Hoe dat zit in dit geval weet ik niet.quote:
'denkt'quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aangezien jij de 'enige' bent die denkt... Nvm
Wie dan volgens jou?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:15 schreef rival het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat er gisteravond iemand anders met Cali was?
I doubt thatquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe dat zit in dit geval weet ik niet.
Maar die "zoals gewoonlijk" zegt wel dat jij heel veel mist
Nah dat geloof ik dan weer niet.quote:
Ik heb mijn positie hier al wel weer door hoorquote:
Die omschrijvingen van jouquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:26 schreef FrauMilena het volgende:
Even m'n tablet opzij gelegd. Zou bijna een hamburger kunnen grillen op dat dingis ni goe.
Ik kreeg een DM, hij had het helemaal goedquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:28 schreef aeque het volgende:
Rival we hebben nog steeds geen naam. Hup hup.
Mijn vraag was.... Of ik de enige ben die wat anders denkt. Krijg ik geen antwoord op.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:28 schreef aeque het volgende:
Rival we hebben nog steeds geen naam. Hup hup.
Was hij er eerder dan ik bij je was?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM, hij had het helemaal goedHet was Yats
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Was hij er eerder dan ik bij je was?Dus ik heb yats zijn sloppy second gedaan?
Ik heb Bose altijd al een beter merk gevonden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn vraag was.... Of ik de enige ben die wat anders denkt. Krijg ik geen antwoord op.
Wat ik denk is toch helemaal niet relevant
Ach boeiend, ik heb je gedaan.quote:
Dan heb je het in ieder geval gezellig gehadquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM, hij had het helemaal goedHet was Yats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |