v/d Sar heeft iig zelfkennis en of Ling geschikt is voor een beursgenoteerd bedrijf weet ik ook niet, ik vond het echt een leuke eigenzinnige voetballer maar zakelijk heb ik zo'n uit de kofferbak verkoper idee bij hem.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
La Ling leek me wel een betere keuze als AD dan Sar
Hij heeft het best goed gedaan bij Trencin dacht ik zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
v/d Sar heeft iig zelfkennis en of Ling geschikt is voor een beursgenoteerd bedrijf weet ik ook niet, ik vond het echt een leuke eigenzinnige voetballer maar zakelijk heb ik zo'n uit de kofferbak verkoper idee bij hem.
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 08:06:10Column #Cruijff : Hij voerde afgelopen week lange gesprekken met #Bergkamp #Jonk en #Overmars en weet nu wat hem te doen staat bij #Ajax reageer retweet
Volgens mij is ie miljonair geworden door als zelfstandige rubber-producten op de markt te brengen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
v/d Sar heeft iig zelfkennis en of Ling geschikt is voor een beursgenoteerd bedrijf weet ik ook niet, ik vond het echt een leuke eigenzinnige voetballer maar zakelijk heb ik zo'n uit de kofferbak verkoper idee bij hem.
En de Boer dan? Die is het grootste probleemquote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:25 schreef Tarado het volgende:
ADdie hebben het ook nooit goed
Volgens de Telegraaf heeft Cruijff wel met Bergkamp gesprokentwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 08:06:10Column #Cruijff : Hij voerde afgelopen week lange gesprekken met #Bergkamp #Jonk en #Overmars en weet nu wat hem te doen staat bij #Ajax reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de Boer dan? Die is het grootste probleem
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
owowowowquote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Knap dat jij weer zonder logisch na te denken gelijk weer naar je bekende orgel toegrijpt. Denk alsjeblieft even na. We spreken in deze kwestie vooral over het langetermijnbeleid. Kan. je. dat. be. grij. pen? Zo ja, dan neem ik je mee naar de volgende denkstap. Zal De Boer op de lange termijn bij Ajax blijven? Je raadt het al: nee! Wat heeft het dan voor zin om nog met hem te praten. Hoogstens wat koetjes en kalfjes over hoe mooi de lucht buiten is en wat er op Pinksterdagen wordt gedaan met de familie.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat in tegen het plan Cruijff en eigent zichzelf te veel macht toe
Voorlopig 4 x kampioen in 5 jaar , het voetbal is niet om aan te gluren , maar ja dat laatste moet je maar op de koop toe nemenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat in tegen het plan Cruijff en eigent zichzelf te veel macht toe
Nou, gelijk overnemen die handel. Opruimweken bij de C1000quote:Trencin wil Ajacied De Sa
Trencin is in gesprek met Lesly de Sa, die dit seizoen door Ajax aan Go Ahead Eagles werd verhuurd. Clubeigenaar Tscheu La Ling probeert de 22-jarige rechtsbuiten ervan te overtuigen dat hij bij de Slowaakse kampioen zijn carrière een nieuwe impuls kan geven.
Bij AS Trencin spelen al Gino van Kessel (ex-AZ en -Ajax), Ryan Koolwijk (ex-NEC en -FC Dordrecht), terwijl Ramon Rodriguez da Silva en Jamie Lawrence afkomstig zijn uit de opleidingen van respectievelijk AZ en Ajax.
Ah dus daarom mag de Boer compleet tegen de Ajax filosofie ingaan omdat het toch maar voor een paar jaar is.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat jij weer zonder logisch na te denken gelijk weer naar je bekende orgel toegrijpt. Denk alsjeblieft even na. We spreken in deze kwestie vooral over het langetermijnbeleid. Kan. je. dat. be. grij. pen? Zo ja, dan neem ik je mee naar de volgende denkstap. Zal De Boer op de lange termijn bij Ajax blijven? Je raadt het al: nee! Wat heeft het dan voor zin om nog met hem te praten. Hoogstens wat koetjes en kalfjes over hoe mooi de lucht buiten is en wat er op Pinksterdagen wordt gedaan met de familie.
Dat neem ik niet op de koop toe. Ajax staat voor attractief aanvallend voetbal. Niet voor dat hersendode spel van de laatste paar jaar. Dan zegt zo'n kampioenschap me ook weinig. Vorig jaar was ik niet eens blij met de titel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Voorlopig 4 x kampioen in 5 jaar , het voetbal is niet om aan te gluren , maar ja dat laatste moet je maar op de koop toe nemen
Zal volgend jaar wel terug worden gekocht voor 8 miljoenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, gelijk overnemen die handel. Opruimweken bij de C1000.
Dit. Keertje geen kampioen is te doen, zeker tegen dit PSV. Maar de manier waaropquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Het moet aankomend seizoen wel idd een stuk beter gaan lopen hoor. Dat je niet elk jaar kampioen wordt, soit, maar het begint pijnlijk te worden om naar te kijken inmiddels.
Dat is ook niet helemaal waar, de eerste 3 van dat rijtje kampioenschappen was het echt nog wel aardig hoor, vanaf het 4e tot en met nu is het onder de maat maar gelukkig beseft De Boer en niet alleen hij dat ookquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Voorlopig 4 x kampioen in 5 jaar , het voetbal is niet om aan te gluren , maar ja dat laatste moet je maar op de koop toe nemen
Laten we wel zijn, hoop is gewoon verbloemd door 4 kampioenschappen. Al het goede is afgeroomd en op een aantal uitzonderingen na is er niet structureel iets bij-/doorgekomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik ga er wel vanuit dat ze zelf niet tevreden zijn op dit moment. Ik snap wel wat ze willen, maar ze hebben gewoon echt matig materiaal op het moment.
Zelfs op dit niveau kan je niet ongestraft je beste spelers wegdoen en opvangen met jeugd, dat is wel een duidelijke les en dat is ook de discussie binnen het TH.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laten we wel zijn, hoop is gewoon verbloemd door 4 kampioenschappen. Al het goede is afgeroomd en op een aantal uitzonderingen na is er niet structureel iets bij-/doorgekomen.
Geval Dijks is ook een vermogen van onkunde. Terugkopen na 1 jaar en het is ook weer zo een 6 ton 20 in een dozijn speler.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfs op dit niveau kan je niet ongestraft je beste spelers wegdoen en opvangen met jeugd, dat is wel een duidelijke les en dat is ook de discussie binnen het TH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |