quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt een liedje voor Frau, want Duits
zoeken door de kasten, alle laatste beetjes bij elkaar sprokkelen.. en we noemen het een wereldgerechtquote:
hehehe moet je eens op nigger house zoeken op google maps.. heu heu heuquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik las housenigger. /racist /whitesupremacist
Hausmaggerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
HausmaggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
HausmaggerWat is dat voor een baggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pics van je pakquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Echt he, ben ik me strak in het pak aan het hijsen voor een belangrijk gesprek met een financier scheur ik tijdens het scheren (don't ask) mijn nagel in tot aan het witte randje half doormidden, ik durf er niet eens naar te kijken en 't blijft overal achter haken.....diepe zucht en ik vertik 't om daar met een of andere kinderlijke pleister om mijn middelvinger (ook nog) te gaan zitten....
Man, da's Rembo. Alleen daarom al verdient hij dikke respectquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die ben ik dus net aan het luisteren
Niks mis met een hansaplastquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Echt he, ben ik me strak in het pak aan het hijsen voor een belangrijk gesprek met een financier scheur ik tijdens het scheren (don't ask) mijn nagel in tot aan het witte randje half doormidden, ik durf er niet eens naar te kijken en 't blijft overal achter haken.....diepe zucht en ik vertik 't om daar met een of andere kinderlijke pleister om mijn middelvinger (ook nog) te gaan zitten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |