Van alle negatieve dingen leer je, het is alleen wat mij betreft niet ondenkbaar dat je het geleerde niet vind opwegen tegen de tijd die het gekost heeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Vaak hoor je ook mensen zeggen... Nou dar heb ik mooi tijd aan verspilt...
Nee, je leert toch
Dat is inderdaad hoe je in een relatie staat. Mijn zusje moet lenen om zijn schulden af te betalen. Ik vind dat geen juiste basis om te moeten lenen. Maar dat is persoonlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Netwerken is mijn zwakste punt. Ik zonder me altijd af tijdens een studie. Vaak ook omdat ik geen geld had. Dat wil ik deze keer niet doen. Ik leen ook liever niet hoor, waarschijnlijk is het ook niet nodig. Maar ik zou het ook niet eerlijk vinden als twi op moet draaien omdat ik met medestudenten wat wil doen.
In die tijd heb je gerust ook mooie dingen meegemaakt... herinneren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van alle negatieve dingen leer je, het is alleen wat mij betreft niet ondenkbaar dat je het geleerde niet vind opwegen tegen de tijd die het gekost heeft.
Tuurlijk, maar je bent wel weer x jaar ouder ook, en ouder is lastiger op de marktquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
In die tijd heb je gerust ook mooie dingen meegemaakt... herinneren.
Ja, maar soms zit je in een periode waarin de balans zoek is tussen de negatieve en positieve dingen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
In die tijd heb je gerust ook mooie dingen meegemaakt... herinneren.
Liefdevolle tik op de billen kan bestquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:14 schreef Dqod het volgende:
Nja zwaar was het best wel ja, maar het heeft me wel sterker gemaakt i guess. Plus het besef dat er ook zoiets bestaat als echte liefde en dat geweld in welke vorm dan ook daar geen ruk mee te maken heeft
Dat is dan ook geen geweld.quote:
Dat klopt. Maar dat staat wel in groot contrast met flinke tikken tegen je bek en bij de keel gegrepen worden omdat je geen seks wil om de seksquote:
Vaak zijn t mensen die al een hele planning hebben... Daar heb ik ook mee gedate.. die zou perse voor haar 30ste kinderen krijgenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je bent wel weer x jaar ouder ook, en ouder is lastiger op de markt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat staat wel in groot contrast met flinke tikken tegen je bek en bij de keel gegrepen worden omdat je geen seks wil om de seks
/open boekje
En je was niet eens even behulpzaam?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Vaak zijn t mensen die al een hele planning hebben... Daar heb ik ook mee gedate.. die zou perse voor haar 30ste kinderen krijgen
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jou, zo vaak ben je er niet meer.
Helemaal happy nu?
Nou ja, dat dus. Het is steeds minder vrijblijvend, want de tijd tikt. Dus een date moet niet teveel tijd verspillen als het geen trouw-materiaal is, geen tijd voor iets korts tussendoor, er moet gebaard worden en snelquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Vaak zijn t mensen die al een hele planning hebben... Daar heb ik ook mee gedate.. die zou perse voor haar 30ste kinderen krijgen
Jij bent echt een hele foute tegengekomenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat staat wel in groot contrast met flinke tikken tegen je bek en bij de keel gegrepen worden omdat je geen seks wil om de seks
/open boekje
I knowquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
/open boekje
Leuk om te lezenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Had weer wat meer werk, en vanmiddag een 2e gesprek voor een andere functie.
En qua sociaal leven is het ook erg druk.
Dus ja, life's good
Gewoon jonkies blijven datenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Het is steeds minder vrijblijvend, want de tijd tikt. Dus een date moet niet teveel tijd verspillen als het geen trouw-materiaal is, geen tijd voor iets korts tussendoor, er moet gebaard worden en snel.
En nee, dat gaat natuurlijk niet 100% op, maar wel meer en meer naar mate je ouder wordt.
En je loopt ook meer en meer tegen mensen met koters uit vorige relaties aan.
Sja. Niet alleen mannen doen datquote:
Want je hoort lief te vragen om seks?quote:
Geen PM gezien na de meetingquote:
Ik was op tijd weg inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je gevlucht voor ze gaatjes in de condooms ging prikken?
Arme jijquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vraag het ook wel eens lief.
Maar altijd weer dat hard to get spelen he.
Als ze het lief vraagt, kan ze em hard krijgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vraag het ook wel eens lief.
Maar altijd weer dat hard to get spelen he.
Ja maar kan mij voorstellen dat je gehoopt had inmiddels wel iets meer progressie te hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist waar ik aan begon, heb geen medelijden nodig. :$
Het duurt vast niet lang meer. :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar kan mij voorstellen dat je gehoopt had inmiddels wel iets meer progressie te hebben gemaakt.
Dat kan altijd natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen PM gezien na de meeting.
Nee, leeftijd even terzijde, ik zoek weldegelijk iets vasters, maar sla idd niet alles af dat niet serieus lijkt ofzo. Je weet nooit of een fling alsnog een relatie kan worden bijv.
Ja, uiteraard. Maar als je dus alles dat niet meteen perfect of geschikt lijkt maar opzij zet kom je er dus ook nooit achterquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan altijd natuurlijk!
Als je daarin maar helder met elkaar communiceert zodat je beide dezelfde kant op kijkt.
Dat zei ik niet Yvjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, streep het weer door. Niet lief vragen
Ik zit achter een bureau te werken en ik vind het wel prima zo, maar voor een echte goede middag zou ik liever gaan winkelen o.i.d.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Als ze het lief vraagt, kan ze em hard krijgen.
Buurquote:
Lekker generaliserend weerquote:
Doe jij dit onderstaande niet dan?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Als ze het lief vraagt, kan ze em hard krijgen.
Ik zou wel graag even willen racenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zit achter een bureau te werken en ik vind het wel prima zo, maar voor een echte goede middag zou ik liever gaan winkelen o.i.d.
Niet altijd, zo'n seksbeest ben ik nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doe jij dit onderstaande niet dan?
[..]
Ligt eraan wie wij zijn.quote:
Editquote:
Ook goedquote:
Harman is ook liefquote:
Ik heb een halve middag vrij. Eindelijk een halve middag vrijquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zit achter een bureau te werken en ik vind het wel prima zo, maar voor een echte goede middag zou ik liever gaan winkelen o.i.d.
Jeej jij, eindelijk even vrijquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een halve middag vrij. Eindelijk een halve middag vrij![]()
Dus heb net evenement voor mn verjaardag aangemaakt op fb, en ga nu een jointje draaien en chillen
quote:
BUUR IS JARIG!quote:
Sjouwmoeder ook goed?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:45 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens zo'n oproepje op Fb ga plaatsen.
[ afbeelding ]
Nog niet hoor. Over anderhalve maand.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
BUUR IS JARIG!
*cadeau bedenken gaat*
Ik kan me zo slecht voorstellen dat er vrouwen zijn die dat zouden willen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:45 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd zat om wat te bedenken wat op de post kan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog niet hoor. Over anderhalve maand.
Is dat niet strafbaar, of zitten er gewoon leuke vrouwen in de gevangenis en is dat je snode plan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:45 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang het maar in haar buik zit. ^^quote:
Alleen als je er meer geld dan onkostenvergoeding voor krijgt als draagmoeder.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat niet strafbaar, of zitten er gewoon leuke vrouwen in de gevangenis en is dat je snode plan?
Oh yesquote:
Eindelijk even rust.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een halve middag vrij. Eindelijk een halve middag vrij![]()
Dus heb net evenement voor mn verjaardag aangemaakt op fb, en ga nu een jointje draaien en chillen
Ik ben niet droogquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijd zat om wat te bedenken wat op de post kan.
Ervoor zorgen dat het zeepje uit iemands handen gliptquote:
Ja. Eindelijk even niks. Gewoon NIKSquote:
Ohw. Nja in dat geval kan ik het mij ook niet voorstellen dat iemand dat doet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als je er meer geld dan onkostenvergoeding voor krijgt als draagmoeder.
Even een pluspunt voor jou. Tegenwoordig maken mensen op mijn FB evenementen 2-3 dagen van te voren van de datum waarop ze willen dat we komen. Hinderlijk is datquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog niet hoor. Over anderhalve maand.
Normaal doe ik zo'n evenement voor mn verjaardag 3 weken van te voren aanmaken ofzo. Maar omdat ik het nu groots wil gaan vieren en ik een locatie ga huren, wil ik alvast een beetje zien hoe het de komende week gaat met af en aanmeldingenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Even een pluspunt voor jou. Tegenwoordig maken mensen op mijn FB evenementen 2-3 dagen van te voren van de datum waarop ze willen dat we komen. Hinderlijk is dat
Whehe, ik zie het inderdaad, ja. Wist ik niet. Niet het draagmoederschap zelf dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat niet strafbaar, of zitten er gewoon leuke vrouwen in de gevangenis en is dat je snode plan?
Zeg, jij komt wel op mijn verjaardag he?quote:
Och kiek, daar is mn antwoord alquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Dqod het volgende:
Kan wel mooi combineren zo. Eerst naar m'n moeder's verjaardag en vanuit zo door naar buurtje. BAM
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och kiek, daar is mn antwoord al
Ik wilde in eerste instantie niet eensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ga eens naar een Fok!meet zeggen ze dan
Lekker contradictischquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk even niks. Gewoon NIKSAAAH
![]()
* TheGirlNextDoor stuitert
Lekkere datum welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Normaal doe ik zo'n evenement voor mn verjaardag 3 weken van te voren aanmaken ofzo. Maar omdat ik het nu groots wil gaan vieren en ik een locatie ga huren, wil ik alvast een beetje zien hoe het de komende week gaat met af en aanmeldingen
Dus dat ene ding was een vergissing?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef artelligence het volgende:
Ik maak nooit evenementen aan op Facebook
Ik na deze ook niet meer denk ik. Maar ik word 25 dus ik vind dat het moetquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga nooit meer een feestje geven voor mijn verjaardag. Komt toch nooit iemand opdagen.
Wij komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga nooit meer een feestje geven voor mijn verjaardag. Komt toch nooit iemand opdagen.
I would. Srs :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon met Kaneel ergens lekker eten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wilde in eerste instantie niet eens![]()
Ben wel blij dat ik ben gegaanquote:
Oh, ik doelde eigenlijk op Project XXX 'WallenStraat' wat op je tijdlijn stond.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Projext X 'De Baarsjes'? Ja, dat wad een vergissing...
Allebeiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vraag me af of jullie een beetje normaal gezelschap zouden zijn, of dat ik al m'n meubels zou moeten afdekken met kleden.![]()
Heb je iets tegen slakkensporen en pretvlekken?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vraag me af of jullie een beetje normaal gezelschap zouden zijn, of dat ik al m'n meubels zou moeten afdekken met kleden.![]()
quote:
Ja, dat zeiden de mensen die ik vorig jaar had uitgenodigd ook. :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
I would. Srs :$
Al doe ik zelf ook niet echt aan verjaardagen vieren, ook dit jaar niet. Veel te confronterend wordt dat :$
Zoiets.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon met Kaneel ergens lekker eten.
Heb je leren banken?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
'adres niet gevonden'quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, ik doelde eigenlijk op Project XXX 'WallenStraat' wat op je tijdlijn stond.
Niet per se, maar het moet niet aan mijn spullen zittenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je iets tegen slakkensporen en pretvlekken?
Plastic is makkelijker schoonmakenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Voor mij zou je dat laatste niet hoeven te doen. Ik ga gewoon ergens zitten of liggen en chillen :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Dat laatste, ik kan niet fatsoenlijk eten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Neequote:
Ik heb nog wel een slabbetje liggen met opvang gootjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat laatste, ik kan niet fatsoenlijk eten.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zeiden de mensen die ik vorig jaar had uitgenodigd ook. :$
Dus als ik nog eens iets organiseer is het gewoon iets zonder reden, dan voel ik me minder beledigd als het niet doorgaat. :$
[..]
Zoiets.
Veel hoogtepunten hier jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Groningen![]()
Vergaderingtijd
Vond het wel schattig dat die halve worst nog in je haar zat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat laatste, ik kan niet fatsoenlijk eten.
Jammerquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vond het wel schattig dat die halve worst nog in je haar zat.
Wij zijn heul netj-quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alle meubels bij voorbaat al het huis uit werken natuurlijk. Enkel dekens erover heen heeft met deze meute geen zin
Ja, het was vast ook geen onwil van iedereen, ze hadden gewoon andere plannen of werden ziek.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op momenten dat ik geld heb/kan/whatever, ben ik van de partij.
Maar herken het wel, maar goed; mijn verjaardag valt dan ook op zo'n dag dat niemand kan of al andere plannen heeft
Meubels eruit enkel matrassen op de vloer. Topfeestjes zijn dat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alle meubels bij voorbaat al het huis uit werken natuurlijk. Enkel dekens erover heen heeft met deze meute geen zin
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Meubels eruit enkel matrassen op de vloer. Topfeestjes zijn dat.
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak is dat ook zoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het was vast ook geen onwil van iedereen, ze hadden gewoon andere plannen of werden ziek.
Dat zeg ik maar tegen mezelf tenminste. :$
Ik heb geen tuin, daarom moet ik een locatie hurenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:59 schreef FrauMilena het volgende:
Mijn tuin is geschikt, maar ik heb geen achterom dus mensen moeten altijd door de gang en keuken/woonkamer heen.
Ik twijfelquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er komen al 2 mensen naar mn verjaardag
"normaal"quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Wat is de correcte benaming dan?quote:
Kun je jezelf gewoon laten vallen als je dronken bent. Heerlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Meubels eruit enkel matrassen op de vloer. Topfeestjes zijn dat.
Haha kantoormiep!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:04 schreef FrauMilena het volgende:
Marker leeg, dus vraag ik aan iemand of ik een marker mag lenen, ook leeg. Verdorie.
[..]
Wat is de correcte benaming dan?
Hosti proofquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je jezelf gewoon laten vallen als je dronken bent. Heerlijk.
Het is natuurlijk ook wel een prioriteitenkwestie, en de meesten had ik al tijden niet gezien omdat ik jarig ben aan het einde van een lange vakantie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vaak is dat ook zo
Vorig jaar was er dat feestje bij kaneel, maar alsnog heb ik een uitstekende verjaardag gehad. Al was ik er graag bij geweest
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:04 schreef FrauMilena het volgende:
Marker leeg, dus vraag ik aan iemand of ik een marker mag lenen, ook leeg. Verdorie.
[..]
Je hoeft bij mij niet bang te zijn dat ik je spullen sloop/bevuil... Maar om mezelf nou normaal te noemenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn jaarlijkse xtcverjaardagscadeautje van en aan mezelf werkt altijd heel goedquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een prioriteitenkwestie, en de meesten had ik al tijden niet gezien omdat ik jarig ben aan het einde van een lange vakantie.
Dat feestje was wel leuk. Maar weet zeker dat jij het ook wel naar je zin had toen.
Jaquote:
Om deze reden is een dakterrasparty al geen optie meer. Hosti zou te pletter vallen.quote:
Ohjaquote:
Ik leg mijn benen er wel weer voor, kan die daar weer overheen vallen, komt goedquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja
[..]
Om deze reden is een dakterrasparty al geen optie meer. Hosti zou te pletter vallen.
[..]
Ohja
Art is een muts? Deceptie ditquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:07 schreef FrauMilena het volgende:
Trouwens, jij bent toch ook een kantoormuts art. Wat zit je nou te lullen man
Ik snap nu wel dat ik zo gecharmeerd van he...haar ben :$quote:
Wel ijdel met zijn/haar haar en wel schattig dus snap nu de verwarring ook wel jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap nu wel dat ik zo gecharmeerd van he...haar ben :$
WHAT AM I! Helemaal een identiteits en geaardheidscrisis nu, Yv. Halpquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel ijdel met zijn/haar haar en wel schattig dus snap nu de verwarring ook wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:13 schreef FrauMilena het volgende:
Er staat verderop gewoon een kast met allerlei kantoor artikelen en bakken met markers gesorteerd op kleur. Baas.IK vind jou zo schattig heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Heel ergquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
4 crashes in de trainingen van de indy 500. Dat is 500 rondes met twee bochten naar links. Hoe moeilijk moet het zijn?
Een leuke vrouw die op leuke vrouwen valt voor zover mij duidelijk is iigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
WHAT AM I! Helemaal een identiteits en geaardheidscrisis nu, Yv. Halp
Hahahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:07 schreef FrauMilena het volgende:
Trouwens, jij bent toch ook een kantoormuts art. Wat zit je nou te lullen man
Die allereerste was wel erg mooi. Vliegend en al.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
4 crashes in de trainingen van de indy 500. Dat is 500 rondes met twee bochten naar links. Hoe moeilijk moet het zijn?
Vrij zwaar door de g krachtenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wowquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een leuke vrouw die op leuke vrouwen valt voor zover mij duidelijk is iig
Hoezo ijdel? (ok ok...)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel ijdel met zijn/haar haar en wel schattig dus snap nu de verwarring ook wel ja
Denk ook wel dat na een ronde of honderd de aandacht verslaptquote:
verkapte artiseenvrouw-postquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een leuke vrouw die op leuke vrouwen valt voor zover mij duidelijk is iig
There is something about Mary stylingpaste?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoezo ijdel? (ok ok...)![]()
Maar er zat nog een kwak stylingpaste in m'n haar
Je bent vooral lievquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
WHAT AM I! Helemaal een identiteits en geaardheidscrisis nu, Yv. Halp
Sorry nog daarvoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, niet mijn eigen kwakjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
There is something about Mary stylingpaste?
Straws kwakje?quote:
Jeetje, al die complimentjesquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb echt nog nooit een marker gebruikt. :$
Das niet verstandig!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Honger, maar geen zin om eten klaar te maken
Ja, zoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Das niet verstandig!
Huphup die keuken in!
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:23 schreef Californium het volgende:
Kutcomputer heb ik toch. Duurt nu verdomme al 8 minuten om samples in een programma te laden
Stlingpaste, jaja....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. Dat heb ik al na 100 km snelweg rijdenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk ook wel dat na een ronde of honderd de aandacht verslapt
Niet als je zo'n beetje schuin gaat met je hand. Dan is ie übersexy.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen worden daar lelijk en onleesbaar van.
Ik moet hier duidelijk nog eens mee aan de slag.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet als je zo'n beetje schuin gaat met je hand. Dan is ie übersexy.
Ik markeer nu onderwerpen/opdrachten die ik afgerond heb zodat het duidelijk wordt wat ik nog moet doen. Als ik een to-do lijstje heb markeer ik ook. En ik markeer artikelen in m'n wettenbundel en zoquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Markers zijn vet handigVooral voor wettenbundels
Ja kom, ik heb (blijkbaar) heeeeeeel veel markersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet hier duidelijk nog eens mee aan de slag.
Ik heb gewoon notitieboekjes waarin ik dat bijhoud meestal.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik markeer nu onderwerpen/opdrachten die ik afgerond heb zodat het duidelijk wordt wat ik nog moet doen. Als ik een to-do lijstje heb markeer ik ook. En ik markeer artikelen in m'n wettenbundel en zo
Minder geld aan makeupjes uitgeven en een goeie PC kopenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:23 schreef Californium het volgende:
Kutcomputer heb ik toch. Duurt nu verdomme al 8 minuten om samples in een programma te laden
Je hebt mij gemeet! Ik draag naast mascara geen make-upjesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minder geld aan makeupjes uitgeven en een goeie PC kopen.
Alsof ik daar verstand van hebquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt mij gemeet! Ik draag naast mascara geen make-upjes![]()
![]()
Tevens werkcomputer!
Ik wil net zeggen, weinig make-up te bekennen bij jou.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Tevens werkcomputer!
Dat zie je tochquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik daar verstand van heb.
Ah ja, das minder dan.
Als het goed is juist niet toch?quote:
Als je het goed doet niet neequote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, weinig make-up te bekennen bij jou.
Als ik centjes had zou ik kopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef Myraela het volgende:
Koop een MacBook pro. Ik ben er erg blij mee.
De eerste keer dat ik moest werken baalde ik wel. Ik moest iets opzoeken in een enorm excel bestand, en daar was die enorm langzaam in. Maar dat bleek aan het programma te liggen.
Je rook niet chemisch neequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Tevens werkcomputer!
Ik heb een Airquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef Myraela het volgende:
Koop een MacBook pro. Ik ben er erg blij mee.
De eerste keer dat ik moest werken baalde ik wel. Ik moest iets opzoeken in een enorm excel bestand, en daar was die enorm langzaam in. Maar dat bleek aan het programma te liggen.
QFTquote:
Ik denk dat de wereld blij is dat ik geen rijbewijs hebquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. Dat heb ik al na 100 km snelweg rijden
Oefening baart kunst!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou ook wel goed willen zijn in opmaken. Nu durf ik het nauwelijks.
Dit is geloof ik wel echt het raarste compliment dat ik van iemand naar iemand in deze reeks gelezen heb geloof ikquote:
Heb er 2 in mijn klas zittenquote:
Had je je wenkbrauwen nog geëpileerd?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou ook wel goed willen zijn in opmaken. Nu durf ik het nauwelijks.
Ohja, fuck. Dat moet ik ook nog doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had je je wenkbrauwen nog geëpileerd?
Nee, das niet echt een machine voor heel zwaar werk verder.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb een AirThuis... Maar als ik daar alle programma's op moet zetten die ik hier op heb staan
jesus fucking christ, op zo'n moment boeit dat haar toch niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb er 2 in mijn klas zitten![]()
Hadden vandaag excursie bij Elementis (chemiebedrijf) en zij zeiden de hele tijd 'ohnee mijn haar' toen ze hoorden dat ze een helm op moestenEn soms nagels lakken in de klas. Elkaar nagels vaak ook gewoon
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hadden vandaag excursie bij Elementis (chemiebedrijf) en zij zeiden de hele tijd 'ohnee mijn haar' toen ze hoorden dat ze een helm op moestenEn soms nagels lakken in de klas. Elkaar nagels vaak ook gewoon
Niks mis met make up dragen, maar als je lekker gaat plamuren vraag ik me af of dat wel zo nodig isquote:
Ja. En elk uur even make-up checken en waar nodig bijwerkenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jesus fucking christ, op zo'n moment boeit dat haar toch niet?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat de wereld blij is dat ik geen rijbewijs heb
Preciesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vreselijk idd. Dat je dan echt niets beters te doen hebt dan je druk maken over zoiets oppervlakkigs. Zit gewoon niets onder die hele laag plamuur. Alleen maar meer plamuur. Tot op hun ziel
"er zit wat plamuur op je ziel"quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vreselijk idd. Dat je dan echt niets beters te doen hebt dan je druk maken over zoiets oppervlakkigs. Zit gewoon niets onder die hele laag plamuur. Alleen maar meer plamuur. Tot op hun ziel
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"er zit wat plamuur op je ziel"
Die ga ik gebruiken
Pics?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
En idd, niks mis met make up iig Frau, maar wel wanneer je daar in doorslaat en doet alsof je hele leven alleen daar vanaf hangt
Ja, dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
En idd, niks mis met make up iig Frau, maar wel wanneer je daar in doorslaat en doet alsof je hele leven alleen daar vanaf hangt
Ik ben zo iemand die bij het karten altijd net iets te laat remtquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb een AirThuis... Maar als ik daar alle programma's op moet zetten die ik hier op heb staan
Ik wil met jou kartenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die bij het karten altijd net iets te laat remt
Heb een keer een kart gesloopt![]()
Ik snap 'm.quote:
Plamuur ziet er sowieso niet uit. Ik ben ook geen make-up tutje zoals hierboven beschreven gelukkigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks mis met make up dragen, maar als je lekker gaat plamuren vraag ik me af of dat wel zo nodig is
Niets mis met bleek en bijna doorzichtig...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Plamuur ziet er sowieso niet uit. Ik ben ook geen make-up tutje zoals hierboven beschreven gelukkig
Concealer en blush om leven in mijn gezicht te creëren (want bleek en doorschijnende, vlekkerige huid) en masacara want wimpers.
Jij bent ook mooiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje matig met de make-up
Hou liever van naturel-hoofdjes
Awesomequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Beetje mascara en eyeliner en dan vind ik het meeeeer dan primaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje matig met de make-up
Hou liever van naturel-hoofdjes
Vorm een mental image van van die zonnebankbarbiesletjes. Zoiets. Wellicht vind je ook wel zoekresultaten wanneer je daar op google'dtdtdtquote:
quote:
Smart grrrrlsquote:
Nee, dat moet ik nog steeds eens doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had je je wenkbrauwen nog geëpileerd?
er zit misschien ook een flinke laag onzekerheid onder de plamuurquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Californium het volgende:
Alle dames die ik op de meet heb gezien vond ik mooi
Alleen op m'n trouwdag wat poeder gebruiktquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Plamuur ziet er sowieso niet uit. Ik ben ook geen make-up tutje zoals hierboven beschreven gelukkig
Concealer en blush om leven in mijn gezicht te creëren (want bleek en doorschijnende, vlekkerige huid) en masacara want wimpers.
Eenschquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Californium het volgende:
Ja ik ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Californium het volgende:
Kun je een rangorde opstellen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Californium het volgende:
Waarom zou je racen met een snelheidslimiet?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Awesomeik heb oit mn hand gekneusd met karten, te hard door een 30 bocht gegaan
Ik weet dat jij het ook hebt (tenminste, dat zei je), maar liever niet hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Niets mis met bleek en bijna doorzichtig...
Ik heb besloten dat ik ga zonnebankenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit. Beetje mascara en eyeliner en dan vind ik het meeeeer dan prima
[..]
Vorm een mental image van van die zonnebankbarbiesletjes. Zoiets. Wellicht vind je ook wel zoekresultaten wanneer je daar op google'dtdtdt
Grootste reden dat ik er dus zo'n hekel aan heb. Gewoon nog meer plamuur over die onzekerheid smeren in plaats van dat je het eens onder ogen komt en er wat aan gaat doen. I don't like quittersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
er zit misschien ook een flinke laag onzekerheid onder de plamuur
En dan was ik er nog niet eensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Californium het volgende:
Zodat je de race nog enigszins overleeftquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je racen met een snelheidslimiet?
Als je er maar niet in gaat doorslaan gvdquote:
Wat moet je doen aan een lelijke bakkes dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Grootste reden dat ik er dus zo'n hekel aan heb. Gewoon nog meer plamuur over die onzekerheid smeren in plaats van dat je het eens onder ogen komt en er wat aan gaat doen. I don't like quitters
Wij gaan racenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elke week. Teveel?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je er maar niet in gaat doorslaan gvd
Ditquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
Veel make-up staat natuurlijk ook niet gelijk aan plamuur.
Als het er zo uitziet ben je er gewoon slecht in en heb je last van wansmaak.
Plastische chirurgie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat moet je doen aan een lelijke bakkes dan?
Dan beter plamuurquote:
Iig niet plamuren. Beetje make up is prima. En wat is een echt lelijke bakkes :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aeque en art bovenaanquote:
Een bepaalde vrouw die ook gaat niet. Dus gaat leuk worden als jij wintquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:58 schreef rival het volgende:
Als we gaan karten ga ik mee, ik hou van winnen
Dan hosti en harmanquote:
Compenseren met geografische kennis toch. :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, oneffenheden wegwerken moet kunnen he. Maar vaak zijn die meiden vergeten dat het daarvoor is bedoeldquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iig niet plamuren. Beetje make up is prima. En wat is een echt lelijke bakkes :$
En anders gewoon je ouders in elkaar slaan omdat ze het gore lef hebben gehad dergelijke foute genen door te geven
Gelukkig zijn we hier allemaal mooie vrouwen
Dat was te merken zondag. Wauw wat een heat was dat zegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:58 schreef rival het volgende:
Als we gaan karten ga ik mee, ik hou van winnen
Wanneer ik winquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een bepaalde vrouw die ook gaat niet. Dus gaat leuk worden als jij wint
Als harman in het rijtje moet dan wint hij het welquote:
Ja, omdat ze meer verkocht worden aan van die lui die oranje willen worden en er elke dag onder gaan liggen. Een keertje per 1 a 2 maanden is echt geen probleem.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
Zonnebanken is toch juist een hele ophef over nu
Als ze haar nick aanpast naar MissOrange weet je genoeg.quote:
Dat is dus de balans. Van die doorgeslagen wijven die niet meer kunnen stoppen met plamuren wil ik eigenlijk gewoon niks mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, oneffenheden wegwerken moet kunnen he. Maar vaak zijn die meiden vergeten dat het daarvoor is bedoeld
Ik kan daar geen uitspraken over doen
Blijf dat ik niet hoef te compenseren danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Compenseren met geografische kennis toch. :$
Deze zal ik wel verdienenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat was te merken zondag. Wauw wat een heat was dat zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |