Misschien je ogen open doen, scheelt een bunchquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:18 schreef Dqod het volgende:
Ik zie overigens niet waar dit over issues gaat, but maybe it's just me
Het is niet geen zin hebben in WA.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen zin hebben in WA is wat anders dan het niet starten omdat het teveel moeite is. Als het echt teveel moeite is dan ... ehm ja, dan weet ik even niet welke smiley van toepassing is.
Je kan ook te ver gaan, hostiquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien je ogen open doen, scheelt een bunch
Even kijken of ik nog woensdagen vrij ben binnenkort. Anders wordt het ook weer zo'n bliksembezoek.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede vraag. Hier is het op woensdag geloof ik. Woensdagavonden kan ik wel.
Loka kan vast binnenkort wel eens op woensdagavond hier zijn. Eens vragen wanneer Morrigan woensdagen tijd heeft. En jij komt natuurlijk sowieso voor ons hierheen. Samen kapsalon happen.
Je kent me iig goed genoeg om beter te weten.quote:
aii. Moet je je 9 huisgenoten misschien een inzichtscursus geld uitgeven geven?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We wonen hier met zijn tienen, en toen ik nog naief was heb ik de taak van penningmeester op me genomen.
Ze zijn heel goed in geld uitgeven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
aii. Moet je je 9 huisgenoten misschien een inzichtscursus geld uitgeven geven?
Sommige mensen die ik op Facebook heb posten iedere dag hoe geweldig hun leven is en wat voor fantastische dingen ze gaan doen. In werkelijkheid hebben ze totaal geen levenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:20 schreef Dqod het volgende:
Social media is dan ook allerminst sociaal. Kan een opstapje zijn, maar niks sociaals aan
Oei, je werk natuurlijk. Dat heeft voorrang, want dan kun je en rijke tata worden en kan ik op je zak teren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Even kijken of ik nog woensdagen vrij ben binnenkort. Anders wordt het ook weer zo'n bliksembezoek.
Dan heb ik met ze te doen. Al is dat niet mijn probleem en al evenmin het jouwe. Lekker laten gaanquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommige mensen die ik op Facebook heb posten iedere dag hoe geweldig hun leven is en wat voor fantastische dingen ze gaan doen. In werkelijkheid hebben ze totaal geen leven
Ik zie weer een hele hoop babyfotos voorbij komen. Leuk dat ze trots zijn op hun kleine mirakel dat uit die baarmoeder is komen rollen, maar om er nu al twee keer een professionele fotoshoot aan te wijden...quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommige mensen die ik op Facebook heb posten iedere dag hoe geweldig hun leven is en wat voor fantastische dingen ze gaan doen. In werkelijkheid hebben ze totaal geen leven
Ach, in avonden kan ik natuurlijk gewoon.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, je werk natuurlijk. Dat heeft voorrang, want dan kun je en rijke tata worden en kan ik op je zak teren.
Het bevredigt mijn ramptoerismedrangquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan heb ik met ze te doen. Al is dat niet mijn probleem en al evenmin het jouwe. Lekker laten gaan
Pas maar op dat ze jouw zak niet teert kaneel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, je werk natuurlijk. Dat heeft voorrang, want dan kun je en rijke tata worden en kan ik op je zak teren.
Zo af en toe mag dat best. Dingen voor jezelf in perspectief zettenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het bevredigt mijn ramptoerismedrang
daar is de economie gek op.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn heel goed in geld uitgeven.
Juist. Zoals geen kinderen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo af en toe mag dat best. Dingen voor jezelf in perspectief zetten
Nog liever dat dan iedere dag een motivational quote, ingeleid door "Oooo, life is soooo beautiful! XOXOXOX"quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie weer een hele hoop babyfotos voorbij komen. Leuk dat ze trots zijn op hun kleine mirakel dat uit die baarmoeder is komen rollen, maar om er nu al twee keer een professionele fotoshoot aan te wijden...
Je moet niks Friendquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:29 schreef xFriendx het volgende:
Ik weet er vaak de tijd ook niet echt voor te vinden. Tis nu dat ik bezig ben in de buurt van de pc, maar ging nu alweer minder posten hier. Dat constant hier zitten zorgde er alweer voor dat dingen bleven liggen. Slokt je half op zo'n SC. Laat staan dat ik ook nog iets als een FB moet bijhouden.
Bijvoorbeeldquote:
Die zie ik ook heel vaak. Soms zijn ze gewoon te erg voor woorden en moet ik huilenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog liever dat dan iedere dag een motivational quote, ingeleid door "Oooo, life is soooo beautiful! XOXOXOX"
Ik zal oppassen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze jouw zak niet teert kaneel.
Ook in de zomervakantie?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, in avonden kan ik natuurlijk gewoon.
Maar ik denk dat het toch bliksembezoek wordt dan, woensdagen en donderdagen sta ik voor zo ver ik kan zien standaard ingepland.
I know. Vandaar dat ik hier maar weer wat was gaan minderen. Heb er gewoonweg de tijd niet voor met werk, leuke series/films kijken etc. Kost mij slaap etc. Plus tis veel staren naar een scherm ook nog eens, ook niet altijd even gezond. Niet dat ik het per se als slecht wil definiëren, iedereen moet zelf weten hoe hij/zij hun tijd gebruikt natuurlijk.quote:
Uiteraard. Ik kan het nu nog goed combineren door ook op het werk wat mee te lezen en te posten. Maar misschien moet ik ook wat gaan minderen. Al gaat er dat echt niet van komenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
I know. Vandaar dat ik hier maar weer wat was gaan minderen. Heb er gewoonweg de tijd niet voor met werk, leuke series/films kijken etc. Kost mij slaap etc. Plus tis veel staren naar een scherm ook nog eens, ook niet altijd even gezond. Niet dat ik het per se als slecht wil definiëren, iedereen moet zelf weten hoe hij/zij hun tijd gebruikt natuurlijk.
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik nog mag bestaan bij jouquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:33 schreef Dqod het volgende:
En daarom verwijder ik mensen die constant over hun kind praten of over iets waar ik totaal niets mee kan/wil. Of ik haal ze op z'n minst van m'n timeline.
Mensen die mijn posts oninteressant vinden mogen lekker hetzelfde doen. En zo blijft het heerlijk in balans. #Winning
Slijmbalquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik nog mag bestaan bij jou
Ik niet. Ik moet erom lachen. Accepteer dat het leven niet altijd feest is. If life gives you lemons, add salt & tequila.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zie ik ook heel vaak. Soms zijn ze gewoon te erg voor woorden en moet ik huilen
Was een geintje lieverdquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je kent me iig goed genoeg om beter te weten.
Mgoed, klaar, verder
quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat die hoerensuper pas om 12 uur open
Ben bij mijn nigga Walid geweest, die geeft geen fuck om Christelijke feestdagenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Je kunt toch vast wel iets fixen met left-overs?
Waren er maar hoersupersquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat die hoerensuper pas om 12 uur open
quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben bij mijn nigga Walid geweest, die geeft geen fuck om Christelijke feestdagen
Tequila maakt het leven ondraaglijkerquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet erom lachen. Accepteer dat het leven niet altijd feest is. If life gives you lemons, add salt & tequila.
[ afbeelding ]
Dan had pluff een fielday.quote:
dan ga je nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou bij mijn moeder en zusje op bezoek gaan, maar ik wil niet meer.
Ondraaglijker nog wel. Aanstellerquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tequila maakt het leven ondraaglijker
SOA's zijn in de aanbieding deze maand.quote:
In dat geval heb ik mijn kringspier gekneusd tijdens het schijten :$quote:
Ergens anders naartoe gaan waar je wel zin in hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oplossing voor alles ja, gewoon nooit meer naar buiten gaan.
Ik zal jouw kringspier eens kneuzenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
In dat geval heb ik mijn kringspier gekneusd tijdens het schijten :$
Kom danquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal jouw kringspier eens kneuzen
Gaat hem niet worden dus.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ergens anders naartoe gaan waar je wel zin in hebt.
Mooi jaquote:
Wromnie?quote:
Manly tearsquote:
Dat kan nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
Gvd mijn broodje zalmsalade zo op de grond met de salade op de vloer.![]()
![]()
moest je toch nog schoonmakenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
Gvd mijn broodje zalmsalade zo op de grond met de salade op de vloer.![]()
![]()
Nope. Zo erg?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ooit Warrior gezien, met Tom Hardy?
Is een songfestivalsmiley. Moeten de borsten van Trijntje voorstellen met dat stukje jurk eromheen.quote:
Oh, dat is een beetje langs me heen gegaan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is een songfestivalsmiley. Moeten de borsten van Trijntje voorstellen met dat stukje jurk eromheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |