Lekker contradictischquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk even niks. Gewoon NIKSAAAH
![]()
* TheGirlNextDoor stuitert
Lekkere datum welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Normaal doe ik zo'n evenement voor mn verjaardag 3 weken van te voren aanmaken ofzo. Maar omdat ik het nu groots wil gaan vieren en ik een locatie ga huren, wil ik alvast een beetje zien hoe het de komende week gaat met af en aanmeldingen
Dus dat ene ding was een vergissing?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef artelligence het volgende:
Ik maak nooit evenementen aan op Facebook
Ik na deze ook niet meer denk ik. Maar ik word 25 dus ik vind dat het moetquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga nooit meer een feestje geven voor mijn verjaardag. Komt toch nooit iemand opdagen.
Wij komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga nooit meer een feestje geven voor mijn verjaardag. Komt toch nooit iemand opdagen.
I would. Srs :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon met Kaneel ergens lekker eten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wilde in eerste instantie niet eens![]()
Ben wel blij dat ik ben gegaanquote:
Oh, ik doelde eigenlijk op Project XXX 'WallenStraat' wat op je tijdlijn stond.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Projext X 'De Baarsjes'? Ja, dat wad een vergissing...
Allebeiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vraag me af of jullie een beetje normaal gezelschap zouden zijn, of dat ik al m'n meubels zou moeten afdekken met kleden.![]()
Heb je iets tegen slakkensporen en pretvlekken?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vraag me af of jullie een beetje normaal gezelschap zouden zijn, of dat ik al m'n meubels zou moeten afdekken met kleden.![]()
quote:
Ja, dat zeiden de mensen die ik vorig jaar had uitgenodigd ook. :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
I would. Srs :$
Al doe ik zelf ook niet echt aan verjaardagen vieren, ook dit jaar niet. Veel te confronterend wordt dat :$
Zoiets.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon met Kaneel ergens lekker eten.
Heb je leren banken?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
'adres niet gevonden'quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, ik doelde eigenlijk op Project XXX 'WallenStraat' wat op je tijdlijn stond.
Niet per se, maar het moet niet aan mijn spullen zittenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je iets tegen slakkensporen en pretvlekken?
Plastic is makkelijker schoonmakenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Voor mij zou je dat laatste niet hoeven te doen. Ik ga gewoon ergens zitten of liggen en chillen :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
Dat laatste, ik kan niet fatsoenlijk eten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef FrauMilena het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |