Lekker contradictischquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk even niks. Gewoon NIKSAAAH
![]()
* TheGirlNextDoor stuitert
Lekkere datum welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Normaal doe ik zo'n evenement voor mn verjaardag 3 weken van te voren aanmaken ofzo. Maar omdat ik het nu groots wil gaan vieren en ik een locatie ga huren, wil ik alvast een beetje zien hoe het de komende week gaat met af en aanmeldingen
Dus dat ene ding was een vergissing?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef artelligence het volgende:
Ik maak nooit evenementen aan op Facebook
Ik na deze ook niet meer denk ik. Maar ik word 25 dus ik vind dat het moetquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga nooit meer een feestje geven voor mijn verjaardag. Komt toch nooit iemand opdagen.
Wij komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga nooit meer een feestje geven voor mijn verjaardag. Komt toch nooit iemand opdagen.
I would. Srs :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon met Kaneel ergens lekker eten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wilde in eerste instantie niet eens![]()
Ben wel blij dat ik ben gegaanquote:
Oh, ik doelde eigenlijk op Project XXX 'WallenStraat' wat op je tijdlijn stond.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Projext X 'De Baarsjes'? Ja, dat wad een vergissing...
Allebeiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vraag me af of jullie een beetje normaal gezelschap zouden zijn, of dat ik al m'n meubels zou moeten afdekken met kleden.![]()
Heb je iets tegen slakkensporen en pretvlekken?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vraag me af of jullie een beetje normaal gezelschap zouden zijn, of dat ik al m'n meubels zou moeten afdekken met kleden.![]()
quote:
Ja, dat zeiden de mensen die ik vorig jaar had uitgenodigd ook. :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
I would. Srs :$
Al doe ik zelf ook niet echt aan verjaardagen vieren, ook dit jaar niet. Veel te confronterend wordt dat :$
Zoiets.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon met Kaneel ergens lekker eten.
Heb je leren banken?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
'adres niet gevonden'quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, ik doelde eigenlijk op Project XXX 'WallenStraat' wat op je tijdlijn stond.
Niet per se, maar het moet niet aan mijn spullen zittenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je iets tegen slakkensporen en pretvlekken?
Plastic is makkelijker schoonmakenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Voor mij zou je dat laatste niet hoeven te doen. Ik ga gewoon ergens zitten of liggen en chillen :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Dat laatste, ik kan niet fatsoenlijk eten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Neequote:
Ik heb nog wel een slabbetje liggen met opvang gootjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat laatste, ik kan niet fatsoenlijk eten.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zeiden de mensen die ik vorig jaar had uitgenodigd ook. :$
Dus als ik nog eens iets organiseer is het gewoon iets zonder reden, dan voel ik me minder beledigd als het niet doorgaat. :$
[..]
Zoiets.
Veel hoogtepunten hier jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Groningen![]()
Vergaderingtijd
Vond het wel schattig dat die halve worst nog in je haar zat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat laatste, ik kan niet fatsoenlijk eten.
Jammerquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vond het wel schattig dat die halve worst nog in je haar zat.
Wij zijn heul netj-quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alle meubels bij voorbaat al het huis uit werken natuurlijk. Enkel dekens erover heen heeft met deze meute geen zin
Ja, het was vast ook geen onwil van iedereen, ze hadden gewoon andere plannen of werden ziek.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op momenten dat ik geld heb/kan/whatever, ben ik van de partij.
Maar herken het wel, maar goed; mijn verjaardag valt dan ook op zo'n dag dat niemand kan of al andere plannen heeft
Meubels eruit enkel matrassen op de vloer. Topfeestjes zijn dat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alle meubels bij voorbaat al het huis uit werken natuurlijk. Enkel dekens erover heen heeft met deze meute geen zin
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Meubels eruit enkel matrassen op de vloer. Topfeestjes zijn dat.
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak is dat ook zoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het was vast ook geen onwil van iedereen, ze hadden gewoon andere plannen of werden ziek.
Dat zeg ik maar tegen mezelf tenminste. :$
Ik heb geen tuin, daarom moet ik een locatie hurenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:59 schreef FrauMilena het volgende:
Mijn tuin is geschikt, maar ik heb geen achterom dus mensen moeten altijd door de gang en keuken/woonkamer heen.
Ik twijfelquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er komen al 2 mensen naar mn verjaardag
"normaal"quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Wat is de correcte benaming dan?quote:
Kun je jezelf gewoon laten vallen als je dronken bent. Heerlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Meubels eruit enkel matrassen op de vloer. Topfeestjes zijn dat.
Haha kantoormiep!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:04 schreef FrauMilena het volgende:
Marker leeg, dus vraag ik aan iemand of ik een marker mag lenen, ook leeg. Verdorie.
[..]
Wat is de correcte benaming dan?
Hosti proofquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je jezelf gewoon laten vallen als je dronken bent. Heerlijk.
Het is natuurlijk ook wel een prioriteitenkwestie, en de meesten had ik al tijden niet gezien omdat ik jarig ben aan het einde van een lange vakantie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vaak is dat ook zo
Vorig jaar was er dat feestje bij kaneel, maar alsnog heb ik een uitstekende verjaardag gehad. Al was ik er graag bij geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |