Begin maar vast met de pil slikken danquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:53 schreef Harmankardon het volgende:
Is wel balen als je een dag een vrouw bent net in de periode
Mietje.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan tegen de scherpe rotsen aanknallen. No thank you
Wow dit is een diepe, zou ik als ik vrouw was mezelf een hele grote beurt geven door mijn mannelijke ik, zou best awkward zijn ergens, wat wel zeker is is dat de muren achteraf opnieuw geschilderd moeten wordenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik zou bij mezelf op bezoek gaan en mij doen
Op dit vlak wel jaquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:54 schreef FrauMilena het volgende:
Jongetje?
* Rival van lijstje doorstreept
Dat zou wel een stoere grap van het universum zijn als dat een voorwaarde uit de kleine lettertjes is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:53 schreef Harmankardon het volgende:
Is wel balen als je een dag een vrouw bent net in de periode
Bedazzledquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou wel een stoere grap van het universum zijn als dat een voorwaarde uit de kleine lettertjes is.
Booh, je zei diepquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow dit is een diepe, zou ik als ik vrouw was mezelf een hele grote beurt geven door mijn mannelijke ik, zou best awkward zijn ergens, wat wel zeker is is dat de muren achteraf opnieuw geschilderd moeten worden
Jezelf neuken, best geil eigenlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik zou bij mezelf op bezoek gaan en mij doen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:54 schreef FrauMilena het volgende:
Jongetje?
* Rival van lijstje doorstreept
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jezelf neuken, best geil eigenlijk
Weet je wat?!quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Heul niet.Jij wou alleen een relatie via internet, waar moet ik anders mijn behoeftes mee stillen?
Kan nu ook al met een potje nivea en een vuistquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jezelf neuken, best geil eigenlijk
Zou mezelf ook neuken als ik mezelf als doppeganger tegen zou komen.quote:
Is anders.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nu ook al met een potje nivea en een vuist
Ik zou mezelf ook mee uitvragen als ik mezelf tegenkwam in een barquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou mezelf ook neuken als ik mezelf als doppeganger tegen zou komen.
Ik heb zo mijn kinksquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:59 schreef rival het volgende:
Als mannen zeggen dat je jezelf wel wilt neuken
gekke uitwoonfantasie
gastquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, want dan heb ik nog kans om een stukje van Cali te proeven
Completely truequote:Op donderdag 21 mei 2015 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ook mee uitvragen als ik mezelf tegenkwam in een barBen best een lekker wijf, al zeg ik het zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |