Begin maar vast met de pil slikken danquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:53 schreef Harmankardon het volgende:
Is wel balen als je een dag een vrouw bent net in de periode
Mietje.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan tegen de scherpe rotsen aanknallen. No thank you
Wow dit is een diepe, zou ik als ik vrouw was mezelf een hele grote beurt geven door mijn mannelijke ik, zou best awkward zijn ergens, wat wel zeker is is dat de muren achteraf opnieuw geschilderd moeten wordenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik zou bij mezelf op bezoek gaan en mij doen
Op dit vlak wel jaquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:54 schreef FrauMilena het volgende:
Jongetje?
* Rival van lijstje doorstreept
Dat zou wel een stoere grap van het universum zijn als dat een voorwaarde uit de kleine lettertjes is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:53 schreef Harmankardon het volgende:
Is wel balen als je een dag een vrouw bent net in de periode
Bedazzledquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou wel een stoere grap van het universum zijn als dat een voorwaarde uit de kleine lettertjes is.
Booh, je zei diepquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow dit is een diepe, zou ik als ik vrouw was mezelf een hele grote beurt geven door mijn mannelijke ik, zou best awkward zijn ergens, wat wel zeker is is dat de muren achteraf opnieuw geschilderd moeten worden
Jezelf neuken, best geil eigenlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik zou bij mezelf op bezoek gaan en mij doen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:54 schreef FrauMilena het volgende:
Jongetje?
* Rival van lijstje doorstreept
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jezelf neuken, best geil eigenlijk
Weet je wat?!quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Heul niet.Jij wou alleen een relatie via internet, waar moet ik anders mijn behoeftes mee stillen?
Kan nu ook al met een potje nivea en een vuistquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou mezelf ook neuken als ik mezelf als doppeganger tegen zou komen.quote:
Is anders.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nu ook al met een potje nivea en een vuist
Ik zou mezelf ook mee uitvragen als ik mezelf tegenkwam in een barquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou mezelf ook neuken als ik mezelf als doppeganger tegen zou komen.
Ik heb zo mijn kinksquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:59 schreef rival het volgende:
Als mannen zeggen dat je jezelf wel wilt neuken
gekke uitwoonfantasie
gastquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, want dan heb ik nog kans om een stukje van Cali te proeven
Completely truequote:Op donderdag 21 mei 2015 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ook mee uitvragen als ik mezelf tegenkwam in een barBen best een lekker wijf, al zeg ik het zelf
En jezelf in de reet neuken is toch niet homofiel of wel?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jezelf in de reet neuken is toch niet homofiel of wel?
Niet in de kerk, dan is het spiritueelquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jezelf in de reet neuken is toch niet homofiel of wel?
hihi afgetrokkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:04 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kreeg de dop van m'n marker er niet afgetrokken, en toen schoot m'n hand eraf en nu toen m'n wijsvinger pijn. En ik stikte ook bijna in m'n cracker door Hosti [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Niet in de kerk, dan is het spiritueel
Vast niet de eerste die stikt door een hosti(e).quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:04 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kreeg de dop van m'n marker er niet afgetrokken, en toen schoot m'n hand eraf en nu toen m'n wijsvinger pijn. En ik stikte ook bijna in m'n cracker door Hosti [ afbeelding ]
Been there, done that, got the...quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast niet de eerste die stikt door een hosti(e).
Ik zou het best eens willen ervarenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neeeeeeet spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen. En valt vanalles uit te leggen.quote:
... load in your throat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef Californium het volgende:
Been there, done that, got the...
You know...
Altar boy?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Been there, done that, got the...
You know...
Had je gisteren Cali maar niet moeten palenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeeeeet spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen. En valt vanalles uit te leggen.
"Huilen is voor jou te laat..."quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeeeeet spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen. En valt vanalles uit te leggen.
Ja toch?quote:
Om te palen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had je gisteren Cali maar niet moeten palen
Mijn beurt nu
washroomsquote:
Go ahead.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij gewoon missionaris wil met het licht uit kan ik me daar ook wel in vinden hoor, saaie mutsquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Om te palen?
Dat weet ik niet hoor, je hebt wel vreemde fantasieën.
quote:
Boh en een beest dat ze is.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij gewoon missionaris wil met het licht uit kan ik me daar ook wel in vinden hoor, saaie muts
En jij 'm vervolgens er anaal inproppen met het excuus dat je het niet goed kon zien doordat het licht uit was. Smart boy!quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
Als jij gewoon missionaris wil met het licht uit kan ik me daar ook wel in vinden hoor, saaie muts
Een luiaard, je kroop er bovenop en ze viel direct in slaap?quote:
Spoilersquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij 'm vervolgens er anaal inproppen met het excuus dat je het niet goed kon zien doordat het licht uit was. Smart boy!
Gut gelauntquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef Harmankardon het volgende:
Die Frau is ook aardig los aan het komen zeg, het wordt zomer
Ruilhandelquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had je gisteren Cali maar niet moeten palen
Mijn beurt nu
Mmmm ik ga geen hosti meer halen in de kerk denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij 'm vervolgens er anaal inproppen met het excuus dat je het niet goed kon zien doordat het licht uit was. Smart boy!
Ik begreep dat jij wel houdt van een beetje uitdaging.quote:
Laat even je nummer achter, dan bel ik je over 8 jaar terug.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik leer je wel wat
Ik las palenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:12 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mmmm ik ga geen hosti meer halen in de kerk denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |