Ik wil net zeggen, weinig make-up te bekennen bij jou.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt mij gemeet! Ik draag naast mascara geen make-upjes![]()
![]()
Tevens werkcomputer!
Dat zie je tochquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik daar verstand van heb.
Ah ja, das minder dan.
Als het goed is juist niet toch?quote:
Als je het goed doet niet neequote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, weinig make-up te bekennen bij jou.
Als ik centjes had zou ik kopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef Myraela het volgende:
Koop een MacBook pro. Ik ben er erg blij mee.
De eerste keer dat ik moest werken baalde ik wel. Ik moest iets opzoeken in een enorm excel bestand, en daar was die enorm langzaam in. Maar dat bleek aan het programma te liggen.
Je rook niet chemisch neequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt mij gemeet! Ik draag naast mascara geen make-upjes![]()
![]()
Tevens werkcomputer!
Ik heb een Airquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef Myraela het volgende:
Koop een MacBook pro. Ik ben er erg blij mee.
De eerste keer dat ik moest werken baalde ik wel. Ik moest iets opzoeken in een enorm excel bestand, en daar was die enorm langzaam in. Maar dat bleek aan het programma te liggen.
QFTquote:
Ik denk dat de wereld blij is dat ik geen rijbewijs hebquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. Dat heb ik al na 100 km snelweg rijden
Oefening baart kunst!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou ook wel goed willen zijn in opmaken. Nu durf ik het nauwelijks.
Dit is geloof ik wel echt het raarste compliment dat ik van iemand naar iemand in deze reeks gelezen heb geloof ikquote:
Heb er 2 in mijn klas zittenquote:
Had je je wenkbrauwen nog geëpileerd?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou ook wel goed willen zijn in opmaken. Nu durf ik het nauwelijks.
Ohja, fuck. Dat moet ik ook nog doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had je je wenkbrauwen nog geëpileerd?
Nee, das niet echt een machine voor heel zwaar werk verder.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb een AirThuis... Maar als ik daar alle programma's op moet zetten die ik hier op heb staan
jesus fucking christ, op zo'n moment boeit dat haar toch niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb er 2 in mijn klas zitten![]()
Hadden vandaag excursie bij Elementis (chemiebedrijf) en zij zeiden de hele tijd 'ohnee mijn haar' toen ze hoorden dat ze een helm op moestenEn soms nagels lakken in de klas. Elkaar nagels vaak ook gewoon
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hadden vandaag excursie bij Elementis (chemiebedrijf) en zij zeiden de hele tijd 'ohnee mijn haar' toen ze hoorden dat ze een helm op moestenEn soms nagels lakken in de klas. Elkaar nagels vaak ook gewoon
Niks mis met make up dragen, maar als je lekker gaat plamuren vraag ik me af of dat wel zo nodig isquote:
Ja. En elk uur even make-up checken en waar nodig bijwerkenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jesus fucking christ, op zo'n moment boeit dat haar toch niet?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat de wereld blij is dat ik geen rijbewijs heb
Preciesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vreselijk idd. Dat je dan echt niets beters te doen hebt dan je druk maken over zoiets oppervlakkigs. Zit gewoon niets onder die hele laag plamuur. Alleen maar meer plamuur. Tot op hun ziel
"er zit wat plamuur op je ziel"quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vreselijk idd. Dat je dan echt niets beters te doen hebt dan je druk maken over zoiets oppervlakkigs. Zit gewoon niets onder die hele laag plamuur. Alleen maar meer plamuur. Tot op hun ziel
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"er zit wat plamuur op je ziel"
Die ga ik gebruiken
Pics?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
En idd, niks mis met make up iig Frau, maar wel wanneer je daar in doorslaat en doet alsof je hele leven alleen daar vanaf hangt
Ja, dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
En idd, niks mis met make up iig Frau, maar wel wanneer je daar in doorslaat en doet alsof je hele leven alleen daar vanaf hangt
Ik ben zo iemand die bij het karten altijd net iets te laat remtquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb een AirThuis... Maar als ik daar alle programma's op moet zetten die ik hier op heb staan
Ik wil met jou kartenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die bij het karten altijd net iets te laat remt
Heb een keer een kart gesloopt![]()
Ik snap 'm.quote:
Plamuur ziet er sowieso niet uit. Ik ben ook geen make-up tutje zoals hierboven beschreven gelukkigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks mis met make up dragen, maar als je lekker gaat plamuren vraag ik me af of dat wel zo nodig is
Niets mis met bleek en bijna doorzichtig...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Plamuur ziet er sowieso niet uit. Ik ben ook geen make-up tutje zoals hierboven beschreven gelukkig
Concealer en blush om leven in mijn gezicht te creëren (want bleek en doorschijnende, vlekkerige huid) en masacara want wimpers.
Jij bent ook mooiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje matig met de make-up
Hou liever van naturel-hoofdjes
Awesomequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Beetje mascara en eyeliner en dan vind ik het meeeeer dan primaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje matig met de make-up
Hou liever van naturel-hoofdjes
Vorm een mental image van van die zonnebankbarbiesletjes. Zoiets. Wellicht vind je ook wel zoekresultaten wanneer je daar op google'dtdtdtquote:
quote:
Smart grrrrlsquote:
Nee, dat moet ik nog steeds eens doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had je je wenkbrauwen nog geëpileerd?
er zit misschien ook een flinke laag onzekerheid onder de plamuurquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Californium het volgende:
Alle dames die ik op de meet heb gezien vond ik mooi
Alleen op m'n trouwdag wat poeder gebruiktquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Plamuur ziet er sowieso niet uit. Ik ben ook geen make-up tutje zoals hierboven beschreven gelukkig
Concealer en blush om leven in mijn gezicht te creëren (want bleek en doorschijnende, vlekkerige huid) en masacara want wimpers.
Eenschquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Californium het volgende:
Ja ik ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Californium het volgende:
Kun je een rangorde opstellen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Californium het volgende:
Waarom zou je racen met een snelheidslimiet?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Awesomeik heb oit mn hand gekneusd met karten, te hard door een 30 bocht gegaan
Ik weet dat jij het ook hebt (tenminste, dat zei je), maar liever niet hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Niets mis met bleek en bijna doorzichtig...
Ik heb besloten dat ik ga zonnebankenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit. Beetje mascara en eyeliner en dan vind ik het meeeeer dan prima
[..]
Vorm een mental image van van die zonnebankbarbiesletjes. Zoiets. Wellicht vind je ook wel zoekresultaten wanneer je daar op google'dtdtdt
Grootste reden dat ik er dus zo'n hekel aan heb. Gewoon nog meer plamuur over die onzekerheid smeren in plaats van dat je het eens onder ogen komt en er wat aan gaat doen. I don't like quittersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
er zit misschien ook een flinke laag onzekerheid onder de plamuur
En dan was ik er nog niet eensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Californium het volgende:
Zodat je de race nog enigszins overleeftquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je racen met een snelheidslimiet?
Als je er maar niet in gaat doorslaan gvdquote:
Wat moet je doen aan een lelijke bakkes dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Grootste reden dat ik er dus zo'n hekel aan heb. Gewoon nog meer plamuur over die onzekerheid smeren in plaats van dat je het eens onder ogen komt en er wat aan gaat doen. I don't like quitters
Wij gaan racenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elke week. Teveel?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je er maar niet in gaat doorslaan gvd
Ditquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
Veel make-up staat natuurlijk ook niet gelijk aan plamuur.
Als het er zo uitziet ben je er gewoon slecht in en heb je last van wansmaak.
Plastische chirurgie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat moet je doen aan een lelijke bakkes dan?
Dan beter plamuurquote:
Iig niet plamuren. Beetje make up is prima. En wat is een echt lelijke bakkes :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aeque en art bovenaanquote:
Een bepaalde vrouw die ook gaat niet. Dus gaat leuk worden als jij wintquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:58 schreef rival het volgende:
Als we gaan karten ga ik mee, ik hou van winnen
Dan hosti en harmanquote:
Compenseren met geografische kennis toch. :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, oneffenheden wegwerken moet kunnen he. Maar vaak zijn die meiden vergeten dat het daarvoor is bedoeldquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iig niet plamuren. Beetje make up is prima. En wat is een echt lelijke bakkes :$
En anders gewoon je ouders in elkaar slaan omdat ze het gore lef hebben gehad dergelijke foute genen door te geven
Gelukkig zijn we hier allemaal mooie vrouwen
Dat was te merken zondag. Wauw wat een heat was dat zegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:58 schreef rival het volgende:
Als we gaan karten ga ik mee, ik hou van winnen
Wanneer ik winquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een bepaalde vrouw die ook gaat niet. Dus gaat leuk worden als jij wint
Als harman in het rijtje moet dan wint hij het welquote:
Ja, omdat ze meer verkocht worden aan van die lui die oranje willen worden en er elke dag onder gaan liggen. Een keertje per 1 a 2 maanden is echt geen probleem.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
Zonnebanken is toch juist een hele ophef over nu
Als ze haar nick aanpast naar MissOrange weet je genoeg.quote:
Dat is dus de balans. Van die doorgeslagen wijven die niet meer kunnen stoppen met plamuren wil ik eigenlijk gewoon niks mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, oneffenheden wegwerken moet kunnen he. Maar vaak zijn die meiden vergeten dat het daarvoor is bedoeld
Ik kan daar geen uitspraken over doen
Blijf dat ik niet hoef te compenseren danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Compenseren met geografische kennis toch. :$
Deze zal ik wel verdienenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat was te merken zondag. Wauw wat een heat was dat zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |