Waar haal jij de kennis vandaan dat Ling het goed doet bij Trencin? Bel je regelmatig met de manager?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft het best goed gedaan bij Trencin dacht ik zo.
En wel een persoonlijkheid
Dat jij niet blij kan zijn moet je niet op Ajax afschuiven maar met je psycholoog bespreken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat neem ik niet op de koop toe. Ajax staat voor attractief aanvallend voetbal. Niet voor dat hersendode spel van de laatste paar jaar. Dan zegt zo'n kampioenschap me ook weinig. Vorig jaar was ik niet eens blij met de titel.
Jij hebt veel moeite met inhoudelijke posts maken hèquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat jij niet blij kan zijn moet je niet op Ajax afschuiven maar met je psycholoog bespreken.
Nee ik heb moeite met depressieve droeftoeters die denken alles beter te weten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt veel moeite met inhoudelijke posts maken hè
quote:Alles.
Kut.
Enter.
Gr gr Jr
Gaan we cadeautjes uitdelen? We kregen ook niets van die Tilburgers in 2007.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:00 schreef tong80 het volgende:
TILBURG - De kogel is nog niet door de kerk, maar het heeft er alle schijn van dat Mitchell Dijks (22) op zeer korte termijn Willem II verruilt voor Ajax. Dat levert de Tilburgers geen windeieren op.
Bronnen binnen de Amsterdamse club melden dat er een transfersom van rond de miljoen euro met deze deal gemoeid is. Daarvan hoeft Willem II dan niet de contractueel vastgelegde 50% aan Ajax terug te geven. Op die manier zou Ajax de Tilburgers willen bedanken voor de groei die de linksback bij de Tricolores heeft doorgemaakt het afgelopen seizoen.
Ajax verhuurde Dijks in het seizoen 2013-2014 aan sc Heerenveen, waar hij niet bijzonder goed uit de verf kwam. In de zomer van 2014 bleken de Amsterdammers bereid om de verdediger transfervrij naar Willem II te laten vertrekken, waar hij een tweejarig contract tekende. Daarbij werd wel de afspraak gemaakt dat bij doorverkoop van Dijks door Willem II een behoorlijk percentage van de transfersom naar Ajax moest worden overgemaakt.
Bod buitenlandse club
Technisch manager Carlos Aalbers van Willem II stelde maandagavond dat Ajax nog geen contact had opgenomen met hem. "We hebben tot dusverre alleen een bod op Mitchell Dijks ontvangen van een buitenlandse club", aldus Aalbers. Vermoedelijk gaat het daarbij om Celtic. De technisch manager zei wel te verwachten dat in ieder geval Ajax zich op korte termijn bij hem meldt.
Willem II kan overigens niet het volledige bedrag van de transfersom van Dijks aanwenden voor nieuwe spelers. De club heeft nog een schuld bij externe financiers van ruim drie ton, die eerst moet worden afbetaald. Daarnaast heeft Willem II nog een negatief eigen vermogen van zo'n 1,3 miljoen euro.
http://www.bd.nl/algemeen(...)hell-dijks-1.4947776
Ah dus mensen die depressief zijn, zijn meteen droeftoetersquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik heb moeite met depressieve droeftoeters die denken alles beter te weten.
Nogmaals de vraag: Hoe kun jij de kwaliteiten van Ling beoordelen? Je komt wekelijks op de club daar? Je hebt Trencin-watchers in dienst die voor je rapporteren?
[..]
En dat is allemaal aan Ling te danken? Aan de wijze waarop hij leiding geeft? Je weet überhaupt wat hij inhoudelijk doet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dus mensen die depressief zijn, zijn meteen droeftoeters. Zelden zo'n dom persoon meegemaakt als jou.
Trencin heeft vCL gehaald terwijl ze paar jaar terug pas ppromoveerden. Dan hebben ze best iets neergezet
Dit is een forum waar je je mening mag geven, ik ben geen journalist. En ik vind dat ik best kan aannemen dat Ling daar wat heeft neergezet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat is allemaal aan Ling te danken? Aan de wijze waarop hij leiding geeft? Je weet überhaupt wat hij inhoudelijk doet?
Je roept maar wat over zaken waarover je geen enkele inhoudelijke kennis hebt. "Ze hebben vCL gehaald, dus dan zal het wel goed zijn".
Over Ajax is het inderdaad al lastig oordelen, maar hier verschijnt er nog het eea in de media. Concluderen op basis van een plek op de ranglijst van een nikszeggend clubje 3000 km verderop in het voormalige Oostblok dat een directeur goed functioneert is gewoon je reinste duimzuigerij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is een forum waar je je mening mag geven, ik ben geen journalist. En ik vind dat ik best kan aannemen dat Ling daar wat heeft neergezet.
Natuurlijk weet ik niet hoe de dagelijkse gang van zaken gaat bij Trencin. Maar dat weten mensen hier ook niet van Ajax en toch praten we erover.
Dus zet je persoonlijke vete opzij en gedraag je normaal en volwassen voor een keer
aannames door middel van nieuwsberichten is natuurlijk ook niet 100% betrouwbaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Over Ajax is het inderdaad al lastig oordelen, maar hier verschijnt er nog het eea in de media. Concluderen op basis van een plek op de ranglijst van een nikszeggend clubje 3000 km verderop in het voormalige Oostblok dat een directeur goed functioneert is gewoon je reinste duimzuigerij.
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
aannames door middel van nieuwsberichten is natuurlijk ook niet 100% betrouwbaar.
Ik vind dat dat best een goede indruk geeft van hoe een club presteert. Als je zo snel groeit zal de AD daar wel wat mee te maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Over Ajax is het inderdaad al lastig oordelen, maar hier verschijnt er nog het eea in de media. Concluderen op basis van een plek op de ranglijst van een nikszeggend clubje 3000 km verderop in het voormalige Oostblok dat een directeur goed functioneert is gewoon je reinste duimzuigerij.
Dus als je niet precies alles weet mag je niet oordelen? Dan kunnen we dit topic opdoeken. Het hele forum trouwens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat is allemaal aan Ling te danken? Aan de wijze waarop hij leiding geeft? Je weet überhaupt wat hij inhoudelijk doet?
Je roept maar wat over zaken waarover je geen enkele inhoudelijke kennis hebt. "Ze hebben vCL gehaald, dus dan zal het wel goed zijn".
Moet je zelf weten of je oordeelt of niet. De vraag is alleen of iemand met een iq hoger dan 60 je ook daadwerkelijk serieus neemt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:56 schreef j95 het volgende:
[..]
Dus als je niet precies alles weet mag je niet oordelen? Dan kunnen we dit topic opdoeken. Het hele forum trouwens.
met dit soort teksten wordt je zelf niet serieus genomen....quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je zelf weten of je oordeelt of niet. De vraag is alleen of iemand met een iq hoger dan 60 je ook daadwerkelijk serieus neemt.
Maar serieus. Jij vindt dus dat een of andere wijsneus op een internetforum die 1x een youtube-compilatie van Ling als voetballer heeft gezien en de ranglijst in hongarije heeft bekeken kan oordelen over de capaciteiten en het functioneren van Ling als directeur van Trencin en eventuele geschiktheid voor Ajax.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
met dit soort teksten wordt je zelf niet serieus genomen....
Dat is het "mooie" aan Internet/Fok! dat mag/kan altijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar serieus. Jij vindt dus dat een of andere wijsneus op een internetforum die 1x een youtube-compilatie van Ling als voetballer heeft gezien en de ranglijst in hongarije heeft bekeken kan oordelen over de capaciteiten en het functioneren van Ling als directeur van Trencin en eventuele geschiktheid voor Ajax.
Leer mij dat.
Tuurlijk mag je dat. Maar zinnig is het niet. Volstrekt kansloos zelfs.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat is het "mooie" aan Internet/Fok! dat mag/kan altijd.
En het interesseert helemaal niemand wat jij daar van vindt,maar toch mag jij dit ook vinden en zeggen. Grappig is dat hè.
Ok.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat. Maar zinnig is het niet. Volstrekt kansloos zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |