Ook weer zo natuurlijk. Maar heb gewoon wel sympathie voor het ventje, de enige die nooit verzaakt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:20 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Serero is van dat rijtje verreweg het nuttigst, maar we hebben nu wel echt een shitload aan middenvelders
Liever een capabele ervaren verdediger dan Viergever en v/d Hoorn. Het zegt toch ook wel veel dat onze vorige verdedigers naar Arsenal,Tottenham en Atl Madrid vertrokken en dat onze huidige verdedigers mogen hopen op een transfer naar een Italiaanse middenmoter? Het moet echt een stuk beter daar achterinquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Viergever wegdoen slaat ook nergens op. Dat is dan de zoveelste actie die niet echt getuigt van inzicht bij het TH. Je kan hem er best bijhouden als reservespeler. Liever 4gever dan v/d Hoorn.
Tja, Viergever had nooit gehaald mogen worden natuurlijk, als je nog geen speler van dat niveau kunt opleiden kun je beter stoppen met de jeugd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Viergever wegdoen slaat ook nergens op. Dat is dan de zoveelste actie die niet echt getuigt van inzicht bij het TH. Je kan hem er best bijhouden als reservespeler. Liever 4gever dan v/d Hoorn.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:39 schreef manny het volgende:
Toch wel respect voor die amerikanen vandaag. Wij maar klagen over de fifa en uefa, maar uiteindelijk niets doen. En Amerika grijpt gewoon in.
Nationaal kun je 'm nog wel gebruiken maar internationaal komt ie tekort. Er is de laatste jaren veel teveel op kwantiteit gekocht en niet op kwaliteit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja, Viergever had nooit gehaald mogen worden natuurlijk, als je nog geen speler van dat niveau kunt opleiden kun je beter stoppen met de jeugd.
Verbeek haalt hem uit het centrum omdat hij daar te kort voor komt bij AZ, vervolgens gewoon basis cv bij Ajax.
Klopt. Je zou kunnen zeggen dat Amerika hiermee haar grootste bijdrage aan het voetbal ooit heeft geleverd. Hoop dat ze ook doorpakken nu.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:39 schreef manny het volgende:
Toch wel respect voor die amerikanen vandaag. Wij maar klagen over de fifa en uefa, maar uiteindelijk niets doen. En Amerika grijpt gewoon in.
Klopt maar Jonk overdrijft het ook wel, volgens mij is hij al van mening dat Nouri en Beek al goed genoeg zijn voor de basis en dat er dus geen sterke middenvelders gehaald hoefden te worden. Iets wat naar mijn mening wel echt noodzakelijk isquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nationaal kun je 'm nog wel gebruiken maar internationaal komt ie tekort. Er is de laatste jaren veel teveel op kwantiteit gekocht en niet op kwaliteit.
Koop dan niks, wat dat betreft ben ik het wel met Jonk eens.
Jonk zal best overdrijven maar daar zijn de andere leden in het TH voor om tegenwicht te bieden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:26 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Klopt maar Jonk overdrijft het ook wel, volgens mij is hij al van mening dat Nouri en Beek al goed genoeg zijn voor de basis en dat er dus geen sterke middenvelders gehaald hoefden te worden. Iets wat naar mijn mening wel echt noodzakelijk is
Ja dat is absoluut waar, mag hopen dat ze nu geleerd hebben van hun fouten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jonk zal best overdrijven maar daar zijn de andere leden in het TH voor om tegenwicht te bieden.
En als er drama spelers als Zimling worden gehaald en overhaast en veel te duur Sinkgraven gekocht wordt dan snap ik dat Jonk daar niet vrolijk van wordt.
Spelen toch goed hoor tegen een heel sterk Sevilla, dat in mijn optiek het voetbal speelt wat Ajax zou moeten nastreven. Maar we hadden kunnnen/moeten winnen van Dnjepper.quote:
07.00 in je hol. Straks op Blendle.twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 27-05-2015 om 23:52:12BREAKING: @Dijksmitchell rond met #Ajax . Voor de details zie morgen De #Telegraaf en vanaf 07.00 uur op Telesport.nl reageer retweet
quote:Dijks voor drie jaar naar Ajax
Mitchell Dijks (22) verruilt Willem II voor Ajax. De Purmerender bereikte overeenstemming met zijn oude club over een contract voor drie jaar en wacht alleen nog op witte rook uit Tilburg.
Ajax is met Willem II in overleg over de transfersom voor de tot medio 2016 lopende verbintenis van Dijks en besprak volgens de Tilburgers een aantal opties. Zo zou het een mogelijkheid zijn om de bij Ajax overbodige Lesly de Sa in de deal te betrekken.
Dijks verwacht geen problemen, omdat Willem II hem – na zijn eerdere verhuur aan SC Heerenveen – voor een spotprijs (salaris en vijftig procent bij doorverkoop) kon overnemen van Ajax. Bovendien hopen de Tricolores in de toekomst vaker zaken te doen. Na het akkoord tussen beide clubs moet Dijks alleen nog medisch worden gekeurd.
Dat is nog maar afwachtenquote:Op donderdag 28 mei 2015 07:28 schreef Enchanter het volgende:
Blijkbaar was er niks beters te vinden , aan de andere kant ; je gaat er in ieder geval op vooruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |