quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt een liedje voor Frau, want Duits
zoeken door de kasten, alle laatste beetjes bij elkaar sprokkelen.. en we noemen het een wereldgerechtquote:
hehehe moet je eens op nigger house zoeken op google maps.. heu heu heuquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik las housenigger. /racist /whitesupremacist
Hausmaggerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
HausmaggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
HausmaggerWat is dat voor een baggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pics van je pakquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Echt he, ben ik me strak in het pak aan het hijsen voor een belangrijk gesprek met een financier scheur ik tijdens het scheren (don't ask) mijn nagel in tot aan het witte randje half doormidden, ik durf er niet eens naar te kijken en 't blijft overal achter haken.....diepe zucht en ik vertik 't om daar met een of andere kinderlijke pleister om mijn middelvinger (ook nog) te gaan zitten....
Man, da's Rembo. Alleen daarom al verdient hij dikke respectquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die ben ik dus net aan het luisteren
Niks mis met een hansaplastquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Echt he, ben ik me strak in het pak aan het hijsen voor een belangrijk gesprek met een financier scheur ik tijdens het scheren (don't ask) mijn nagel in tot aan het witte randje half doormidden, ik durf er niet eens naar te kijken en 't blijft overal achter haken.....diepe zucht en ik vertik 't om daar met een of andere kinderlijke pleister om mijn middelvinger (ook nog) te gaan zitten....
Ik zie met me al zitten daar met mijn middelvinger omhoog met een snor erop geplakt.........epicquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pics van je pak
Ik heb deze bazenpleisters voor je
[ afbeelding ]
Geef toe dat het briljant is in zijn soort.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
Een hele fijne vent, is wat je bent.![]()
Wow, die zijn wel fucking awesomequote:Op donderdag 21 mei 2015 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pics van je pak
Ik heb deze bazenpleisters voor je
[ afbeelding ]
Gecombineerd met het feit dat het over de premier gaat, jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe dat het briljant is in zijn soort.
I know...quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow, die zijn wel fucking awesome
En zo lekker Rotterdamsquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gecombineerd met het feit dat het over de premier gaat, ja
Ik woonde er op dat moment, plus het was veel goedkoper.quote:
Twee handen volquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso is een handvol best veel. :$
Vind je?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Logisch dan wel jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik woonde er op dat moment, plus het was veel goedkoper.
Bij 5 stuks ben je echt nog niet ingereden of noem jij een VW Golf met 5000 op de teller een afschreven rammelbak?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet zoveel uit bij anderen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vind je?
Ik was de vierde vriendin van m'n ex, en ik gaf/geef geen neuk.
Maar toen ze zei dat ze er zeker 40 had gehad knapte ik wel af.... ze was zo liefquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vind je?
Ik was de vierde vriendin van m'n ex, en ik gaf/geef geen neuk.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Bij 5 stuks ben je echt nog niet ingereden of noem jij een VW Golf met 5000 op de teller een afschreven rammelbak?
5.30 ging de wekker.quote:
Ingereden = afgelikte boterham.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij 5 stuks ben je echt nog niet ingereden of noem jij een VW Golf met 5000 op de teller een afschreven rammelbak?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Maar toen ze zei dat ze er zeker 40 had gehad knapte ik wel af.... ze was zo lief
Lullig als iemand dyscalculie heeftquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet zoveel uit bij anderen hoor.
Zolang het niet te ontelbaar wordt en het enigszins selectief was.
Halve nacht op de bank geslapenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe maar niet![]()
[..]!
[..]
Nope. Jij?
quote:
This pretty much sums it up.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Niet eens gemerkt dat ik mijn kussen raakte en toen ging de wekker al
Als je cijferblind bent kun je nog wel vingers tellen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lullig als iemand dyscalculie heeft.
Een ex van me noemde steeds een ander getal als het zo ter sprake kwamquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lullig als iemand dyscalculie heeft.
Niet als je geen handen hebt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je cijferblind bent kun je nog wel vingers tellen hoor.
De vuistregel is dat je bij mannen het genoemde aantal moet delen door 3, en bij vrouwen vermenigvuldigen met 4.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Een ex van me noemde steeds een ander getal als het zo ter sprake kwam
Waarom op de bank?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Halve nacht op de bank geslapenMaar wel redelijk. Kan beter
Je wist het niet?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
Speaking of which, nu ik blijkbaar in een open relatie zit ga ik kijken of ik vanavond even met 'm kan aanpappen.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
Speaking of which, nu ik blijkbaar in een open relatie zit ga ik kijken of ik vanavond even met 'm kan aanpappen.
Ik heb het volgens mij nog nooit gevraagd of besproken eigenlijk met een partner, boeit me ook niet zo veel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vuistregel is dat je bij mannen het genoemde aantal moet delen door 3, en bij vrouwen vermenigvuldigen met 4.
Maal 4 is het nog steeds weinig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vuistregel is dat je bij mannen het genoemde aantal moet delen door 3, en bij vrouwen vermenigvuldigen met 4.
Gewoon daar in slaap gevallen terwijl ik al wel mn tv had uitgedaan om naar bed te gaanquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom op de bank?Was je bed te ver weg?
Mij ook totaal niet eigenlijk maar het is een leuker gespreksonderwerpje dan 't weer of voetbal voor de meeste damesquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij nog nooit gevraagd of besproken eigenlijk met een partner, boeit me ook niet zo veel.
Buurtjequote:
Dan was je goed moe denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon daar in slaap gevallen terwijl ik al wel mn tv had uitgedaan om naar bed te gaan
Wel heel lekker gedroomd![]()
Als het om een auto zou gaan, val jij in de categorie: ooit van een bejaard mannetje geweest. Enkel gebruikt om boodschappen mee te doen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:38 schreef Lokasenna het volgende:
Maal 4 is het nog steeds weinig.
Nu wil niemand me omdat ik niet ingereden ben.
Of lickyquote:
Pijnlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het om een auto zou gaan, val jij in de categorie: ooit van een bejaard mannetje geweest. Enkel gebruikt om boodschappen mee te doen.
Nou aangezien je een open relatie hebt, wat zijn je plannen voor het weekend?quote:
Je mag bij me uit komen huilen hoorquote:
Ik laat haar wel de rangorde bepalenquote:
Oh boehoequote:
Ja, blijkbaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan was je goed moe denk ikTering
pener > vaggijnquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik laat haar wel de rangorde bepalen
Dat vooral jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh boehoe
Weekje goed water drinken, geen alcohol en paella vreten en het is er zo af.
Er is maar een oplossing vrees ik; Ga vandaag naar het station en bied aan zes willekeurige mannen seks aan, hoef je je vanaf morgen geen zorgen meer te maken en dan ben je ook gewoon een normale modale gewilde middenklasserquote:
Ik hou van jouquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Je houd na het vliegen vaak vocht vast
Ik zou het wel wetenquote:
Eigenlijk zit m'n weekend al volgeplandquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou aangezien je een open relatie hebt, wat zijn je plannen voor het weekend?
Gra-quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het van mezelf geen prettig idee vinden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je een handvol al veel vindt
De G-spot op zijn toetsenbord weet hij in elk geval goed te vinden, moet je maar denken.quote:
Ik stel me nu spongebob voor, volgezogen met bloed, een paar sliertjes en bonkjes hangend aan zijn neus.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De G-spot op zijn toetsenbord weet hij in elk geval goed te vinden, moet je maar denken.
banaantjuhquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De G-spot op zijn toetsenbord weet hij in elk geval goed te vinden, moet je maar denken.
Dankje. Ik nu ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stel me nu spongebob voor, volgezogen met bloed, een paar sliertjes en bonkjes hangend aan zijn neus.
Ruilen van speelgoed voor een dagje?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat van mezelf raak ik wel eens op uitgekeken eigenlijk.
Nog geen last vanquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat van mezelf raak ik wel eens op uitgekeken eigenlijk.
Lijkt me zo vetquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruilen van speelgoed voor een dagje?
Ja hoorquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruilen van speelgoed voor een dagje?
Lijkt me fantastisch jaquote:
Echt he, een dag ik het lichaam van het andere geslachtquote:
Sis, ik zit te eten. Hou je inquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stel me nu spongebob voor, volgezogen met bloed, een paar sliertjes en bonkjes hangend aan zijn neus.
Oh lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hoor
Mooi weertje, als het goed is vandaag vakantiegeld ditdat, lekker
En met jou?
Met mij of iemand anders?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
quote:
Ik zou de hele dag wijdbeens voor een grote spiegel gaan liggen krioelen en foto's en filmpjes van mezelf maken en op het internet pleuren, ik zou binnen een dag wereldberoemd en schatrijk zijnquote:
Lijkt me echt grappig als dat zou kunnenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt he, een dag ik het lichaam van het andere geslacht
Bietje wilde zeequote:
Het is niet alsof die lui van Greenpeace niet voldoende hebben geprobeerd haar terug in zee te duwen om haar te laten zwemmen...quote:
droom verderquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag wijdbeens voor een grote spiegel gaan liggen krioelen en foto's en filmpjes van mezelf maken en op het internet pleuren, ik zou binnen een dag wereldberoemd en schatrijk zijn
Ja joh, ik zou me echt misdragen danquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me echt grappig als dat zou kunnen
Slet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met jou?Neejoh, iemand anders natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja joh, ik zou me echt misdragen dan
En meteen bij Dqod op bezoek gaan![]()
[..]
Zegquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet alsof die lui van Greenpeace niet voldoende hebben geprobeerd haar terug in zee te duwen om haar te laten zwemmen...
Hahahahahahaquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou de hele dag wijdbeens voor een grote spiegel gaan liggen krioelen en foto's en filmpjes van mezelf maken en op het internet pleuren, ik zou binnen een dag wereldberoemd en schatrijk zijn
[..]
En dan tegen de scherpe rotsen aanknallen. No thank youquote:
Geen man?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef rival het volgende:
Blijf liever gewoon een jongetje eigenlijk
Jongetje ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef rival het volgende:
Blijf liever gewoon een jongetje eigenlijk
quote:
quote:
Heul niet.quote:
Begin maar vast met de pil slikken danquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:53 schreef Harmankardon het volgende:
Is wel balen als je een dag een vrouw bent net in de periode
Mietje.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan tegen de scherpe rotsen aanknallen. No thank you
Wow dit is een diepe, zou ik als ik vrouw was mezelf een hele grote beurt geven door mijn mannelijke ik, zou best awkward zijn ergens, wat wel zeker is is dat de muren achteraf opnieuw geschilderd moeten wordenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik zou bij mezelf op bezoek gaan en mij doen
Op dit vlak wel jaquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:54 schreef FrauMilena het volgende:
Jongetje?
* Rival van lijstje doorstreept
Dat zou wel een stoere grap van het universum zijn als dat een voorwaarde uit de kleine lettertjes is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:53 schreef Harmankardon het volgende:
Is wel balen als je een dag een vrouw bent net in de periode
Bedazzledquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou wel een stoere grap van het universum zijn als dat een voorwaarde uit de kleine lettertjes is.
Booh, je zei diepquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow dit is een diepe, zou ik als ik vrouw was mezelf een hele grote beurt geven door mijn mannelijke ik, zou best awkward zijn ergens, wat wel zeker is is dat de muren achteraf opnieuw geschilderd moeten worden
Jezelf neuken, best geil eigenlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik zou bij mezelf op bezoek gaan en mij doen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:54 schreef FrauMilena het volgende:
Jongetje?
* Rival van lijstje doorstreept
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jezelf neuken, best geil eigenlijk
Weet je wat?!quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Heul niet.Jij wou alleen een relatie via internet, waar moet ik anders mijn behoeftes mee stillen?
Kan nu ook al met een potje nivea en een vuistquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou mezelf ook neuken als ik mezelf als doppeganger tegen zou komen.quote:
Is anders.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nu ook al met een potje nivea en een vuist
Ik zou mezelf ook mee uitvragen als ik mezelf tegenkwam in een barquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou mezelf ook neuken als ik mezelf als doppeganger tegen zou komen.
Ik heb zo mijn kinksquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:59 schreef rival het volgende:
Als mannen zeggen dat je jezelf wel wilt neuken
gekke uitwoonfantasie
gastquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, want dan heb ik nog kans om een stukje van Cali te proeven
Completely truequote:Op donderdag 21 mei 2015 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ook mee uitvragen als ik mezelf tegenkwam in een barBen best een lekker wijf, al zeg ik het zelf
En jezelf in de reet neuken is toch niet homofiel of wel?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jezelf in de reet neuken is toch niet homofiel of wel?
Niet in de kerk, dan is het spiritueelquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jezelf in de reet neuken is toch niet homofiel of wel?
hihi afgetrokkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:04 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kreeg de dop van m'n marker er niet afgetrokken, en toen schoot m'n hand eraf en nu toen m'n wijsvinger pijn. En ik stikte ook bijna in m'n cracker door Hosti [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Niet in de kerk, dan is het spiritueel
Vast niet de eerste die stikt door een hosti(e).quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:04 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kreeg de dop van m'n marker er niet afgetrokken, en toen schoot m'n hand eraf en nu toen m'n wijsvinger pijn. En ik stikte ook bijna in m'n cracker door Hosti [ afbeelding ]
Been there, done that, got the...quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast niet de eerste die stikt door een hosti(e).
Ik zou het best eens willen ervarenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neeeeeeet spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen. En valt vanalles uit te leggen.quote:
... load in your throat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef Californium het volgende:
Been there, done that, got the...
You know...
Altar boy?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Been there, done that, got the...
You know...
Had je gisteren Cali maar niet moeten palenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeeeeet spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen. En valt vanalles uit te leggen.
"Huilen is voor jou te laat..."quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeeeeet spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen. En valt vanalles uit te leggen.
Ja toch?quote:
Om te palen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had je gisteren Cali maar niet moeten palen
Mijn beurt nu
washroomsquote:
Go ahead.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij gewoon missionaris wil met het licht uit kan ik me daar ook wel in vinden hoor, saaie mutsquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Om te palen?
Dat weet ik niet hoor, je hebt wel vreemde fantasieën.
quote:
Boh en een beest dat ze is.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij gewoon missionaris wil met het licht uit kan ik me daar ook wel in vinden hoor, saaie muts
En jij 'm vervolgens er anaal inproppen met het excuus dat je het niet goed kon zien doordat het licht uit was. Smart boy!quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
Als jij gewoon missionaris wil met het licht uit kan ik me daar ook wel in vinden hoor, saaie muts
Een luiaard, je kroop er bovenop en ze viel direct in slaap?quote:
Spoilersquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij 'm vervolgens er anaal inproppen met het excuus dat je het niet goed kon zien doordat het licht uit was. Smart boy!
Gut gelauntquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef Harmankardon het volgende:
Die Frau is ook aardig los aan het komen zeg, het wordt zomer
Ruilhandelquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had je gisteren Cali maar niet moeten palen
Mijn beurt nu
Mmmm ik ga geen hosti meer halen in de kerk denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij 'm vervolgens er anaal inproppen met het excuus dat je het niet goed kon zien doordat het licht uit was. Smart boy!
Ik begreep dat jij wel houdt van een beetje uitdaging.quote:
Laat even je nummer achter, dan bel ik je over 8 jaar terug.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik leer je wel wat
Ik las palenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:12 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mmmm ik ga geen hosti meer halen in de kerk denk ik.
Ach ik kon tenminste mijn gang gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een luiaard, je kroop er bovenop en ze viel direct in slaap?
Linksom of rechtsom propt zo'n hosti-figuur er wel wat bij je in. Beter blijf je er weg ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:12 schreef Harmankardon het volgende:
Mmmm ik ga geen hosti meer halen in de kerk denk ik.
You and me both.quote:
Gewoon mijn nummer niet wissen, spreek je dan welquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Laat even je nummer achter, dan bel ik je over 8 jaar terug.
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
Jazekerquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?
Dat is toch niet helemaal wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Keertje afspreken en jij een hosti masker op?
MI van jou en hosti in de kerk is wel een dingetje jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
Ik kan ook een Puala masker op voor je hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is toch niet helemaal wat ik bedoel
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:15 schreef rival het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat er gisteravond iemand anders met Cali was?
Weer weg aan het drijven zeker?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
MI van jou en hosti in de kerk is wel een dingetje ja
Kermit is al meer glijmiddel aan het halenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
MI van jou en hosti in de kerk is wel een dingetje ja
Yats?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:15 schreef rival het volgende:
Want jij was met haar?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:15 schreef rival het volgende:
Pegged for Murder.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:18 schreef Harmankardon het volgende:
Volgens mij was het de butler met de voorbinddildo in de bibliotheek
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:20 schreef Harmankardon het volgende:
Auto in voor volgend overleg![]()
Kusjes
Aangezien jij de 'enige' bent die denkt... Nvmquote:
Hoe dat zit in dit geval weet ik niet.quote:
'denkt'quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aangezien jij de 'enige' bent die denkt... Nvm
Wie dan volgens jou?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:15 schreef rival het volgende:
I doubt thatquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe dat zit in dit geval weet ik niet.
Maar die "zoals gewoonlijk" zegt wel dat jij heel veel mist
Nah dat geloof ik dan weer niet.quote:
Ik heb mijn positie hier al wel weer door hoorquote:
Die omschrijvingen van jouquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:26 schreef FrauMilena het volgende:
Even m'n tablet opzij gelegd. Zou bijna een hamburger kunnen grillen op dat dingis ni goe.
Ik kreeg een DM, hij had het helemaal goedquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:28 schreef aeque het volgende:
Rival we hebben nog steeds geen naam. Hup hup.
Mijn vraag was.... Of ik de enige ben die wat anders denkt. Krijg ik geen antwoord op.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:28 schreef aeque het volgende:
Rival we hebben nog steeds geen naam. Hup hup.
Was hij er eerder dan ik bij je was?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM, hij had het helemaal goedHet was Yats
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Was hij er eerder dan ik bij je was?Dus ik heb yats zijn sloppy second gedaan?
Ik heb Bose altijd al een beter merk gevonden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn vraag was.... Of ik de enige ben die wat anders denkt. Krijg ik geen antwoord op.
Wat ik denk is toch helemaal niet relevant
Ach boeiend, ik heb je gedaan.quote:
Dan heb je het in ieder geval gezellig gehadquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM, hij had het helemaal goedHet was Yats
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is er hier ook iemand die met minder dan 5 mensen uit deze SC gebald heeft?
Als het zo kort achter elkaar is moet je yats ook meerekenenquote:
Eeeeuhm ja ik, mijn teller staat op nul maar geef me nog een weekje, spreken we daarna verderquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het zo kort achter elkaar is moet je yats ook meerekenen
We zullen zienquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm ja ik, mijn teller staat op nul maar geef me nog een weekje, spreken we daarna verder
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb Bose altijd al een beter merk gevonden.
Gedraag je eensquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Muscheln schmecken köstlich in heißem Wetter
Ja heet dusquote:
Ik denk de meeste wel hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo ongeveer iedereenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is er iemand die het dichter bij 5 wil brengen?![]()
Obvious question is obviousquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee dusquote:
nee dusquote:
nee dusquote:
heyquote:
Onderaan de ladder, moesten we allemaal.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn positie hier al wel weer door hoor
Ja kan ik gedachte lezen?quote:
Gelukkig zeg je ongeveer, ik gok dat yats het hier niet mee eens is.quote:
Ja die UitStraling klimt mooi over me heenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Onderaan de ladder, moesten we allemaal.
Ik ben puur.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat biedt je?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |