En jezelf in de reet neuken is toch niet homofiel of wel?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jezelf in de reet neuken is toch niet homofiel of wel?
Niet in de kerk, dan is het spiritueelquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jezelf in de reet neuken is toch niet homofiel of wel?
hihi afgetrokkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:04 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kreeg de dop van m'n marker er niet afgetrokken, en toen schoot m'n hand eraf en nu toen m'n wijsvinger pijn. En ik stikte ook bijna in m'n cracker door Hosti [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Niet in de kerk, dan is het spiritueel
Vast niet de eerste die stikt door een hosti(e).quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:04 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kreeg de dop van m'n marker er niet afgetrokken, en toen schoot m'n hand eraf en nu toen m'n wijsvinger pijn. En ik stikte ook bijna in m'n cracker door Hosti [ afbeelding ]
Been there, done that, got the...quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast niet de eerste die stikt door een hosti(e).
Ik zou het best eens willen ervarenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jezelf neuken, best geil eigenlijk
Neeeeeeet spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen. En valt vanalles uit te leggen.quote:
... load in your throat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef Californium het volgende:
Been there, done that, got the...
You know...
Altar boy?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Been there, done that, got the...
You know...
Had je gisteren Cali maar niet moeten palenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeeeeet spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen. En valt vanalles uit te leggen.
"Huilen is voor jou te laat..."quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeeeeet spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen. En valt vanalles uit te leggen.
Ja toch?quote:
Om te palen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had je gisteren Cali maar niet moeten palen
Mijn beurt nu
washroomsquote:
Go ahead.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij gewoon missionaris wil met het licht uit kan ik me daar ook wel in vinden hoor, saaie mutsquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Om te palen?
Dat weet ik niet hoor, je hebt wel vreemde fantasieën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |