quote:
Boh en een beest dat ze is.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij gewoon missionaris wil met het licht uit kan ik me daar ook wel in vinden hoor, saaie muts
En jij 'm vervolgens er anaal inproppen met het excuus dat je het niet goed kon zien doordat het licht uit was. Smart boy!quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
Als jij gewoon missionaris wil met het licht uit kan ik me daar ook wel in vinden hoor, saaie muts
Een luiaard, je kroop er bovenop en ze viel direct in slaap?quote:
Spoilersquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij 'm vervolgens er anaal inproppen met het excuus dat je het niet goed kon zien doordat het licht uit was. Smart boy!
Gut gelauntquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef Harmankardon het volgende:
Die Frau is ook aardig los aan het komen zeg, het wordt zomer
Ruilhandelquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had je gisteren Cali maar niet moeten palen
Mijn beurt nu
Mmmm ik ga geen hosti meer halen in de kerk denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij 'm vervolgens er anaal inproppen met het excuus dat je het niet goed kon zien doordat het licht uit was. Smart boy!
Ik begreep dat jij wel houdt van een beetje uitdaging.quote:
Laat even je nummer achter, dan bel ik je over 8 jaar terug.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik leer je wel wat
Ik las palenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:12 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mmmm ik ga geen hosti meer halen in de kerk denk ik.
Ach ik kon tenminste mijn gang gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een luiaard, je kroop er bovenop en ze viel direct in slaap?
Linksom of rechtsom propt zo'n hosti-figuur er wel wat bij je in. Beter blijf je er weg ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:12 schreef Harmankardon het volgende:
Mmmm ik ga geen hosti meer halen in de kerk denk ik.
You and me both.quote:
Gewoon mijn nummer niet wissen, spreek je dan welquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Laat even je nummer achter, dan bel ik je over 8 jaar terug.
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
Jazekerquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?
Dat is toch niet helemaal wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Keertje afspreken en jij een hosti masker op?
MI van jou en hosti in de kerk is wel een dingetje jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
Ik kan ook een Puala masker op voor je hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is toch niet helemaal wat ik bedoel
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:15 schreef rival het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat er gisteravond iemand anders met Cali was?
Weer weg aan het drijven zeker?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
MI van jou en hosti in de kerk is wel een dingetje ja
Kermit is al meer glijmiddel aan het halenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
MI van jou en hosti in de kerk is wel een dingetje ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |