Dan was je goed moe denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon daar in slaap gevallen terwijl ik al wel mn tv had uitgedaan om naar bed te gaan
Wel heel lekker gedroomd![]()
Als het om een auto zou gaan, val jij in de categorie: ooit van een bejaard mannetje geweest. Enkel gebruikt om boodschappen mee te doen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:38 schreef Lokasenna het volgende:
Maal 4 is het nog steeds weinig.
Nu wil niemand me omdat ik niet ingereden ben.
Of lickyquote:
Pijnlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het om een auto zou gaan, val jij in de categorie: ooit van een bejaard mannetje geweest. Enkel gebruikt om boodschappen mee te doen.
Nou aangezien je een open relatie hebt, wat zijn je plannen voor het weekend?quote:
Je mag bij me uit komen huilen hoorquote:
Ik laat haar wel de rangorde bepalenquote:
Oh boehoequote:
Ja, blijkbaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan was je goed moe denk ikTering
pener > vaggijnquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik laat haar wel de rangorde bepalen
Dat vooral jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh boehoe
Weekje goed water drinken, geen alcohol en paella vreten en het is er zo af.
Er is maar een oplossing vrees ik; Ga vandaag naar het station en bied aan zes willekeurige mannen seks aan, hoef je je vanaf morgen geen zorgen meer te maken en dan ben je ook gewoon een normale modale gewilde middenklasserquote:
Ik hou van jouquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Je houd na het vliegen vaak vocht vast
Ik zou het wel wetenquote:
Eigenlijk zit m'n weekend al volgeplandquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou aangezien je een open relatie hebt, wat zijn je plannen voor het weekend?
Gra-quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het van mezelf geen prettig idee vinden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je een handvol al veel vindt
De G-spot op zijn toetsenbord weet hij in elk geval goed te vinden, moet je maar denken.quote:
Ik stel me nu spongebob voor, volgezogen met bloed, een paar sliertjes en bonkjes hangend aan zijn neus.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De G-spot op zijn toetsenbord weet hij in elk geval goed te vinden, moet je maar denken.
banaantjuhquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De G-spot op zijn toetsenbord weet hij in elk geval goed te vinden, moet je maar denken.
Dankje. Ik nu ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stel me nu spongebob voor, volgezogen met bloed, een paar sliertjes en bonkjes hangend aan zijn neus.
Ruilen van speelgoed voor een dagje?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat van mezelf raak ik wel eens op uitgekeken eigenlijk.
Nog geen last vanquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat van mezelf raak ik wel eens op uitgekeken eigenlijk.
Lijkt me zo vetquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruilen van speelgoed voor een dagje?
Ja hoorquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruilen van speelgoed voor een dagje?
Lijkt me fantastisch jaquote:
Echt he, een dag ik het lichaam van het andere geslachtquote:
Sis, ik zit te eten. Hou je inquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stel me nu spongebob voor, volgezogen met bloed, een paar sliertjes en bonkjes hangend aan zijn neus.
Oh lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hoor
Mooi weertje, als het goed is vandaag vakantiegeld ditdat, lekker
En met jou?
Met mij of iemand anders?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
Speaking of which, nu ik blijkbaar in een open relatie zit ga ik kijken of ik vanavond even met 'm kan aanpappen.
quote:
Ik zou de hele dag wijdbeens voor een grote spiegel gaan liggen krioelen en foto's en filmpjes van mezelf maken en op het internet pleuren, ik zou binnen een dag wereldberoemd en schatrijk zijnquote:
Lijkt me echt grappig als dat zou kunnenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt he, een dag ik het lichaam van het andere geslacht
Bietje wilde zeequote:
Het is niet alsof die lui van Greenpeace niet voldoende hebben geprobeerd haar terug in zee te duwen om haar te laten zwemmen...quote:
droom verderquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag wijdbeens voor een grote spiegel gaan liggen krioelen en foto's en filmpjes van mezelf maken en op het internet pleuren, ik zou binnen een dag wereldberoemd en schatrijk zijn
Ja joh, ik zou me echt misdragen danquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me echt grappig als dat zou kunnen
Slet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met jou?Neejoh, iemand anders natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja joh, ik zou me echt misdragen dan
En meteen bij Dqod op bezoek gaan![]()
[..]
Zegquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet alsof die lui van Greenpeace niet voldoende hebben geprobeerd haar terug in zee te duwen om haar te laten zwemmen...
Hahahahahahaquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou de hele dag wijdbeens voor een grote spiegel gaan liggen krioelen en foto's en filmpjes van mezelf maken en op het internet pleuren, ik zou binnen een dag wereldberoemd en schatrijk zijn
[..]
En dan tegen de scherpe rotsen aanknallen. No thank youquote:
Geen man?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef rival het volgende:
Blijf liever gewoon een jongetje eigenlijk
Jongetje ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef rival het volgende:
Blijf liever gewoon een jongetje eigenlijk
quote:
quote:
Heul niet.quote: