Gewoon jonkies blijven datenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Het is steeds minder vrijblijvend, want de tijd tikt. Dus een date moet niet teveel tijd verspillen als het geen trouw-materiaal is, geen tijd voor iets korts tussendoor, er moet gebaard worden en snel.
En nee, dat gaat natuurlijk niet 100% op, maar wel meer en meer naar mate je ouder wordt.
En je loopt ook meer en meer tegen mensen met koters uit vorige relaties aan.
Sja. Niet alleen mannen doen datquote:
Want je hoort lief te vragen om seks?quote:
Geen PM gezien na de meetingquote:
Ik was op tijd weg inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je gevlucht voor ze gaatjes in de condooms ging prikken?
Arme jijquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vraag het ook wel eens lief.
Maar altijd weer dat hard to get spelen he.
Als ze het lief vraagt, kan ze em hard krijgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vraag het ook wel eens lief.
Maar altijd weer dat hard to get spelen he.
Ja maar kan mij voorstellen dat je gehoopt had inmiddels wel iets meer progressie te hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist waar ik aan begon, heb geen medelijden nodig. :$
Het duurt vast niet lang meer. :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar kan mij voorstellen dat je gehoopt had inmiddels wel iets meer progressie te hebben gemaakt.
Dat kan altijd natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen PM gezien na de meeting.
Nee, leeftijd even terzijde, ik zoek weldegelijk iets vasters, maar sla idd niet alles af dat niet serieus lijkt ofzo. Je weet nooit of een fling alsnog een relatie kan worden bijv.
Ja, uiteraard. Maar als je dus alles dat niet meteen perfect of geschikt lijkt maar opzij zet kom je er dus ook nooit achterquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan altijd natuurlijk!
Als je daarin maar helder met elkaar communiceert zodat je beide dezelfde kant op kijkt.
Dat zei ik niet Yvjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, streep het weer door. Niet lief vragen
Ik zit achter een bureau te werken en ik vind het wel prima zo, maar voor een echte goede middag zou ik liever gaan winkelen o.i.d.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Als ze het lief vraagt, kan ze em hard krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |