quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt een liedje voor Frau, want Duits
zoeken door de kasten, alle laatste beetjes bij elkaar sprokkelen.. en we noemen het een wereldgerechtquote:
hehehe moet je eens op nigger house zoeken op google maps.. heu heu heuquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik las housenigger. /racist /whitesupremacist
Hausmaggerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
HausmaggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
HausmaggerWat is dat voor een baggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pics van je pakquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Echt he, ben ik me strak in het pak aan het hijsen voor een belangrijk gesprek met een financier scheur ik tijdens het scheren (don't ask) mijn nagel in tot aan het witte randje half doormidden, ik durf er niet eens naar te kijken en 't blijft overal achter haken.....diepe zucht en ik vertik 't om daar met een of andere kinderlijke pleister om mijn middelvinger (ook nog) te gaan zitten....
Man, da's Rembo. Alleen daarom al verdient hij dikke respectquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die ben ik dus net aan het luisteren
Niks mis met een hansaplastquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Echt he, ben ik me strak in het pak aan het hijsen voor een belangrijk gesprek met een financier scheur ik tijdens het scheren (don't ask) mijn nagel in tot aan het witte randje half doormidden, ik durf er niet eens naar te kijken en 't blijft overal achter haken.....diepe zucht en ik vertik 't om daar met een of andere kinderlijke pleister om mijn middelvinger (ook nog) te gaan zitten....
Ik zie met me al zitten daar met mijn middelvinger omhoog met een snor erop geplakt.........epicquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pics van je pak
Ik heb deze bazenpleisters voor je
[ afbeelding ]
Geef toe dat het briljant is in zijn soort.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
Een hele fijne vent, is wat je bent.![]()
Wow, die zijn wel fucking awesomequote:Op donderdag 21 mei 2015 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pics van je pak
Ik heb deze bazenpleisters voor je
[ afbeelding ]
Gecombineerd met het feit dat het over de premier gaat, jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe dat het briljant is in zijn soort.
I know...quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow, die zijn wel fucking awesome
En zo lekker Rotterdamsquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gecombineerd met het feit dat het over de premier gaat, ja
Ik woonde er op dat moment, plus het was veel goedkoper.quote:
Twee handen volquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso is een handvol best veel. :$
Vind je?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Logisch dan wel jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik woonde er op dat moment, plus het was veel goedkoper.
Bij 5 stuks ben je echt nog niet ingereden of noem jij een VW Golf met 5000 op de teller een afschreven rammelbak?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet zoveel uit bij anderen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vind je?
Ik was de vierde vriendin van m'n ex, en ik gaf/geef geen neuk.
Maar toen ze zei dat ze er zeker 40 had gehad knapte ik wel af.... ze was zo liefquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vind je?
Ik was de vierde vriendin van m'n ex, en ik gaf/geef geen neuk.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Bij 5 stuks ben je echt nog niet ingereden of noem jij een VW Golf met 5000 op de teller een afschreven rammelbak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |