Sorry nog daarvoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoezo ijdel? (ok ok...)![]()
Maar er zat nog een kwak stylingpaste in m'n haar
Nee, niet mijn eigen kwakjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
There is something about Mary stylingpaste?
Straws kwakje?quote:
Jeetje, al die complimentjesquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb echt nog nooit een marker gebruikt. :$
Das niet verstandig!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Honger, maar geen zin om eten klaar te maken
Ja, zoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Das niet verstandig!
Huphup die keuken in!
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:23 schreef Californium het volgende:
Kutcomputer heb ik toch. Duurt nu verdomme al 8 minuten om samples in een programma te laden
Stlingpaste, jaja....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoezo ijdel? (ok ok...)![]()
Maar er zat nog een kwak stylingpaste in m'n haar
Ja dat denk ik ook wel. Dat heb ik al na 100 km snelweg rijdenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk ook wel dat na een ronde of honderd de aandacht verslapt
Niet als je zo'n beetje schuin gaat met je hand. Dan is ie übersexy.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen worden daar lelijk en onleesbaar van.
Ik moet hier duidelijk nog eens mee aan de slag.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet als je zo'n beetje schuin gaat met je hand. Dan is ie übersexy.
Ik markeer nu onderwerpen/opdrachten die ik afgerond heb zodat het duidelijk wordt wat ik nog moet doen. Als ik een to-do lijstje heb markeer ik ook. En ik markeer artikelen in m'n wettenbundel en zoquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Markers zijn vet handigVooral voor wettenbundels
Ja kom, ik heb (blijkbaar) heeeeeeel veel markersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet hier duidelijk nog eens mee aan de slag.
Ik heb gewoon notitieboekjes waarin ik dat bijhoud meestal.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik markeer nu onderwerpen/opdrachten die ik afgerond heb zodat het duidelijk wordt wat ik nog moet doen. Als ik een to-do lijstje heb markeer ik ook. En ik markeer artikelen in m'n wettenbundel en zo
Minder geld aan makeupjes uitgeven en een goeie PC kopenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:23 schreef Californium het volgende:
Kutcomputer heb ik toch. Duurt nu verdomme al 8 minuten om samples in een programma te laden
Je hebt mij gemeet! Ik draag naast mascara geen make-upjesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minder geld aan makeupjes uitgeven en een goeie PC kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |