Plamuur ziet er sowieso niet uit. Ik ben ook geen make-up tutje zoals hierboven beschreven gelukkigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks mis met make up dragen, maar als je lekker gaat plamuren vraag ik me af of dat wel zo nodig is
Niets mis met bleek en bijna doorzichtig...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Plamuur ziet er sowieso niet uit. Ik ben ook geen make-up tutje zoals hierboven beschreven gelukkig
Concealer en blush om leven in mijn gezicht te creëren (want bleek en doorschijnende, vlekkerige huid) en masacara want wimpers.
Jij bent ook mooiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje matig met de make-up
Hou liever van naturel-hoofdjes
Awesomequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die bij het karten altijd net iets te laat remt
Heb een keer een kart gesloopt![]()
Dit. Beetje mascara en eyeliner en dan vind ik het meeeeer dan primaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje matig met de make-up
Hou liever van naturel-hoofdjes
Vorm een mental image van van die zonnebankbarbiesletjes. Zoiets. Wellicht vind je ook wel zoekresultaten wanneer je daar op google'dtdtdtquote:
quote:
Smart grrrrlsquote:
Nee, dat moet ik nog steeds eens doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had je je wenkbrauwen nog geëpileerd?
er zit misschien ook een flinke laag onzekerheid onder de plamuurquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vreselijk idd. Dat je dan echt niets beters te doen hebt dan je druk maken over zoiets oppervlakkigs. Zit gewoon niets onder die hele laag plamuur. Alleen maar meer plamuur. Tot op hun ziel
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Californium het volgende:
Alle dames die ik op de meet heb gezien vond ik mooi
Alleen op m'n trouwdag wat poeder gebruiktquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Plamuur ziet er sowieso niet uit. Ik ben ook geen make-up tutje zoals hierboven beschreven gelukkig
Concealer en blush om leven in mijn gezicht te creëren (want bleek en doorschijnende, vlekkerige huid) en masacara want wimpers.
Eenschquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Californium het volgende:
Ja ik ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Californium het volgende:
Kun je een rangorde opstellen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Californium het volgende:
Waarom zou je racen met een snelheidslimiet?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Awesomeik heb oit mn hand gekneusd met karten, te hard door een 30 bocht gegaan
Ik weet dat jij het ook hebt (tenminste, dat zei je), maar liever niet hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Niets mis met bleek en bijna doorzichtig...
Ik heb besloten dat ik ga zonnebankenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit. Beetje mascara en eyeliner en dan vind ik het meeeeer dan prima
[..]
Vorm een mental image van van die zonnebankbarbiesletjes. Zoiets. Wellicht vind je ook wel zoekresultaten wanneer je daar op google'dtdtdt
Grootste reden dat ik er dus zo'n hekel aan heb. Gewoon nog meer plamuur over die onzekerheid smeren in plaats van dat je het eens onder ogen komt en er wat aan gaat doen. I don't like quittersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
er zit misschien ook een flinke laag onzekerheid onder de plamuur
En dan was ik er nog niet eensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:54 schreef Californium het volgende:
Zodat je de race nog enigszins overleeftquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je racen met een snelheidslimiet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |