Waaaatquote:Op maandag 25 mei 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 25-05-2015 om 12:26:55Terugkeer Rafael van der Vaart naar #Ajax lijkt van de baan. Straks meer op vi.nl reageer retweet
die heb je in de eredivisie niet, zelfs internationaal is het een "armoe" plek maar ik ben dan ook geen scoutquote:Op maandag 25 mei 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is wel dan iets? Noem mij een reële linksback van goed niveau.
Urby lijkt me nog steeds een prima optie, maar die heb ik al een behoorlijke tijd niet meer zien spelenquote:Op maandag 25 mei 2015 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heb je in de eredivisie niet, zelfs internationaal is het een "armoe" plek maar ik ben dan ook geen scout
Urby kan toch niet verdedigen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Urby lijkt me nog steeds een prima optie, maar die heb ik al een behoorlijke tijd niet meer zien spelen
quote:Terugkeer Van der Vaart naar Ajax van de baan
Rafael van der Vaart heeft Ajax laten weten nog niet klaar te zijn voor een terugkeer naar zijn oude club. Zijn zaakwaarnemer Robert Geerlings heeft voetbaldirecteur Marc Overmars daarvan zondag op de hoogte gesteld.
Het contract van Van der Vaart bij Hamburger SV loopt deze zomer af en Ajax deed hem een aanbieding terug te keren op het oude nest.
'Rafael is er nog niet uit waar zijn toekomst zal liggen', legt Geerlings uit aan Voetbal International. 'Ajax heeft lang genoeg gewacht, we vonden het netjes de club daarover in te lichten. Ik ga er vanuit dat Ajax gaat overschakelen naar andere opties. En daar hebben we alle begrip voor.'
http://www.vi.nl/nieuws/t(...)jax-van-de-baan-.htmquote:Op maandag 25 mei 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 25-05-2015 om 12:26:55Terugkeer Rafael van der Vaart naar #Ajax lijkt van de baan. Straks meer op vi.nl reageer retweet
ik begrijp Ajax niet zo dat ze überhaupt lieten weten met hem bezig te zijn, hij sloeg onlangs een miljoenen bod uit de VS af en dan komt Ajax met eergevoel + 1 miljoenquote:Op maandag 25 mei 2015 12:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben/was een groot voorstander van zijn komst.
Als hij nu niet komt is het inderdaad wel klaar ja.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:35 schreef Gruisman het volgende:
nog niet klaar te zijn![]()
dacht die over drie jaar nog wat toe te voegen dan?
ook dat maar kan volledig begrijpen dat hij in die 2 - 3 jaar dat hij nog meegaat liever het maximale aan $$$ pakt.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:35 schreef Gruisman het volgende:
nog niet klaar te zijn![]()
dacht die over drie jaar nog wat toe te voegen dan?
Ben het met je eens dat ze het beter pas bekend hadden kunnen maken indien het gelukt was.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp Ajax niet zo dat ze überhaupt lieten weten met hem bezig te zijn, hij sloeg onlangs een miljoenen bod uit de VS af en dan komt Ajax met eergevoel + 1 miljoen, zulke spelers moet je alleen aankondigen als ze werkelijk tekenen.
Nee maar de markt zit wel zo in elkaar dat er nog genoeg clubs zijn die hem 2,5 miljoen netto of nog meer willen betalenquote:Op maandag 25 mei 2015 12:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat ze het beter pas bekend hadden kunnen maken indien het gelukt was.
Wat betreft dat VS verhaal vermoed ik dat Rafael niet zo'n zin had in Kansas City (ook mbt z'n zoon) en daarom een extreem hoog bedrag heeft gevraagd. Dat die club vervolgens het nodig vind om te melden dat zijn eisen belachelijk waren vind ik dan ook niet zo indrukwekkend.
Dat geloof ik ook. Ben benieuwd waar hij heen gaat. Weet hij zelf vast ook nog niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar de markt zit wel zo in elkaar dat er nog genoeg clubs zijn die hem 2,5 miljoen netto of nog meer willen betalen
noem het maar wat meerquote:Op maandag 25 mei 2015 12:41 schreef Rnnz het volgende:
Lekker boeiend. Zo'n speler als Van der Vaart kan op dit moment alleen maar mislukken en hij heeft al meerdere malen aangegeven eigenlijk niet zo op Ajax te zitten wachten. Dan gaat ie maar lekker strijden om degradatie of sluit ie z'n carrière af voor wat meer centen bij een nietszeggend clubje.
Mooi.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zijn die spelers, volgens jou?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
Vind het eigenlijk wel triest dat Ajax achter uitgebluste vedettes gaan. Eerst eto'o en nu van der vaart. Er zijn volgens mij zijn er betere spelers die wel willen komen. Alleen Ajax kan ze niet vinden blijkbaar.
Ajax wil er gewoon niet voor betalen. En dat komen ze nog een duur te staan.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
Vind het eigenlijk wel triest dat Ajax achter uitgebluste vedettes gaan. Eerst eto'o en nu van der vaart. Er zijn volgens mij zijn er betere spelers die wel willen komen. Alleen Ajax kan ze niet vinden blijkbaar.
Het is bij Ajax ook zo grappig dat alle beleidsbepalers na ieder intern gesprek de telegraaf sms'enquote:Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
Berry van Aerle schijnt ook zin in PSV te hebbenquote:Op maandag 25 mei 2015 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
Ik denk dat Ajax nu voor Drogba gaat, in de stijl van Eto'o afgelopen seizoen.
Uh, juist ja.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Berry van Aerle schijnt ook zin in PSV te hebben
Had ik al gemeld.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
Ik denk dat Ajax nu voor Drogba gaat, in de stijl van Eto'o afgelopen seizoen.
Nja we weten natuurlijk alleen maar de zaken die uitlekken. Wellicht hebben ze al vele (capabele) spitsen benaderd maar heeft niemand interessequote:Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
Vind het eigenlijk wel triest dat Ajax achter uitgebluste vedettes gaan. Eerst eto'o en nu van der vaart. Er zijn volgens mij betere spelers die wel willen komen. Alleen Ajax kan ze niet vinden blijkbaar.
Noem eens 3 betere linksbacks in de Eredivisie, of waarvan het realistisch is dat ze hierheen komen? Ach, noem er 2, dat is ook al moeilijk zat.quote:
zijn we het dus eensquote:Op maandag 25 mei 2015 12:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Noem eens 3 betere linksbacks in de Eredivisie, of waarvan het realistisch is dat ze hierheen komen? Ach, noem er 2, dat is ook al moeilijk zat.
Poulsen heeft een prima seizoen gedraaid bij AZ. Natuurlijk is hij niet het niveau dat je moet nastreven als Ajax zijnde, zeker niet omdat hij een leeftijd heeft waarop beter worden niet echt logisch is. Maar misschien moeten we ook accepteren dat dit het niveau spelers is waarvan het realistisch is dat ze naar de top van de Eredivisie komen.
Backs moet je dan ook zelf opleiden. Of een talentvolle jonge speler kopen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Noem eens 3 betere linksbacks in de Eredivisie, of waarvan het realistisch is dat ze hierheen komen? Ach, noem er 2, dat is ook al moeilijk zat.
Poulsen heeft een prima seizoen gedraaid bij AZ. Natuurlijk is hij niet het niveau dat je moet nastreven als Ajax zijnde, zeker niet omdat hij een leeftijd heeft waarop beter worden niet echt logisch is. Maar misschien moeten we ook accepteren dat dit het niveau spelers is waarvan het realistisch is dat ze naar de top van de Eredivisie komen.
Contract van Kuranyi loopt af? Lijkt me wel wat voor Ajax en misschien nog haalbaar ook.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:52 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja we weten natuurlijk alleen maar de zaken die uitlekken. Wellicht hebben ze al vele (capabele) spitsen benaderd maar heeft niemand interesse
Dijks krijgt hier 2 vinkjes.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Backs moet je dan ook zelf opleiden. Of een talentvolle jonge speler kopen.
Je zegt het zelf al, aan een Poulsen heb je niets als (NL) topclub zijnde wil je verder komen.
Of hooguit als stand-in voor je 1e keus zoals PSV nu doet.
Eerlijk gezegd geen idee. In ieder geval spelen ze niet in de eredivisie.quote:
Voor iemand die het verschil maakt mag wat mij betreft ook meer betaald worden.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geen idee. In ieder geval spelen ze niet in de eredivisie.
Als Ajax zich angstvallig aan die salarisplafond houdt, dan kunnen ze nooit die ervaren speler halen die ze nodig hebben. Voor een uitschieter die wekelijks het verschil kan maken, mag best meer betaald worden.
Ik wil Immers niet in een Ajax shirt zienquote:Op maandag 25 mei 2015 13:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor iemand die het verschil maakt mag wat mij betreft ook meer betaald worden.
Dat kun je immers goed verantwoorden naar supporters en de rest van de selectie.
Maar qua scouting lijkt Ajax de laatste jaren een beetje bejaard. Vraag me af of ze überhaupt nog wel in Zuid-Amerika zitten. Of dat het echt alleen maar Olsen en wat Oostblok-connecties is.
Ik zie niet wat Immers met die reactie te maken heeft?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:12 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik wil Immers niet in een Ajax shirt zien
Geen idee hoe de scouting in de rest van de wereld geregeld is. En geen idee hoe het netwerk van Marc is. Zo te zien beide niet best.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor iemand die het verschil maakt mag wat mij betreft ook meer betaald worden.
Dat kun je immers goed verantwoorden naar supporters en de rest van de selectie.
Maar qua scouting lijkt Ajax de laatste jaren een beetje bejaard. Vraag me af of ze überhaupt nog wel in Zuid-Amerika zitten. Of dat het echt alleen maar Olsen en wat Oostblok-connecties is.
Lees nog eens goedquote:Op maandag 25 mei 2015 13:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie niet wat Immers met die reactie te maken heeft?
Kuranyi vraagt ruim 3 miljoen. Dat gaat Ajax niet betalenquote:Op maandag 25 mei 2015 12:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Contract van Kuranyi loopt af? Lijkt me wel wat voor Ajax en misschien nog haalbaar ook.
Je zou zeggen van wel idd.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Geen idee hoe de scouting in de rest van de wereld geregeld is. En geen idee hoe het netwerk van Marc is. Zo te zien beide niet best.
Als er een TH is met bijna alleen maar ex topspelers, dan zouden die toch wel connecties hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |