Dan was je goed moe denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon daar in slaap gevallen terwijl ik al wel mn tv had uitgedaan om naar bed te gaan
Wel heel lekker gedroomd![]()
Als het om een auto zou gaan, val jij in de categorie: ooit van een bejaard mannetje geweest. Enkel gebruikt om boodschappen mee te doen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:38 schreef Lokasenna het volgende:
Maal 4 is het nog steeds weinig.
Nu wil niemand me omdat ik niet ingereden ben.
Of lickyquote:
Pijnlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het om een auto zou gaan, val jij in de categorie: ooit van een bejaard mannetje geweest. Enkel gebruikt om boodschappen mee te doen.
Nou aangezien je een open relatie hebt, wat zijn je plannen voor het weekend?quote:
Je mag bij me uit komen huilen hoorquote:
Ik laat haar wel de rangorde bepalenquote:
Oh boehoequote:
Ja, blijkbaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan was je goed moe denk ikTering
pener > vaggijnquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik laat haar wel de rangorde bepalen
Dat vooral jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh boehoe
Weekje goed water drinken, geen alcohol en paella vreten en het is er zo af.
Er is maar een oplossing vrees ik; Ga vandaag naar het station en bied aan zes willekeurige mannen seks aan, hoef je je vanaf morgen geen zorgen meer te maken en dan ben je ook gewoon een normale modale gewilde middenklasserquote:
Ik hou van jouquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Je houd na het vliegen vaak vocht vast
Ik zou het wel wetenquote:
Eigenlijk zit m'n weekend al volgeplandquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou aangezien je een open relatie hebt, wat zijn je plannen voor het weekend?
Gra-quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |