschreven worden.
Wellicht dat daar verandering in komt, zou wel beter zijn.
Omdat dat soort spelers vaak kiezen voor grotere competities met grotere salarishuizen waar men ook bereid is een hogere transfersom af te tikken.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom zitten ze niet in die positie?
Het is niet dat omdat je jong bent je niet afgeschreven kan worden.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:16 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja zolang spelers als Andersen en Hoorn blijven falen...
Ik vind hem heel matig. Toen hij net kwam was ik echt heel enthousiast, ik dacht dat hij kopsterk zou zijn gezien zijn bouw, maar dat is echt niet het geval. In de combinatie is hij wel oké.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:48 schreef wieisboos het volgende:
Maar hoeveel mensen hebben hier nou wekelijks Dijks zien spelen? De keren dat ik hem zag spelen deed hij het prima
Poulsenquote:Op maandag 25 mei 2015 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Poulsen is toch ook niksquote:Op maandag 25 mei 2015 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 25-05-2015 om 12:26:55Terugkeer Rafael van der Vaart naar #Ajax lijkt van de baan. Straks meer op vi.nl reageer retweet
Niet het niveau dat je zou moeten nastreven maar dat zijn wel meer basisspelers van Ajax op dit moment.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |