quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt een liedje voor Frau, want Duits
zoeken door de kasten, alle laatste beetjes bij elkaar sprokkelen.. en we noemen het een wereldgerechtquote:
hehehe moet je eens op nigger house zoeken op google maps.. heu heu heuquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik las housenigger. /racist /whitesupremacist
Hausmaggerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
HausmaggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
HausmaggerWat is dat voor een baggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pics van je pakquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Echt he, ben ik me strak in het pak aan het hijsen voor een belangrijk gesprek met een financier scheur ik tijdens het scheren (don't ask) mijn nagel in tot aan het witte randje half doormidden, ik durf er niet eens naar te kijken en 't blijft overal achter haken.....diepe zucht en ik vertik 't om daar met een of andere kinderlijke pleister om mijn middelvinger (ook nog) te gaan zitten....
Man, da's Rembo. Alleen daarom al verdient hij dikke respectquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die ben ik dus net aan het luisteren
Niks mis met een hansaplastquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Echt he, ben ik me strak in het pak aan het hijsen voor een belangrijk gesprek met een financier scheur ik tijdens het scheren (don't ask) mijn nagel in tot aan het witte randje half doormidden, ik durf er niet eens naar te kijken en 't blijft overal achter haken.....diepe zucht en ik vertik 't om daar met een of andere kinderlijke pleister om mijn middelvinger (ook nog) te gaan zitten....
Ik zie met me al zitten daar met mijn middelvinger omhoog met een snor erop geplakt.........epicquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pics van je pak
Ik heb deze bazenpleisters voor je
[ afbeelding ]
Geef toe dat het briljant is in zijn soort.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
Een hele fijne vent, is wat je bent.![]()
Wow, die zijn wel fucking awesomequote:Op donderdag 21 mei 2015 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pics van je pak
Ik heb deze bazenpleisters voor je
[ afbeelding ]
Gecombineerd met het feit dat het over de premier gaat, jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe dat het briljant is in zijn soort.
I know...quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow, die zijn wel fucking awesome
En zo lekker Rotterdamsquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gecombineerd met het feit dat het over de premier gaat, ja
Ik woonde er op dat moment, plus het was veel goedkoper.quote:
Twee handen volquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso is een handvol best veel. :$
Vind je?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Logisch dan wel jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik woonde er op dat moment, plus het was veel goedkoper.
Bij 5 stuks ben je echt nog niet ingereden of noem jij een VW Golf met 5000 op de teller een afschreven rammelbak?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet zoveel uit bij anderen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vind je?
Ik was de vierde vriendin van m'n ex, en ik gaf/geef geen neuk.
Maar toen ze zei dat ze er zeker 40 had gehad knapte ik wel af.... ze was zo liefquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vind je?
Ik was de vierde vriendin van m'n ex, en ik gaf/geef geen neuk.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Bij 5 stuks ben je echt nog niet ingereden of noem jij een VW Golf met 5000 op de teller een afschreven rammelbak?
5.30 ging de wekker.quote:
Ingereden = afgelikte boterham.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij 5 stuks ben je echt nog niet ingereden of noem jij een VW Golf met 5000 op de teller een afschreven rammelbak?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Maar toen ze zei dat ze er zeker 40 had gehad knapte ik wel af.... ze was zo lief
Lullig als iemand dyscalculie heeftquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet zoveel uit bij anderen hoor.
Zolang het niet te ontelbaar wordt en het enigszins selectief was.
Halve nacht op de bank geslapenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe maar niet![]()
[..]!
[..]
Nope. Jij?
quote:
This pretty much sums it up.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Niet eens gemerkt dat ik mijn kussen raakte en toen ging de wekker al
Als je cijferblind bent kun je nog wel vingers tellen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lullig als iemand dyscalculie heeft.
Een ex van me noemde steeds een ander getal als het zo ter sprake kwamquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lullig als iemand dyscalculie heeft.
Niet als je geen handen hebt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je cijferblind bent kun je nog wel vingers tellen hoor.
De vuistregel is dat je bij mannen het genoemde aantal moet delen door 3, en bij vrouwen vermenigvuldigen met 4.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Een ex van me noemde steeds een ander getal als het zo ter sprake kwam
Waarom op de bank?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Halve nacht op de bank geslapenMaar wel redelijk. Kan beter
Je wist het niet?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
Speaking of which, nu ik blijkbaar in een open relatie zit ga ik kijken of ik vanavond even met 'm kan aanpappen.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
Speaking of which, nu ik blijkbaar in een open relatie zit ga ik kijken of ik vanavond even met 'm kan aanpappen.
Ik heb het volgens mij nog nooit gevraagd of besproken eigenlijk met een partner, boeit me ook niet zo veel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vuistregel is dat je bij mannen het genoemde aantal moet delen door 3, en bij vrouwen vermenigvuldigen met 4.
Maal 4 is het nog steeds weinig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vuistregel is dat je bij mannen het genoemde aantal moet delen door 3, en bij vrouwen vermenigvuldigen met 4.
Gewoon daar in slaap gevallen terwijl ik al wel mn tv had uitgedaan om naar bed te gaanquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom op de bank?Was je bed te ver weg?
Mij ook totaal niet eigenlijk maar het is een leuker gespreksonderwerpje dan 't weer of voetbal voor de meeste damesquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij nog nooit gevraagd of besproken eigenlijk met een partner, boeit me ook niet zo veel.
Buurtjequote:
Dan was je goed moe denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon daar in slaap gevallen terwijl ik al wel mn tv had uitgedaan om naar bed te gaan
Wel heel lekker gedroomd![]()
Als het om een auto zou gaan, val jij in de categorie: ooit van een bejaard mannetje geweest. Enkel gebruikt om boodschappen mee te doen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:38 schreef Lokasenna het volgende:
Maal 4 is het nog steeds weinig.
Nu wil niemand me omdat ik niet ingereden ben.
Of lickyquote:
Pijnlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het om een auto zou gaan, val jij in de categorie: ooit van een bejaard mannetje geweest. Enkel gebruikt om boodschappen mee te doen.
Nou aangezien je een open relatie hebt, wat zijn je plannen voor het weekend?quote:
Je mag bij me uit komen huilen hoorquote:
Ik laat haar wel de rangorde bepalenquote:
Oh boehoequote:
Ja, blijkbaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan was je goed moe denk ikTering
pener > vaggijnquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik laat haar wel de rangorde bepalen
Dat vooral jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh boehoe
Weekje goed water drinken, geen alcohol en paella vreten en het is er zo af.
Er is maar een oplossing vrees ik; Ga vandaag naar het station en bied aan zes willekeurige mannen seks aan, hoef je je vanaf morgen geen zorgen meer te maken en dan ben je ook gewoon een normale modale gewilde middenklasserquote:
Ik hou van jouquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Je houd na het vliegen vaak vocht vast
Ik zou het wel wetenquote:
Eigenlijk zit m'n weekend al volgeplandquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou aangezien je een open relatie hebt, wat zijn je plannen voor het weekend?
Gra-quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |