Als je er maar niet in gaat doorslaan gvdquote:
Wat moet je doen aan een lelijke bakkes dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Grootste reden dat ik er dus zo'n hekel aan heb. Gewoon nog meer plamuur over die onzekerheid smeren in plaats van dat je het eens onder ogen komt en er wat aan gaat doen. I don't like quitters
Wij gaan racenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die bij het karten altijd net iets te laat remt
Heb een keer een kart gesloopt![]()
Elke week. Teveel?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je er maar niet in gaat doorslaan gvd
Ditquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
Veel make-up staat natuurlijk ook niet gelijk aan plamuur.
Als het er zo uitziet ben je er gewoon slecht in en heb je last van wansmaak.
Plastische chirurgie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat moet je doen aan een lelijke bakkes dan?
Dan beter plamuurquote:
Iig niet plamuren. Beetje make up is prima. En wat is een echt lelijke bakkes :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aeque en art bovenaanquote:
Een bepaalde vrouw die ook gaat niet. Dus gaat leuk worden als jij wintquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:58 schreef rival het volgende:
Als we gaan karten ga ik mee, ik hou van winnen
Dan hosti en harmanquote:
Compenseren met geografische kennis toch. :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, oneffenheden wegwerken moet kunnen he. Maar vaak zijn die meiden vergeten dat het daarvoor is bedoeldquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iig niet plamuren. Beetje make up is prima. En wat is een echt lelijke bakkes :$
En anders gewoon je ouders in elkaar slaan omdat ze het gore lef hebben gehad dergelijke foute genen door te geven
Gelukkig zijn we hier allemaal mooie vrouwen
Dat was te merken zondag. Wauw wat een heat was dat zegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:58 schreef rival het volgende:
Als we gaan karten ga ik mee, ik hou van winnen
Wanneer ik winquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een bepaalde vrouw die ook gaat niet. Dus gaat leuk worden als jij wint
Als harman in het rijtje moet dan wint hij het welquote:
Ja, omdat ze meer verkocht worden aan van die lui die oranje willen worden en er elke dag onder gaan liggen. Een keertje per 1 a 2 maanden is echt geen probleem.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
Zonnebanken is toch juist een hele ophef over nu
Als ze haar nick aanpast naar MissOrange weet je genoeg.quote:
Dat is dus de balans. Van die doorgeslagen wijven die niet meer kunnen stoppen met plamuren wil ik eigenlijk gewoon niks mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, oneffenheden wegwerken moet kunnen he. Maar vaak zijn die meiden vergeten dat het daarvoor is bedoeld
Ik kan daar geen uitspraken over doen
Blijf dat ik niet hoef te compenseren danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Compenseren met geografische kennis toch. :$
Deze zal ik wel verdienenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat was te merken zondag. Wauw wat een heat was dat zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |