Van alle negatieve dingen leer je, het is alleen wat mij betreft niet ondenkbaar dat je het geleerde niet vind opwegen tegen de tijd die het gekost heeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Vaak hoor je ook mensen zeggen... Nou dar heb ik mooi tijd aan verspilt...
Nee, je leert toch
Dat is inderdaad hoe je in een relatie staat. Mijn zusje moet lenen om zijn schulden af te betalen. Ik vind dat geen juiste basis om te moeten lenen. Maar dat is persoonlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Netwerken is mijn zwakste punt. Ik zonder me altijd af tijdens een studie. Vaak ook omdat ik geen geld had. Dat wil ik deze keer niet doen. Ik leen ook liever niet hoor, waarschijnlijk is het ook niet nodig. Maar ik zou het ook niet eerlijk vinden als twi op moet draaien omdat ik met medestudenten wat wil doen.
In die tijd heb je gerust ook mooie dingen meegemaakt... herinneren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van alle negatieve dingen leer je, het is alleen wat mij betreft niet ondenkbaar dat je het geleerde niet vind opwegen tegen de tijd die het gekost heeft.
Tuurlijk, maar je bent wel weer x jaar ouder ook, en ouder is lastiger op de marktquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
In die tijd heb je gerust ook mooie dingen meegemaakt... herinneren.
Ja, maar soms zit je in een periode waarin de balans zoek is tussen de negatieve en positieve dingen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
In die tijd heb je gerust ook mooie dingen meegemaakt... herinneren.
Liefdevolle tik op de billen kan bestquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:14 schreef Dqod het volgende:
Nja zwaar was het best wel ja, maar het heeft me wel sterker gemaakt i guess. Plus het besef dat er ook zoiets bestaat als echte liefde en dat geweld in welke vorm dan ook daar geen ruk mee te maken heeft
Dat is dan ook geen geweld.quote:
Dat klopt. Maar dat staat wel in groot contrast met flinke tikken tegen je bek en bij de keel gegrepen worden omdat je geen seks wil om de seksquote:
Vaak zijn t mensen die al een hele planning hebben... Daar heb ik ook mee gedate.. die zou perse voor haar 30ste kinderen krijgenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je bent wel weer x jaar ouder ook, en ouder is lastiger op de markt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat staat wel in groot contrast met flinke tikken tegen je bek en bij de keel gegrepen worden omdat je geen seks wil om de seks
/open boekje
En je was niet eens even behulpzaam?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Vaak zijn t mensen die al een hele planning hebben... Daar heb ik ook mee gedate.. die zou perse voor haar 30ste kinderen krijgen
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jou, zo vaak ben je er niet meer.
Helemaal happy nu?
Nou ja, dat dus. Het is steeds minder vrijblijvend, want de tijd tikt. Dus een date moet niet teveel tijd verspillen als het geen trouw-materiaal is, geen tijd voor iets korts tussendoor, er moet gebaard worden en snelquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Vaak zijn t mensen die al een hele planning hebben... Daar heb ik ook mee gedate.. die zou perse voor haar 30ste kinderen krijgen
Jij bent echt een hele foute tegengekomenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat staat wel in groot contrast met flinke tikken tegen je bek en bij de keel gegrepen worden omdat je geen seks wil om de seks
/open boekje
I knowquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
/open boekje
Leuk om te lezenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Had weer wat meer werk, en vanmiddag een 2e gesprek voor een andere functie.
En qua sociaal leven is het ook erg druk.
Dus ja, life's good
Gewoon jonkies blijven datenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Het is steeds minder vrijblijvend, want de tijd tikt. Dus een date moet niet teveel tijd verspillen als het geen trouw-materiaal is, geen tijd voor iets korts tussendoor, er moet gebaard worden en snel.
En nee, dat gaat natuurlijk niet 100% op, maar wel meer en meer naar mate je ouder wordt.
En je loopt ook meer en meer tegen mensen met koters uit vorige relaties aan.
Sja. Niet alleen mannen doen datquote:
Want je hoort lief te vragen om seks?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |