Oh lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hoor
Mooi weertje, als het goed is vandaag vakantiegeld ditdat, lekker
En met jou?
Met mij of iemand anders?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
Speaking of which, nu ik blijkbaar in een open relatie zit ga ik kijken of ik vanavond even met 'm kan aanpappen.
quote:
Ik zou de hele dag wijdbeens voor een grote spiegel gaan liggen krioelen en foto's en filmpjes van mezelf maken en op het internet pleuren, ik zou binnen een dag wereldberoemd en schatrijk zijnquote:
Lijkt me echt grappig als dat zou kunnenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt he, een dag ik het lichaam van het andere geslacht
Bietje wilde zeequote:
Het is niet alsof die lui van Greenpeace niet voldoende hebben geprobeerd haar terug in zee te duwen om haar te laten zwemmen...quote:
droom verderquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag wijdbeens voor een grote spiegel gaan liggen krioelen en foto's en filmpjes van mezelf maken en op het internet pleuren, ik zou binnen een dag wereldberoemd en schatrijk zijn
Ja joh, ik zou me echt misdragen danquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me echt grappig als dat zou kunnen
Slet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met jou?Neejoh, iemand anders natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja joh, ik zou me echt misdragen dan
En meteen bij Dqod op bezoek gaan![]()
[..]
Zegquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet alsof die lui van Greenpeace niet voldoende hebben geprobeerd haar terug in zee te duwen om haar te laten zwemmen...
Hahahahahahaquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou de hele dag wijdbeens voor een grote spiegel gaan liggen krioelen en foto's en filmpjes van mezelf maken en op het internet pleuren, ik zou binnen een dag wereldberoemd en schatrijk zijn
[..]
En dan tegen de scherpe rotsen aanknallen. No thank youquote:
Geen man?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef rival het volgende:
Blijf liever gewoon een jongetje eigenlijk
Jongetje ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef rival het volgende:
Blijf liever gewoon een jongetje eigenlijk
quote:
quote:
Heul niet.quote: