Alsof ik daar verstand van hebquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt mij gemeet! Ik draag naast mascara geen make-upjes![]()
![]()
Tevens werkcomputer!
Ik wil net zeggen, weinig make-up te bekennen bij jou.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Tevens werkcomputer!
Dat zie je tochquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik daar verstand van heb.
Ah ja, das minder dan.
Als het goed is juist niet toch?quote:
Als je het goed doet niet neequote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, weinig make-up te bekennen bij jou.
Als ik centjes had zou ik kopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef Myraela het volgende:
Koop een MacBook pro. Ik ben er erg blij mee.
De eerste keer dat ik moest werken baalde ik wel. Ik moest iets opzoeken in een enorm excel bestand, en daar was die enorm langzaam in. Maar dat bleek aan het programma te liggen.
Je rook niet chemisch neequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Tevens werkcomputer!
Ik heb een Airquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef Myraela het volgende:
Koop een MacBook pro. Ik ben er erg blij mee.
De eerste keer dat ik moest werken baalde ik wel. Ik moest iets opzoeken in een enorm excel bestand, en daar was die enorm langzaam in. Maar dat bleek aan het programma te liggen.
QFTquote:
Ik denk dat de wereld blij is dat ik geen rijbewijs hebquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. Dat heb ik al na 100 km snelweg rijden
Oefening baart kunst!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou ook wel goed willen zijn in opmaken. Nu durf ik het nauwelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |