quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:04 schreef FrauMilena het volgende:
Marker leeg, dus vraag ik aan iemand of ik een marker mag lenen, ook leeg. Verdorie.
[..]
Wat is de correcte benaming dan?
Je hoeft bij mij niet bang te zijn dat ik je spullen sloop/bevuil... Maar om mezelf nou normaal te noemenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:04 schreef FrauMilena het volgende:
Marker leeg, dus vraag ik aan iemand of ik een marker mag lenen, ook leeg. Verdorie.
[..]
Wat is de correcte benaming dan?
Mijn jaarlijkse xtcverjaardagscadeautje van en aan mezelf werkt altijd heel goedquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een prioriteitenkwestie, en de meesten had ik al tijden niet gezien omdat ik jarig ben aan het einde van een lange vakantie.
Dat feestje was wel leuk. Maar weet zeker dat jij het ook wel naar je zin had toen.
Jaquote:
Om deze reden is een dakterrasparty al geen optie meer. Hosti zou te pletter vallen.quote:
Ohjaquote:
Ik leg mijn benen er wel weer voor, kan die daar weer overheen vallen, komt goedquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja
[..]
Om deze reden is een dakterrasparty al geen optie meer. Hosti zou te pletter vallen.
[..]
Ohja
Art is een muts? Deceptie ditquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:07 schreef FrauMilena het volgende:
Trouwens, jij bent toch ook een kantoormuts art. Wat zit je nou te lullen man
Ik snap nu wel dat ik zo gecharmeerd van he...haar ben :$quote:
Wel ijdel met zijn/haar haar en wel schattig dus snap nu de verwarring ook wel jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap nu wel dat ik zo gecharmeerd van he...haar ben :$
WHAT AM I! Helemaal een identiteits en geaardheidscrisis nu, Yv. Halpquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel ijdel met zijn/haar haar en wel schattig dus snap nu de verwarring ook wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:13 schreef FrauMilena het volgende:
Er staat verderop gewoon een kast met allerlei kantoor artikelen en bakken met markers gesorteerd op kleur. Baas.IK vind jou zo schattig heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Heel ergquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
4 crashes in de trainingen van de indy 500. Dat is 500 rondes met twee bochten naar links. Hoe moeilijk moet het zijn?
Een leuke vrouw die op leuke vrouwen valt voor zover mij duidelijk is iigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
WHAT AM I! Helemaal een identiteits en geaardheidscrisis nu, Yv. Halp
Hahahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:07 schreef FrauMilena het volgende:
Trouwens, jij bent toch ook een kantoormuts art. Wat zit je nou te lullen man
Die allereerste was wel erg mooi. Vliegend en al.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
4 crashes in de trainingen van de indy 500. Dat is 500 rondes met twee bochten naar links. Hoe moeilijk moet het zijn?
Vrij zwaar door de g krachtenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wowquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een leuke vrouw die op leuke vrouwen valt voor zover mij duidelijk is iig
Hoezo ijdel? (ok ok...)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel ijdel met zijn/haar haar en wel schattig dus snap nu de verwarring ook wel ja
Denk ook wel dat na een ronde of honderd de aandacht verslaptquote:
verkapte artiseenvrouw-postquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een leuke vrouw die op leuke vrouwen valt voor zover mij duidelijk is iig
There is something about Mary stylingpaste?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoezo ijdel? (ok ok...)![]()
Maar er zat nog een kwak stylingpaste in m'n haar
Je bent vooral lievquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
WHAT AM I! Helemaal een identiteits en geaardheidscrisis nu, Yv. Halp
Sorry nog daarvoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoezo ijdel? (ok ok...)![]()
Maar er zat nog een kwak stylingpaste in m'n haar
Nee, niet mijn eigen kwakjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
There is something about Mary stylingpaste?
Straws kwakje?quote:
Jeetje, al die complimentjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |