"Huilen is voor jou te laat..."quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeeeeet spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen. En valt vanalles uit te leggen.
Ja toch?quote:
Om te palen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had je gisteren Cali maar niet moeten palen
Mijn beurt nu
washroomsquote:
Go ahead.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeeeeet spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen. En valt vanalles uit te leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij gewoon missionaris wil met het licht uit kan ik me daar ook wel in vinden hoor, saaie mutsquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Om te palen?
Dat weet ik niet hoor, je hebt wel vreemde fantasieën.
quote:
Boh en een beest dat ze is.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij gewoon missionaris wil met het licht uit kan ik me daar ook wel in vinden hoor, saaie muts
En jij 'm vervolgens er anaal inproppen met het excuus dat je het niet goed kon zien doordat het licht uit was. Smart boy!quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
Als jij gewoon missionaris wil met het licht uit kan ik me daar ook wel in vinden hoor, saaie muts
Een luiaard, je kroop er bovenop en ze viel direct in slaap?quote:
Spoilersquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij 'm vervolgens er anaal inproppen met het excuus dat je het niet goed kon zien doordat het licht uit was. Smart boy!
Gut gelauntquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef Harmankardon het volgende:
Die Frau is ook aardig los aan het komen zeg, het wordt zomer
Ruilhandelquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had je gisteren Cali maar niet moeten palen
Mijn beurt nu
Mmmm ik ga geen hosti meer halen in de kerk denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij 'm vervolgens er anaal inproppen met het excuus dat je het niet goed kon zien doordat het licht uit was. Smart boy!
Ik begreep dat jij wel houdt van een beetje uitdaging.quote:
Laat even je nummer achter, dan bel ik je over 8 jaar terug.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik leer je wel wat
Ik las palenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:12 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mmmm ik ga geen hosti meer halen in de kerk denk ik.
Ach ik kon tenminste mijn gang gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een luiaard, je kroop er bovenop en ze viel direct in slaap?
Linksom of rechtsom propt zo'n hosti-figuur er wel wat bij je in. Beter blijf je er weg ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:12 schreef Harmankardon het volgende:
Mmmm ik ga geen hosti meer halen in de kerk denk ik.
You and me both.quote:
Gewoon mijn nummer niet wissen, spreek je dan welquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Laat even je nummer achter, dan bel ik je over 8 jaar terug.
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
Jazekerquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?
Dat is toch niet helemaal wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Keertje afspreken en jij een hosti masker op?
MI van jou en hosti in de kerk is wel een dingetje jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
Ik kan ook een Puala masker op voor je hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is toch niet helemaal wat ik bedoel
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:15 schreef rival het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat er gisteravond iemand anders met Cali was?
Weer weg aan het drijven zeker?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
MI van jou en hosti in de kerk is wel een dingetje ja
Kermit is al meer glijmiddel aan het halenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
MI van jou en hosti in de kerk is wel een dingetje ja
Yats?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:15 schreef rival het volgende:
Want jij was met haar?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:15 schreef rival het volgende:
Pegged for Murder.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:18 schreef Harmankardon het volgende:
Volgens mij was het de butler met de voorbinddildo in de bibliotheek
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:20 schreef Harmankardon het volgende:
Auto in voor volgend overleg![]()
Kusjes
Aangezien jij de 'enige' bent die denkt... Nvmquote:
Hoe dat zit in dit geval weet ik niet.quote:
'denkt'quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aangezien jij de 'enige' bent die denkt... Nvm
Wie dan volgens jou?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:15 schreef rival het volgende:
I doubt thatquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe dat zit in dit geval weet ik niet.
Maar die "zoals gewoonlijk" zegt wel dat jij heel veel mist
Nah dat geloof ik dan weer niet.quote:
Ik heb mijn positie hier al wel weer door hoorquote:
Die omschrijvingen van jouquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:26 schreef FrauMilena het volgende:
Even m'n tablet opzij gelegd. Zou bijna een hamburger kunnen grillen op dat dingis ni goe.
Ik kreeg een DM, hij had het helemaal goedquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:28 schreef aeque het volgende:
Rival we hebben nog steeds geen naam. Hup hup.
Mijn vraag was.... Of ik de enige ben die wat anders denkt. Krijg ik geen antwoord op.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:28 schreef aeque het volgende:
Rival we hebben nog steeds geen naam. Hup hup.
Was hij er eerder dan ik bij je was?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM, hij had het helemaal goedHet was Yats
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Was hij er eerder dan ik bij je was?Dus ik heb yats zijn sloppy second gedaan?
Ik heb Bose altijd al een beter merk gevonden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn vraag was.... Of ik de enige ben die wat anders denkt. Krijg ik geen antwoord op.
Wat ik denk is toch helemaal niet relevant
Ach boeiend, ik heb je gedaan.quote:
Dan heb je het in ieder geval gezellig gehadquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM, hij had het helemaal goedHet was Yats
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is er hier ook iemand die met minder dan 5 mensen uit deze SC gebald heeft?
Als het zo kort achter elkaar is moet je yats ook meerekenenquote:
Eeeeuhm ja ik, mijn teller staat op nul maar geef me nog een weekje, spreken we daarna verderquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het zo kort achter elkaar is moet je yats ook meerekenen
We zullen zienquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm ja ik, mijn teller staat op nul maar geef me nog een weekje, spreken we daarna verder
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb Bose altijd al een beter merk gevonden.
Gedraag je eensquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Muscheln schmecken köstlich in heißem Wetter
Ja heet dusquote:
Ik denk de meeste wel hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo ongeveer iedereenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is er iemand die het dichter bij 5 wil brengen?![]()
Obvious question is obviousquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee dusquote:
nee dusquote:
nee dusquote:
heyquote:
Onderaan de ladder, moesten we allemaal.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn positie hier al wel weer door hoor
Ja kan ik gedachte lezen?quote:
Gelukkig zeg je ongeveer, ik gok dat yats het hier niet mee eens is.quote:
Ja die UitStraling klimt mooi over me heenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Onderaan de ladder, moesten we allemaal.
Ik ben puur.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |