Ik doe met je mee aeque.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:17 schreef aeque het volgende:
Ik ga gewoon de hele dag niks doen. Fuck it.
Misschien maar eens kijken danquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is de definitie van manly tears
Ik wel anders zien de overburen mij zonder broek.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
Broeken.
Die heb ik niet nodig op mijn balkon.
Nou en?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wel anders zien de overburen mij zonder broek.
Gaat me iets te ver.quote:
Kom hier schoonmaken dan, hoef ik het niet te doen. Krijg je bier en wiet van mequote:
Hihi, je zei 'groot'.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:36 schreef Harmankardon het volgende:
Ik loop om de haverklap in boxershort in de tuin rond en heb geloof ik alle buren wel topless gezien en sommigen helemaal naakt. Het is ook maar hoe groot je het maakt.
Heel verleidelijk. Echt, maar ik bloed en kan echt helemaal niks vandaag :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom hier schoonmaken dan, hoef ik het niet te doen. Krijg je bier en wiet van me
Fucking smoesjes, met je lekkende doosquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heel verleidelijk. Echt, maar ik bloed en kan echt helemaal niks vandaag :$
Ik dacht slaat uit.quote:
Ik heb me net afgetrokken op dit verhaalquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:36 schreef Harmankardon het volgende:
Ik loop om de haverklap in boxershort in de tuin rond en heb geloof ik alle buren wel topless gezien en sommigen helemaal naakt. Het is ook maar hoe groot je het maakt.
Als ze vanaf het fietspad naar boven kijken zien ze mij ook zonder broek.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wel anders zien de overburen mij zonder broek.
Pas op eh. Ik smeer je hele huis onder mijn bonkjes en sliertjesquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucking smoesjes, met je lekkende doos
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Tis hemelvaart, gwn lekker chillaxen
Dit. Allebei. BAMquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*slowly thrusts forward in a pleasant manner*
Goor wijf dat je bentquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pas op eh. Ik smeer je hele huis onder mijn bonkjes en sliertjes
Ik zou ook niet al mijn buren naakt of half naakt willen zien. Brr die gedachte alleen al.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:36 schreef Harmankardon het volgende:
Jammer dit. Ik moet even denken wat ik hier mee ga doen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik ben een tokkie, het maakt me niet uit.
Ik weet dat je hier lichtelijk onzedelijke gedachten van krijgt, art. Who are you trying to foolquote:
Try mequote:Op donderdag 14 mei 2015 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pas op eh. Ik smeer je hele huis onder mijn bonkjes en sliertjes
Ik heb ze voor 2 deze maand, volgens mijquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn bonkjes en sliertjes kwamen niet deze maand.
Ik dacht al wat te voelenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb me net afgetrokken op dit verhaal
Ik vind het gewoon niet zo erg om geen broek aan te hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dit. Ik moet even denken wat ik hier mee ga doen.
Ik weet het ook niet. Ik probeer het nog steedsquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet dat je hier lichtelijk onzedelijke gedachten van krijgt, art. Who are you trying to fool
Sorry.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb ze voor 2 deze maand, volgens mij
GVD LOKJE
Jij denkt tha Dqod doet dat niet? HE?!quote:
Kom maarquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik probeer het nog steeds
Nja, ben ik zaterdag misschien wel flink wat afgevallen :$quote:
Er kwam een beetje bier naar boven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet dat je hier lichtelijk onzedelijke gedachten van krijgt, art. Who are you trying to fool
Jij bent toch al slanke den?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar
[..]
Nja, ben ik zaterdag misschien wel flink wat afgevallen :$
That's my boy. Maakt niet uit, ook al zitten er stukjes braaksel bij. It's still beerquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Er kwam een beetje bier naar boven.
Maar toen dacht ik, ah bier.
Bierquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
That's my boy. Maakt niet uit, ook al zitten er stukjes braaksel bij. It's still beer
quote:
Dergelijke dingen zijn uit te vogelen, hostiquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar mijn huis woont
Daar zitten de vitaminen juist inquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
That's my boy. Maakt niet uit, ook al zitten er stukjes braaksel bij. It's still beer
You don't scare me, cause i like youquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar met al dat bloedverlies blijft er niks meer over denk ik
[..]
Dergelijke dingen zijn uit te vogelen, hosti
Of word je nu bang dat je straks bloed op je muren hebt
Daarom :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Daar zitten de vitaminen juist in
I don't wanna scare you, I just wanna pimp up your walls and leave a trail of mequote:Op donderdag 14 mei 2015 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
You don't scare me, cause i like you
En normaal bloed wel?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niets tegen bloed, maar menstruatiebloed is wel een uitzondering.
Zelfs van lieve personen hoeft dat niet op mijn muur.
Hier moet ik je dan wel weer gelijk in gevenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Niks mis met normaal bloedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
Precies mijn probleem voor vandaagquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn kappers open met hemelvaart? Nee he?
Dan morgen maar hopen dat ze nog een gaatje voor me hebben.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis met normaal bloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik blijf bij jullie uit de buurt denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje DNA op de muren, als het vrijwillig gedoneerd wordt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Staat genoteerdquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje DNA op de muren, als het vrijwillig gedoneerd wordt.
Ik wil je wel knippenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn kappers open met hemelvaart? Nee he?
Dan morgen maar hopen dat ze nog een gaatje voor me hebben.
Kijk, art vult dat gaatje wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil je wel knippenMoet ook naar de kapper. Model is eruit.
Jaloers dat je niet komt?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen naar de kapper voor de meet?
Neuj :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Ik niet, het mijne is niet te redden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Ik moet anders wel snel weerquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Je wil er toch niet als cousin It rondlopenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Wel?!quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je wil er toch niet als cousin It rondlopen
Maar de grijze haren weer minder.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn haartjes zijn lekker kort, dus nu zie je mijn kale plekken te duidelijk
Vind ik het dikke nadeel van die dingen. Die fans maken binnen de kortste keren herrie. Accu is leuk tot een jaar en daarna loopt het ding sneller leeg dan Dqod in 'die week'.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
Gvd, mijn laptop moet echt eens even z'n tyfusbek houden met z'n teringherrie
Ffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind ik het dikke nadeel van die dingen. Die fans maken binnen de kortste keren herrie. Accu is leuk tot een jaar en daarna loopt het dingen sneller leeg dan Dqod in 'die week'.
Lange haren kroelen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil je wel knippenMoet ook naar de kapper. Model is eruit.
Kom hier, ruk ik het uit je borst en kus ik het beterquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn hartje is gebroken , hoe durf je
There there.gif :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn hartje is gebroken , hoe durf je
Ik heb niets tegen mijn eigen bloed, maar dat van anderen lijkt me wel vies.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
STOP AROUSING MEquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom hier, ruk ik het uit je borst en kus ik het beter
It's the same stuff manquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen mijn eigen bloed, maar dat van anderen lijkt me wel vies.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom hier, ruk ik het uit je borst en kus ik het beter
Implying hosti is a woman?quote:
Ook, maar ik doelde meer op die kinky praat over harten enzo :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]! soooooooooooooow
/rentweg
[..]
Implying hosti is a woman?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt weer aan de drugs gezeten he?:(quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Hmm, volgens mij heb ik onbewust op de binnenkant van mijn wang gebeten.Kapot.
Ohja, had ik moeten wetenquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook, maar ik doelde meer op die kinky praat over harten enzo :$
Ik voel me soms heel alleen in mijn duistere voorliefde voor bloedquote:
Waarom vies dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Frau is geen dame. Frau is een schattig meisjequote:Op donderdag 14 mei 2015 12:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]Minder dames willen op de meet? Whut?
Hij is achterlijk. Kan niet anders.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:04 schreef Fascination het volgende:
God, wat zit ik me toch altijd te ergeren aan Deezertje.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Frau is geen dame. Frau is een schattig meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een hele grote clitquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]! soooooooooooooow
/rentweg
[..]
Implying hosti is a woman?
Sorry maar aan mij heb je ook niksquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel me soms heel alleen in mijn duistere voorliefde voor bloed
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klopt wel....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FMLquote:
Nee, wilde ik sowieso al.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Ben je niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel me soms heel alleen in mijn duistere voorliefde voor bloed
Weet ik niet zo goed. Is puur een gevoel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom vies dan?
Het is eigenlijk het enige lichaamssap waaraan ik niet echt iets kan bedenken dat vies is.
quote:
The Deezquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij is achterlijk. Kan niet anders.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood is life, it's pure
Ok genoeg, anders vindt iedereen me een freak straks en zijn ze bang dat ik direct ga bijten ipv knuffelen. WHICH I WILL NOT DO
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Het fascineert me al sinds ik als kotertje van 5 met mijn vader meeging als hij naar de bloedbank ging, en ik mocht kijken.quote:
Hoe dat dan in van de kleine gutsjes in de zak terechtkwam, hehe.![]()
quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MI van Dqod:quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:12 schreef Dqod het volgende:
Blood is life, it's pure
Ok genoeg, anders vindt iedereen me een freak straks en zijn ze bang dat ik direct ga bijten ipv knuffelen. WHICH I WILL NOT DOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Godver, nu moet ik aan dat topic denken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt weer aan de drugs gezeten he?:(Over de vriendin aan XTC en drank.
![]()
I feel you.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het fascineert me al sinds ik als kotertje van 5 met mijn vader meeging als hij naar de bloedbank ging, en ik mocht kijken.
Hoe dat dan in van de kleine gutsjes in de zak terechtkwam, hehe.
Ik ging altijd van allerlei smoesjes verzinnen zodat ik me weer mocht laten bloedprikken![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
En niemand weet dat ik de kloon ben.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Godver, nu moet ik aan dat topic denken.Over de vriendin aan XTC en drank.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:11 schreef artelligence het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
MI van Dqod:Als ik zo'n outfit had, zou ik die hebben aangetrokken zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maar gewoon een jurkje :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nu toch wel dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
En niemand weet dat ik de kloon ben.![]()
![]()
Zo onverstandig ben ik niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
En niemand weet dat ik de kloon ben.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is dat Chris Patt? Die heeft voor Guardians vast nog wat getraind dan.
nah
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik sabbel ook graag aan sn... Nee laat maar, te makkelijk :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik sabbel wel aan mijn sneetjes hoor maar thats it.
Tevens zat er suiker in mijn nek :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Kan je van mij ook zeggen, het klopt alleen nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van art kan ik tenminste nog zeggen dat het een klein snotjong is![]()
![]()
Hier wil ik bij zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Don't make fun of meNow kiss me and make up.
![]()
Vorige keer dat ik ging viel ik bijna flauw omdat ik niets gegeten had.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
I feel you.
Ik ging altijd van allerlei smoesjes verzinnen zodat ik me weer mocht laten bloedprikken![]()
Halverwege voelde ik me ineens reuzelicht in mijn hoofd.![]()
![]()
Fggts./quote:Nu heb ik trek in ijsje.quote:Jazeker.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is dat Chris Patt? Die heeft voor Guardians vast nog wat getraind dan.
Ik moet altijd zo lachen om die interviews met vrouwelijke actrices die trots claimen een maand lang te hebben getraind voor een rol (bijvoorbeeld die GoT Sandsnakes) terwijl je mensen als Chris Pratt en Christian Bale hebt die zo ontzettend ver gaan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ich Tu Dir Wehquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:16 schreef FrauMilena het volgende:
ich sag ja ja ja du bist die schoenste frau der weeeeeeeelt
Tut mir nicht leid
Das tut dir gut
Hört wie es schreitAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Nee daarom, dan gaat dat ik altijd gelijk heb niet meer opquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je van mij ook zeggen, het klopt alleen niet![]()
![]()
2/10quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ich Tu Dir Weh
Tut mir nicht leid
Das tut dir gut
Hört wie es schreit
voraussagbar![]()
Oeiquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik ging viel ik bijna flauw omdat ik niets gegeten had.
Halverwege voelde ik me ineens reuzelicht in mijn hoofd.
Ja, je moet wel goed eten idd, vooral wanneer er meerdere buisjes worden afgenomen
Ik denk, leg er eentje voor der klaarquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik sabbel ook graag aan sn... Nee laat maar, te makkelijk :$
Tevens zat er suiker in mijn nek :$![]()
![]()
Hoeveel buisjes worden er afgenomen als ze je op 2 ziektes willen testen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oei
Ja, je moet wel goed eten idd, vooral wanneer er meerdere buisjes worden afgenomen![]()
![]()
Zo begaan met mij, deze jongenquote:![]()
Waren er 10 ofzo, maar het was onverwacht.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oei
Ja, je moet wel goed eten idd, vooral wanneer er meerdere buisjes worden afgenomen![]()
![]()
Waar je die fabel vandaan haalt weet ik sowieso al nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee daarom, dan gaat dat ik altijd gelijk heb niet meer op![]()
![]()
Poging twee voor de supermarkt brbrbrbrbrbrbrbrAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Breek even die gele tent af voor mequote:Op donderdag 14 mei 2015 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
Poging twee voor de supermarkt brbrbrbrbrbrbrbr![]()
![]()
![]()
Nohhquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
NahAlleen figuurlijk. Als je zaterdag met dqod mee naar huis gaat.
En dan sexytime met jou mislopen, dat nooit.
![]()
Knap inderdaad. Hoewel het wel iets makkelijker is als je er de hele dag aan kan besteden en er nog geld voor krijgt ook. Idem voor die 300 films.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik moet altijd zo lachen om die interviews met vrouwelijke actrices die trots claimen een maand lang te hebben getraind voor een rol (bijvoorbeeld die GoT Sandsnakes) terwijl je mensen als Chris Pratt en Christian Bale hebt die zo ontzettend ver gaan.![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
NohhEn dan sexytime met jou mislopen, dat nooit.
![]()
![]()
Personal trainer, pak geld, drugs en andere hulpmiddelen, vrije tijd zat...quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Knap inderdaad. Hoewel het wel iets makkelijker is als je er de hele dag aan kan besteden en er nog geld voor krijgt ook. Idem voor die 300 films.![]()
Ik ga uit van 2, maar eigenlijk weet ik dat helemaal niet zo goed. Misschien ook wel 4, just in case.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoeveel buisjes worden er afgenomen als ze je op 2 ziektes willen testen?
Het meeste aantal wat ze me tot nu toe hebben afgenomen is iig 12, al weet ik dus echt niet meer waar ik destijds allemaal op ben getest
Hnnnnnnngquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en je had niet eens door dat ik stiekem de suiker van je nek likteAh ja, begrijpelijk wel danquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waren er 10 ofzo, maar het was onverwacht.
Ik weet nog dat ik destijds zo'n inenting tegen meningokokken moest halen. Had ook heel slecht gegeten en de terugweg werd alles gewoon echt ff zwart/wit voor m'n ogen. Heftig wel.
Maybe I was trippin' :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
![]()
Kleiner dicker junge, komm wir rollen uns im sandI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Net weer een duif tegen mijn raam gevlogen, echt al de 3e in twee weken.Elke keer bijna een hartaanval ervan. En heb zowaar bewust mijn ramen al heel erg lang niet gewassen aangezien ik had begrepen dat hoe schoner ze zijn hoe minder snel ze zien dat het een raam is... maar dat helpt schijnbaar niet. Domme rotbeesten.![]()
Smooth.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt waar?
Dan hebben we denk ik meer oefening nodig.![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Net weer een duif tegen mijn raam gevlogen, echt al de 3e in twee weken.Elke keer bijna een hartaanval ervan. En heb zowaar bewust mijn ramen al heel erg lang niet gewassen aangezien ik had begrepen dat hoe schoner ze zijn hoe minder snel ze zien dat het een raam is... maar dat helpt schijnbaar niet. Domme rotbeesten.![]()
![]()
Ik zou kattengordijntjes nemenquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:27 schreef Yvie_lu het volgende:
![]()
![]()
Noh, die was heul niet compleet
Met tape een X op je raam plakkenquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Heb je tegenwoordig wel kans dat iemand denkt dat dat zijn target is![]()
![]()
Het is het een of het ander hè.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja leuk voor bedrijven maar niet in mijn woonkamer.![]()
![]()
Of agent Mulder daar zit.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Met tape een X op je raam plakken![]()
Heb je tegenwoordig wel kans dat iemand denkt dat dat zijn target is![]()
Nja mn raam is niet zo mooi meer, wacht eigenlijk gewoon tot ze het een keer met z'n 2en tegelijk doen en er een barst in zit. Nieuwe ramenquote:![]()
![]()
Ik weet niet, ik heb maar 1 paar ogen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt waar?
Dan hebben we denk ik meer oefening nodig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vooral kudo's voor die serie. Wat een bazenserie was datquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
Fox
Scherp, oldscool. Kudos voor je post![]()
![]()
Is dat ook inbegrepen in het crazy catlady startpakket?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hey!quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat ook inbegrepen in het crazy catlady startpakket?![]()
![]()
Er zou een serie over mij moeten komen
/narcistenpostI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
+1quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:35 schreef Dqod het volgende:
/narcistenpost![]()
Start een drugscartel danquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:35 schreef Dqod het volgende:
/narcistenpost![]()
Laten wij de spreekwoordelijke koppen bij elkander steken dan :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ja, ik ben bezig met een ondergronds labquote:
Yo Ms. Whitequote:Op donderdag 14 mei 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met een ondergronds lab![]()
![]()
Dan komt die serie vanzelf.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met een ondergronds lab
Hoewel de kans groter is wanneer je roemvol ten onder zou gaan met je drugsimperium.![]()
![]()
quote:
Uiteindelijk, vast wel. Wel met een mooie vrouw in m'n bed naast me danquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan komt die serie vanzelf.
Hoewel de kans groter is wanneer je roemvol ten onder zou gaan met je drugsimperium.
Jupquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat ook inbegrepen in het crazy catlady startpakket?![]()
![]()
Ja lukt het een beetje met de voorbereidingen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met een ondergronds lab
Wanneer zijn we operatief?![]()
Zo, super leeggekocht, en nu tijd voor het tweede wasje van vandaag.
#teringproductiefAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik ben wel producerquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten wij de spreekwoordelijke koppen bij elkander steken dan :$
On a rollquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, super leeggekocht, en nu tijd voor het tweede wasje van vandaag.
#teringproductief![]()
![]()
Gaat goed, gaat goed. Kom binnenkort nog ff meehelpen, kunnen we zsm beginnen :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lukt het een beetje met de voorbereidingen?
Wanneer zijn we operatief?Helemaal fijnquote:
DOE NORMAAL MET JULLIE PRODUCTIVITEIT JUNGE
Frau en Dqod's real life soap (met drugs en geiten)
Godsamme, een ouwe tractor maakt nog minder herrie
Als dit geen succesje wordt, weet ik het ook niet meer hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn spannondheidsgraad: geiten![]()
![]()
Ook wel een beetje shockend ja, zeker voor een vrije dag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:52 schreef Dqod het volgende:
DOE NORMAAL MET JULLIE PRODUCTIVITEIT JUNGE![]()
Nou euhm, beter dat je snaps wat spannender wordenquote:
Ja, daarom. Ik heb net even een beetje gestofzuigd en de kattenbak schoongemaakt. En afwas gedaan, maar ik voel me echt dirty en nasty nu, daardoor. Wie doet dat nouquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook wel een beetje shockend ja, zeker voor een vrije dag.
productiviteit? Wa's datquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:52 schreef Dqod het volgende:
DOE NORMAAL MET JULLIE PRODUCTIVITEIT JUNGELekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Mooi, want ik lees net dat de mansion uit Scarface in prijs verlaagd is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat goed, gaat goed. Kom binnenkort nog ff meehelpen, kunnen we zsm beginnen :$
[..]
Helemaal fijn![]()
En dan moet ik ook nog dingen gaan poetsen ook nogquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook wel een beetje shockend ja, zeker voor een vrije dag.
Ik heb al zeker 2 dagen geen geit meer gesnaptquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou euhm, beter dat je snaps wat spannender worden![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou euhm, beter dat je snaps wat spannender worden
Wel wijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb al zeker 2 dagen geen geit meer gesnapt
Waar wachten we nog op danquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi, want ik lees net dat de mansion uit Scarface in prijs verlaagd is.
Ja. En voor butjesI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Je bent zelf verdomme ne fagoot, jonguhquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja en rosé als je die gezien hebt![]()
Ok, even een paar hoge heren omleggen dan :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
*Ongemakkelijk heen en weer schuiftquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik ga maar eens een eitje bakken ofzo. Met traantjes omdat m'n laptop nog steeds herrie maakt
Latah wellicht![]()
Ganz geilquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:58 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben al 2 uur lang Duitse liedjes aan het zingen. Deze dag
Edit: Dieser Tag*
Zwei BierLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Hoe het dat populaire liedje ook alweer uit volgens mij jaren 90, gezongen door 2 (jonge) dames?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:58 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben al 2 uur lang Duitse liedjes aan het zingen. Deze dag
Edit: Dieser Tag*
Best wel emo liedje geloof ik.![]()
Met een clip in een auto en regen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe het dat populaire liedje ook alweer uit volgens mij jaren 90, gezongen door 2 (jonge) dames?
Best wel emo liedje geloof ik.![]()
Al gevonden via een chartlist van Duitsland.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met een clip in een auto en regen?
![]()
Tatu?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe het dat populaire liedje ook alweer uit volgens mij jaren 90, gezongen door 2 (jonge) dames?
Best wel emo liedje geloof ik.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
even spiekenquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh god het datingsite topic.Mijn handen jeuken.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Eerstejaars zijn vaak nog te onzeker. Uit eigen ervaring spreek ik dat tweedejaars al wat serieuzer in het leven staan.![]()
![]()
Ik ben een wasje aan het draaien. Heb afgewassen. Heb wastafel, badkamervloer en toilet schoongemaakt. Straks weer verder in de keuken. Aanrecht boenen, nog even stofzuigen. /huisman![]()
Als hij met eerstejaars meisjes van amper 18 bedoelt die vers van de middelbare school komen, heeft hij een punt.![]()
Plek 116 van de 148 deelnemende teams...Wat een ruk popquiz marathon dit jaar.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En anders?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Als hij met eerstejaars meisjes van amper 18 bedoelt die vers van de middelbare school komen, heeft hij een punt.wooblabalurg![]()
Joh, ik ben al 3 jaar een eerstejaarsquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Als hij met eerstejaars meisjes van amper 18 bedoelt die vers van de middelbare school komen, heeft hij een punt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Maar als die 19 zijn dan krijgen ze door het nieuwe level opeens levenservaring +10quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Als hij met eerstejaars meisjes van amper 18 bedoelt die vers van de middelbare school komen, heeft hij een punt.![]()
Want?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Komt helemaal goed met onze toekomstige 5 kinderen met jou als huisman.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef artelligence het volgende:
Ik ben een wasje aan het draaien. Heb afgewassen. Heb wastafel, badkamervloer en toilet schoongemaakt. Straks weer verder in de keuken. Aanrecht boenen, nog even stofzuigen. /huisman![]()
![]()
Er zijn ook eerstejaars van 40 met kinderen. Heeft hij alsnog een punt eigenlijk, omdat hij aangaf een generalisatie te gaan maken.quote:![]()
En nog steeds een lekker jong ding. Hoe doe je dat toch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, ik ben al 3 jaar een eerstejaars![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als die 19 zijn dan krijgen ze door het nieuwe level opeens levenservaring +10![]()
![]()
Mijne ook, maar ik ben weiss gewordenquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Dadelijk eerst maar eens douchen na 6 kilometer hardlopen. Heerlijk met dit weer
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Lekker?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En nog steeds een lekker jong ding. Hoe doe je dat toch?_!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Lynxquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En nog steeds een lekker jong ding. Hoe doe je dat toch?
Prachtig toch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Die zijn vaak toch gewoon onzekere meisjes?quote:Jaartje op jezelf wonen kan al vrij duidelijk verschil maken dan hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als die 19 zijn dan krijgen ze door het nieuwe level opeens levenservaring +10![]()
Er zijn mensen die zo intens veel van muziek weten, eng gewoon. :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef aeque het volgende:
Plek 116 van de 148 deelnemende teams...Wat een ruk popquiz marathon dit jaar.
Maar als je Blade of the Deezer koopt nog een extra boost van 50% die scaled bij elk levelquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als die 19 zijn dan krijgen ze door het nieuwe level opeens levenservaring +10
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Dan nog. Elk individueel geval is anders. Hij moet niet naar de leeftijd kijken, maar naar haar gedrag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn vaak toch gewoon onzekere meisjes?
[..]
Jaartje op jezelf wonen kan al vrij duidelijk verschil maken dan hoor.![]()
Hij moet niets. Maar mijn godquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan nog. Elk individueel geval is anders. Hij moet niet naar de leeftijd kijken, maar naar haar gedrag.
Dat ben je al.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles om geen crazy cat lady te worden.
[..]
Vast wel!
Ja echt bizar, maar we hadden ook gewoon klote rondes gekozen. Vorig jaar ging veel beter met plek 76 van de 150.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zo intens veel van muziek weten, eng gewoon. :$
Natuurlijk is ieder individueel geval anders. Maar hij probeert het toch een kans te geven, hij gaat toch op een tweede date?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan nog. Elk individueel geval is anders. Hij moet niet naar de leeftijd kijken, maar naar haar gedrag.![]()
Nou ja, het is vooral grappig dat uitgerekend hij daar zo op hamert.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan nog. Elk individueel geval is anders. Hij moet niet naar de leeftijd kijken, maar naar haar gedrag.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
klopt, maar ook weer niet zo'n levensgroot verschil.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn vaak toch gewoon onzekere meisjes?
[..]
Jaartje op jezelf wonen kan al vrij duidelijk verschil maken dan hoor.
Maar misschien is dat gewoon mijn leeftijd die praat.![]()
Misschien kan die haar op de 2e date vragen of ze een borstvergroting wil nemen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk is ieder individueel geval anders. Maar hij probeert het toch een kans te geven, hij gaat toch op een tweede date?![]()
![]()
Wel om te knuffelen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:20 schreef FrauMilena het volgende:
Straw praat voor mij. Heb geen zin om te typen.wooblabalurg![]()
Dat is het rare ook.quote:
Inderdaad. Klaagde hij eerst niet altijd over de oppervlakkigheid van vrouwen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral grappig dat uitgerekend hij daar zo op hamert.![]()
Ik merk vaak bij dat soort quizzen dat mensen valsspelen, met Shazam en dergelijke. Dat trek ik zo slechtquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja echt bizar, maar we hadden ook gewoon klote rondes gekozen. Vorig jaar ging veel beter met plek 76 van de 150.
Een wereldverschil zal het niet zijn nee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
klopt, maar ook weer niet zo'n levensgroot verschil.
Maar misschien is dat gewoon mijn leeftijd die praat.
Ik ben immers ook nog niet in de buurt van volwassenheid gekomen.![]()
![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral grappig dat uitgerekend hij daar zo op hamert.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: