Ik kan me zo slecht voorstellen dat er vrouwen zijn die dat zouden willen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:45 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens zo'n oproepje op Fb ga plaatsen.
[ afbeelding ]
Tijd zat om wat te bedenken wat op de post kan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog niet hoor. Over anderhalve maand.
Is dat niet strafbaar, of zitten er gewoon leuke vrouwen in de gevangenis en is dat je snode plan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:45 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens zo'n oproepje op Fb ga plaatsen.
[ afbeelding ]
Zolang het maar in haar buik zit. ^^quote:
Alleen als je er meer geld dan onkostenvergoeding voor krijgt als draagmoeder.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat niet strafbaar, of zitten er gewoon leuke vrouwen in de gevangenis en is dat je snode plan?
Oh yesquote:
Eindelijk even rust.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een halve middag vrij. Eindelijk een halve middag vrij![]()
Dus heb net evenement voor mn verjaardag aangemaakt op fb, en ga nu een jointje draaien en chillen
Ik ben niet droogquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijd zat om wat te bedenken wat op de post kan.
Ervoor zorgen dat het zeepje uit iemands handen gliptquote:
Ja. Eindelijk even niks. Gewoon NIKSquote:
Ohw. Nja in dat geval kan ik het mij ook niet voorstellen dat iemand dat doet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als je er meer geld dan onkostenvergoeding voor krijgt als draagmoeder.
Even een pluspunt voor jou. Tegenwoordig maken mensen op mijn FB evenementen 2-3 dagen van te voren van de datum waarop ze willen dat we komen. Hinderlijk is datquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog niet hoor. Over anderhalve maand.
Normaal doe ik zo'n evenement voor mn verjaardag 3 weken van te voren aanmaken ofzo. Maar omdat ik het nu groots wil gaan vieren en ik een locatie ga huren, wil ik alvast een beetje zien hoe het de komende week gaat met af en aanmeldingenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Even een pluspunt voor jou. Tegenwoordig maken mensen op mijn FB evenementen 2-3 dagen van te voren van de datum waarop ze willen dat we komen. Hinderlijk is dat
Whehe, ik zie het inderdaad, ja. Wist ik niet. Niet het draagmoederschap zelf dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat niet strafbaar, of zitten er gewoon leuke vrouwen in de gevangenis en is dat je snode plan?
Zeg, jij komt wel op mijn verjaardag he?quote:
Och kiek, daar is mn antwoord alquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef Dqod het volgende:
Kan wel mooi combineren zo. Eerst naar m'n moeder's verjaardag en vanuit zo door naar buurtje. BAM
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och kiek, daar is mn antwoord al
Ik wilde in eerste instantie niet eensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ga eens naar een Fok!meet zeggen ze dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |