Nee, is een van de dingen die nog op mijn middelenverlanglijstje voorkomt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:43 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
O jammer, hoopte op een sappig verhaal.
Maar wat heb je al wel afgestreept dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, is een van de dingen die nog op mijn middelenverlanglijstje voorkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiet, hasj, paddo's, xtc, lsd, etc.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:47 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Maar wat heb je al wel afgestreept dan?
Maar beviel niet, dus op zoek naar iets beters?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wiet, hasj, paddo's, xtc, lsd, etc.
Beviel uitstekend.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:49 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Maar beviel niet, dus op zoek naar iets beters?
Maar waar koop je dat allemaal dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beviel uitstekend.
Maar er zijn altijd nieuwe andere dingen.
Maar met uitgaan of gewoon thuis?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Connecties, uiteraard. :$
Maar het is allemaal al weer een tijdje geleden.
shit is erger van af te komen dan heroine schijnt, 2/3e valt terugquote:
Jawel, heb net vanavond mijn eerste wijn in meer dan 3 maanden op.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:54 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Ok, dus jij bent eigenlijk nergens in nuchtere toestand?
Daarom, het klinkt reuzelekker.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
shit is erger van af te komen dan heroine schijnt, 2/3e valt terug
Is toch gewoon een rape drug, dacht dat het niet echt verslavend was?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
shit is erger van af te komen dan heroine schijnt, 2/3e valt terug
Wiet, hasj, speed, xtc, kratom, en binnenkort 2cbquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wiet, hasj, paddo's, xtc, lsd, etc.
zag laatst een docu van wel. Helemaal naar de tievesquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:56 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Is toch gewoon een rape drug, dacht dat het niet echt verslavend was?
En dan gelijk hele fles.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel, heb net vanavond mijn eerste wijn in meer dan 3 maanden op.
Daarvoor 100% nuchterleef.
Ik heb al weken niet gedronkenquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:56 schreef Hoplahopla het volgende:
Wauw. Ik vind het al een wonder als ik vijf dagen geen alcohol drink.
Dus eigenlijk een terugval, hoe ga je dat uitleggen bij de AA?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel, heb net vanavond mijn eerste wijn in meer dan 3 maanden op.
Daarvoor 100% nuchterleef.
Ik word nogal uhm zenuwachtig zonder alcohol. (Nee geen verslaving).quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb al weken niet gedronken
Sorry.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan gelijk hele fles.
Teleurstellend.
Hater.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:57 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een terugval, hoe ga je dat uitleggen bij de AA?
Ik werd wakker van filmpje dat aanstond op youtube. Deel 30 ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry.
Duurde wel uren voor hij op was. En ik ben nog aanspreekbaar.
Waarom ben jij nog wakker?
Ja dat zeg ik ook altijd. Meestal eindig ik mijn avond na ruim een liter rode wijn...quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar ik was maar een enkel glaasje van plan.
Matig.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd wakker van filmpje dat aanstond op youtube. Deel 30 ofzo.
Die struggles dus.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:02 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook altijd. Meestal eindig ik mijn avond na ruim een liter rode wijn...
Misschien moet je ook eens een lange pauze inlassen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:03 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik kan gewoon totaal geen maat houden.
In ieder geval heb je wel zelfkennisquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:03 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik kan gewoon totaal geen maat houden.
Had je echt bewust een pauze ingelast? Je was druk met studie toch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eens een lange pauze inlassen.
Hoewel het maat houden er niet beter van lijkt te worden.
Klopt. Ik wilde deze avond even lekker ontspannen omdat ik hemelvaartsvakantie had van mijn werk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:06 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Had je echt bewust een pauze ingelast? Je was druk met studie toch?
Drink jij alleen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt. Ik wilde deze avond even lekker ontspannen omdat ik hemelvaartsvakantie had van mijn werk.
Maar weet nu weer waarom ik eigenlijk aan de pauze was begonnen, denk ik.
Ach, als je straks GHB verslaafd bent, denk je nooit meer terug aan wijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt. Ik wilde deze avond even lekker ontspannen omdat ik hemelvaartsvakantie had van mijn werk.
Maar weet nu weer waarom ik eigenlijk aan de pauze was begonnen, denk ik.
Ja, en dan bestempelt iedereen je meteen als een alcoholist, zelfs bij je eerste drank in maanden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:12 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja dan moet je wel alleen drinken hè.
Het blijft Fok!quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en dan bestempelt iedereen je meteen als een alcoholist, zelfs bij je eerste drank in maanden.
Ben je een nerd als je C++ tot vier uur 's nachts gaat zitten kloppen i.p.v. je lekker en jonge vriendin palen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
Nee hopla ken ik wel, hij is een nerdje
Soms denk ik wel eens dat ik onzichtbaar ben.quote:
Ga lekker naar je neurotypische vrienden toe dan!quote:
Als je een lekkere jonge vriendin hebt, ben je per definitie geen nerd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:17 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ben je een nerd als je C++ tot vier uur 's nachts gaat zitten kloppen i.p.v. je lekker en jonge vriendin palen?
Godverdomme.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:18 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Als je een lekkere jonge vrienden hebt, ben je per definitie geen nerd.
Zonder enige twijfel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:17 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ben je een nerd als je C++ tot vier uur 's nachts gaat zitten kloppen i.p.v. je lekker en jonge vriendin palen?
Het is nog een beetje vroeg om op te staan, misschien daarom geen reactie?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:18 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat ik onzichtbaar ben.
Hmm, misschien eens gebruik maken van mijn gave en een bank beroven.
Geen signalement :-)
oh ja, dat verklaart het helemaal, iedereen slaapt nogquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:20 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Het is nog een beetje vroeg om op te staan, misschien daarom geen reactie?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zonder enige twijfel.
Maar ik begrijp het resulterende gevoel van euforie dat je er incidenteel aan overhoudt.
Ik ben bezopen en jij?quote:
Nee dat is meer omdat ik net thuis ben en gezopen heb.quote:
Dat gevoel ken ik ja.quote:
Ja was leuk, nu alleen nog afwachten welke plek we zijn beland met de popquiz marathon.quote:
tof!quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja was leuk, nu alleen nog afwachten welke plek we zijn beland met de popquiz marathon.
Knap dat mensen zo gestructureerd kunnen leven (zonder kinderenquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:05 schreef xFriendx het volgende:
Mooi weest in bed. Douchen, ontbijten, ramen lappen, stofzuigen en ander van dat soort dingen. Zou vroeg sporten maar ivm Hemelvaartsdag maar tot 12 uur Open dus hele bulk in 1x. Vandaag maar ff hardlopen en morgenochtend sportschool.
/programma weer uitgedacht.
Tevens....droomde over chick in bikini en hoofddoek. Weirdmulticuntireel
Niet hoog, ik was laat dit keer dus kon de route niet mee uitstippelen. Nu zaten we vast aan vooral veel rondes waarbij de 50's 60's en 70's goed vertegenwoordigd waren, niet echt mijn ding.quote:
Dat laatste zou ik ook niet weten. En ik ben nogal van de structuur ja. Misschien wel eens te.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Knap dat mensen zo gestructureerd kunnen leven (zonder kinderen), ik sta op en douche en zie wel waar de dag me brengt. Weet niet eens of er ergens een winkel open is om eten voor mezelf te halen
Oef die zijn vaak wat lastiger voor de jonkiesquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet hoog, ik was laat dit keer dus kon de route niet mee uitstippelen. Nu zaten we vast aan vooral veel rondes waarbij de 50's 60's en 70's goed vertegenwoordigd waren, niet echt mijn ding.
Rijke tata.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:30 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, ik krijg deze maand een soort van fatsoenlijk salaris zo te zien.
Voel me content.
Er zijn al een tijd naaktfoto's van dat meisje dat haar speelt op internet. Voor als je wilt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:31 schreef xFriendx het volgende:
Zag op de FP stuk over Supergirl
I'm in love
[ afbeelding ]
Das teveel.... je moet kunnen blijven dromen. Ik hoef niet direct alles te zien.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn al een tijd naaktfoto's van dat meisje dat haar speelt op internet. Voor als je wilt.
Nou ja soms dan herken je nog wel eens iets maar weet je de artiest en titel niet. Maar nu waren het vooral nummers die ik serieus nog nooit gehoord had.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oef die zijn vaak wat lastiger voor de jonkies
Whut why?quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde iets nuttigs doen vanmorgen maar ik ben weer alleen maar plaatjes van Japanse meisjes aan het opslaan.
Ik heb serieus nog nooit een pupquiz bijgewoondquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja soms dan herken je nog wel eens iets maar weet je de artiest en titel niet. Maar nu waren het vooral nummers die ik serieus nog nooit gehoord had.
Was draaien, papieren doornemen en opruimen, opdrukken, pc opschonen, zoveel te kiezenquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde iets nuttigs doen vanmorgen maar ik ben weer alleen maar plaatjes van Japanse meisjes aan het opslaan.
Ik weet ook heel goed wat ik allemaal wil gaan doen, maar heb er niet zoveel zin in.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was draaien, papieren doornemen en opruimen, opdrukken, pc opschonen, zoveel te kiezen
Ik ben wel lichte OCD voor sommige dingen, maar ditquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik ook niet weten. En ik ben nogal van de structuur ja. Misschien wel eens te.
Als ik de roosters in m'n auto voor verkoeling/hitte niet nodig heb zet ik ze recht (nerd)
Oh hoiquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:52 schreef Dqod het volgende:
Ik ga helemaal niks doen, behalve wanneer ik daar zin in in heb
Dan doe ik nooit wat in mijn leven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:52 schreef Dqod het volgende:
T "komt" nooit? Dat je eens hebt van "ok, nu trek ik even de stofzuiger er doorheen"?quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan doe ik nooit wat in mijn leven.
Hallo negert :$quote:
Haha.... tis ook niet zo als ik bij een ander in de auto zit ze dan ook recht moeten hoor, zo erg is het niet. Maar als alles op een tafel al toevallig recht ligt en een boek dan schuin ben ik wel iemand die em dan even recht legquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben wel lichte OCD voor sommige dingen, maar dit
Dan zou mijn leven leeg wordenquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:52 schreef Dqod het volgende:
Nimmer.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
T "komt" nooit? Dat je eens hebt van "ok, nu trek ik even de stofzuiger er doorheen"?
Je bent zelf jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef aeque het volgende:
Ah de jeugd van tegenwoordig. Verrijking voor de samenleving dit.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)rmis-purmerend-video
Dat laatste zorgt er inderdaad wel eens voor dat de productiviteit laag ligtquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet ook heel goed wat ik allemaal wil gaan doen, maar heb er niet zoveel zin in.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Haha.... tis ook niet zo als ik bij een ander in de auto zit ze dan ook recht moeten hoor, zo erg is het niet. Maar als alles op een tafel al toevallig recht ligt en een boek dan schuin ben ik wel iemand die em dan even recht leg
Ik voel mij met mijn 27 jaar en niet meer zittend op de middelbare school niet echt meer de jeugd van tegenwoordig.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent zelf jeugd van tegenwoordig
Ik heb dat alleen met m'n werk (uitlijnen van dingen, ook al is het een snelle opzet) of als ik net heb schoongemaakt/opgeruimdquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Haha.... tis ook niet zo als ik bij een ander in de auto zit ze dan ook recht moeten hoor, zo erg is het niet. Maar als alles op een tafel al toevallig recht ligt en een boek dan schuin ben ik wel iemand die em dan even recht leg
Het enige wat leeg is, is mijn hoofdquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan zou mijn leven leeg worden
Ik ga zo fok! uitloggen en er een productieve dag van maken. Proberen mijn to do lijstje eens af te werken!
Ach, je moet toch ergens je leven mee vullen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste zorgt er inderdaad wel eens voor dat de productiviteit laag ligt
Oke.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik voel mij met mijn 27 jaar en niet meer zittend op de middelbare school niet echt meer de jeugd van tegenwoordig.
Ramen achter zijn gelapt hier. Zo door naar voor. Maar zag dat de vensterbanken buiten ook vies zijn, dus zo maar ff sopje maken zodat ik die ook even schoon kan maken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, je moet toch ergens je leven mee vullen.
Bijna alle opties zijn even saai en/of vervelend, dus je begint soms toch maar ergens aan.
Dat maakt me nooit zoveel uit, of mijn raam vies is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ramen achter zijn gelapt hier. Zo door naar voor. Maar zag dat de vensterbanken buiten ook vies zijn, dus zo maar ff sopje maken zodat ik die ook even schoon kan maken.
Het filmpje laadt niet, maar gezien de comments weet ik alweer voldoende.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef aeque het volgende:
Ah de jeugd van tegenwoordig. Verrijking voor de samenleving dit.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)rmis-purmerend-video
Jaquote:
Thxquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het enige wat leeg is, is mijn hoofd
En er moeten hier zeker dingen gebeuren, maar die gaan ook gebeuren. Wel allemaal op het moment dat ik daar zelf zin in heb tho![]()
Zo heerlijk
Afwerkze iig. Je lijstje dan huehuehue :$![]()
Mij wel. Anders lopen mijn inkomsten achteruit.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat maakt me nooit zoveel uit, of mijn raam vies is.
Dan moet je wel ja.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mij wel. Anders lopen mijn inkomsten achteruit.
Zou jou eens recht....nvmquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
[..]
Thx
Ik heb een motivatie van nul de laatste paar weken. Onderdeel van mijn terugval verwacht ikZonder verplichtingen zou ik letterlijk 7 dagen per week op de bank / bed liggen en series kijken. Mijn verplichtingen houden me nog een beetje uit het slop gelukkig
!
Dan is het idd heel belangrijk dat je die aanhoudt voor jezelf iddquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
[..]
Thx
Ik heb een motivatie van nul de laatste paar weken. Onderdeel van mijn terugval verwacht ikZonder verplichtingen zou ik letterlijk 7 dagen per week op de bank / bed liggen en series kijken. Mijn verplichtingen houden me nog een beetje uit het slop gelukkig
!
Ik ben zo iemand die het liefst de hele dag in zijn bed blijft liggen en tegen zichzelf zegt dat alles wat er mogelijk gedaan zou kunnen worden stom en kut is.quote:
Lastig ja. Daarom werk ik in Casa Rossoquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mij wel. Anders lopen mijn inkomsten achteruit.
Ja preventief ruimen kun je dat soort volk sowieso niet, maar een nekschot kan achteraf altijd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke.
Maar ik denk dat dit soort incidenten van alle tijden zijn, helaas.
Dan doen wij toch gewoon een ramenlapmeet? Ik lap en jij meetquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is het idd heel belangrijk dat je die aanhoudt voor jezelf idd![]()
Just don't push yourself over the edge
En gvd, ramenwassengepraat hierDat mag m'n moeder wel doen wanneer ze hier is
Da's iig een van de dingen waar ik ECHT gewoon niet van houd
Mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja preventief ruimen kun je dat soort volk sowieso niet, maar een nekschot kan achteraf altijd.
Ik ben 31 en heb er nog steeds last vanquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die het liefst de hele dag in zijn bed blijft liggen en tegen zichzelf zegt dat alles wat er mogelijk gedaan zou kunnen worden stom en kut is.
Maar ooit groei ik er vast overheen.
Je mag mij ook wel inhuren hoor. Kan wel een extra zakcentje gebruiken en achter het station vind ik ook direct weer zo vurrrr gaan :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die het liefst de hele dag in zijn bed blijft liggen en tegen zichzelf zegt dat alles wat er mogelijk gedaan zou kunnen worden stom en kut is.
Maar ooit groei ik er vast overheen.
Dat waardeer ik.quote:
Dit ja.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:03 schreef FrauMilena het volgende:
Ik krijg bijna de neiging om schoon te maken nu, bijna.
Denken dat ik een rijke tatta ben.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel inhuren hoor. Kan wel een extra zakcentje gebruiken en achter het station vind ik ook direct weer zo vurrrr gaan :$
Klinkt niet slechtquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan doen wij toch gewoon een ramenlapmeet? Ik lap en jij meet
quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denken dat ik een rijke tatta ben.
Lijstje van verplichtingen is nu:quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou jou eens recht....nvm
Ik kan wel een lijstje van verplichtingen produceren? (zonder debiele dingen) Dan blijf je van de bank/bed
Jepquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is het idd heel belangrijk dat je die aanhoudt voor jezelf idd![]()
Just don't push yourself over the edge
En gvd, ramenwassengepraat hierDat mag m'n moeder wel doen wanneer ze hier is
Da's iig een van de dingen waar ik ECHT gewoon niet van houd
HET IS AL 10 UUR EH CALI?!quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijstje van verplichtingen is nu:
* werk (met alles van dien).
* Sociaal doen
Rest is niet verplicht. Leuk als jij een lijstje maakt, maar daar zal ik geen verplichting op vinden die voor mij zou werken.
[..]
Jepdus naar werk gaan is nu Prio nummer 1; daarna is het allemaal muh...
Mijn huis is wel echt categorie gatverdamme, wil ik je niet aandoen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:05 schreef Dqod het volgende:
Je mag ook betalen in natura hoor, Lokje, nolesbo
Gewoon met eten ofzo, of iets in die trant :$
Ik ben ook al op mijn werkquote:
Hehehequote:Op donderdag 14 mei 2015 10:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn huis is wel echt categorie gatverdamme, wil ik je niet aandoen.
Ik ga wel gewoon verhuizen.
Ohhh zo, ik al helemaal zo van "WOWWW" :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben ook al op mijn werkal een uur. Netjes op tijd. Maar meer de verplichting van algemeen enzo
Sta nu 71e van de 600 ofzo voor de nieuwe flat, en er zijn meer dan 100 kamers, dus het ziet er goed uit.quote:
klinkt goed hoor ditquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:05 schreef Dqod het volgende:
Je mag ook betalen in natura hoor, Lokje, nolesbo
Gewoon met eten ofzo, of iets in die trant :$
Het komt ook vast goedquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sta nu 71e van de 600 ofzo voor de nieuwe flat, en er zijn meer dan 100 kamers, dus het ziet er goed uit.
Sws. Eten, beetje samen chillen. The good lifequote:
beetje chillen, beetje dweilen. <3quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws. Eten, beetje samen chillen. The good life
Dan is alles meteen weer zo ver weg he.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het komt ook vast goed
Anders ga je gewoon caravan huren hierzo
Beetje samen pubquizzen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
beetje chillen, beetje dweilen. <3
Ee'm zoeg'nquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Just kidding natuurlijk. Jij weet het beste je eigen tempo en zoquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijstje van verplichtingen is nu:
* werk (met alles van dien).
* Sociaal doen
Rest is niet verplicht. Leuk als jij een lijstje maakt, maar daar zal ik geen verplichting op vinden die voor mij zou werken.
quote:
Dat wel ja, maar het is zo mooooooooooooooooooooi hierquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is alles meteen weer zo ver weg he.
Zin om te verhuizen Loka?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sta nu 71e van de 600 ofzo voor de nieuwe flat, en er zijn meer dan 100 kamers, dus het ziet er goed uit.
Alleen al de gedachte aan dweilen maakt me gewoon een beetje sip van binnenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niks spannends.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Tering.
Hoe is het hier, nog iets gemist gisteren?
Ja, het leven wordt me wel eens zuurgemaakt hier, vooral omdat ik de financiele verantwoordelijkheid draag en de helft van de bewoners hier wanbetaler is. :$quote:
zeker omdat je daarvoor eerst je vloer moet ontdoen van "dingen" die daar niet specifiek horenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen al de gedachte aan dweilen maakt me gewoon een beetje sip van binnen
Why not? Na een tijdje is het dan toch gewenning. Et voila.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Dqod het volgende:
Maar jezelf verplichten tot sociaal doen werkt niet eh, Cali
quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
wat een mogelijkheden! Wanneer gaat dit gebeuren?
Ja wat is jouw issue van vandaag?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ah gaat weer over persoonlijke issues? Top
De bergen papier zijn me dierbaar.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zeker omdat je daarvoor eerst je vloer moet ontdoen van "dingen" die daar niet specifiek horen
Brak?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Tering.
Hoe is het hier, nog iets gemist gisteren?
Jawel. Iig mezelf verplichten om ergens heen te gaan; mezelf ernaartoe slepen. Eenmaal daar dan vind ik het ook wel leuk hoor. Maar als ik mezelf niet zou verplichten te gaan dan zou ik echt geen sociaal leven hebben en echt altijd thuis zitten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Dqod het volgende:
Maar jezelf verplichten tot sociaal doen werkt niet eh, Cali
In hoeverre is het dan gemeend? Ik weiger iig mezelf te verplichten tot sociaal doen, ook omdat de hele 'lol' en oprechtheid er dan vanaf is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Why not? Na een tijdje is het dan toch gewenning. Et voila.
Aangezien ik foto's van mezelf heb waar ik met een haarband door de stad paradeer, ja, correcte aanname.quote:
Heb ik nooit.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja wat is jouw issue van vandaag?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aangezien ik foto's van mezelf heb waar ik met een haarband door de stad paradeer, ja, correcte aanname.
Ahh, op die manier. Da's wel een context waar het in te plaatsen valt iddquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Brak?
[..]
Jawel. Iig mezelf verplichten om ergens heen te gaan; mezelf ernaartoe slepen. Eenmaal daar dan vind ik het ook wel leuk hoor. Maar als ik mezelf niet zou verplichten te gaan dan zou ik echt geen sociaal leven hebben en echt altijd thuis zitten.
Sterker nog; ik moet van mijn psycholoog mezelf ertoe zetten om sociale dingen te blijven doen
zeker aanmaningen van je buren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De bergen papier zijn me dierbaar.
Godverdommequote:Op donderdag 14 mei 2015 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb al 5 dagen whatsapp niet opgestart omdat het zoveel moeite is, RIP sociaal leven.
Dan lijkt het mij ook fijn ja als je ergens anders kan wonen. Een fijn thuis is toch wel belangrijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het leven wordt me wel eens zuurgemaakt hier, vooral omdat ik de financiele verantwoordelijkheid draag en de helft van de bewoners hier wanbetaler is. :$
Goede vraag. Hier is het op woensdag geloof ik. Woensdagavonden kan ik wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
wat een mogelijkheden! Wanneer gaat dit gebeuren?
Sorry.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ah gaat weer over persoonlijke issues? Top
Geen zin hebben in WA is wat anders dan het niet starten omdat het teveel moeite is. Als het echt teveel moeite is dan ... ehm ja, dan weet ik even niet welke smiley van toepassing is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb al 5 dagen whatsapp niet opgestart omdat het zoveel moeite is, RIP sociaal leven.
We wonen hier met zijn tienen, en toen ik nog naief was heb ik de taak van penningmeester op me genomen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zeker aanmaningen van je buren.
Maar jij bent een soort curator of hoe moet ik het zien?
Misschien je ogen open doen, scheelt een bunchquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:18 schreef Dqod het volgende:
Ik zie overigens niet waar dit over issues gaat, but maybe it's just me
Het is niet geen zin hebben in WA.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen zin hebben in WA is wat anders dan het niet starten omdat het teveel moeite is. Als het echt teveel moeite is dan ... ehm ja, dan weet ik even niet welke smiley van toepassing is.
Je kan ook te ver gaan, hostiquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien je ogen open doen, scheelt een bunch
Even kijken of ik nog woensdagen vrij ben binnenkort. Anders wordt het ook weer zo'n bliksembezoek.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede vraag. Hier is het op woensdag geloof ik. Woensdagavonden kan ik wel.
Loka kan vast binnenkort wel eens op woensdagavond hier zijn. Eens vragen wanneer Morrigan woensdagen tijd heeft. En jij komt natuurlijk sowieso voor ons hierheen. Samen kapsalon happen.
Je kent me iig goed genoeg om beter te weten.quote:
aii. Moet je je 9 huisgenoten misschien een inzichtscursus geld uitgeven geven?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We wonen hier met zijn tienen, en toen ik nog naief was heb ik de taak van penningmeester op me genomen.
Ze zijn heel goed in geld uitgeven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
aii. Moet je je 9 huisgenoten misschien een inzichtscursus geld uitgeven geven?
Sommige mensen die ik op Facebook heb posten iedere dag hoe geweldig hun leven is en wat voor fantastische dingen ze gaan doen. In werkelijkheid hebben ze totaal geen levenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:20 schreef Dqod het volgende:
Social media is dan ook allerminst sociaal. Kan een opstapje zijn, maar niks sociaals aan
Oei, je werk natuurlijk. Dat heeft voorrang, want dan kun je en rijke tata worden en kan ik op je zak teren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Even kijken of ik nog woensdagen vrij ben binnenkort. Anders wordt het ook weer zo'n bliksembezoek.
Dan heb ik met ze te doen. Al is dat niet mijn probleem en al evenmin het jouwe. Lekker laten gaanquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommige mensen die ik op Facebook heb posten iedere dag hoe geweldig hun leven is en wat voor fantastische dingen ze gaan doen. In werkelijkheid hebben ze totaal geen leven
Ik zie weer een hele hoop babyfotos voorbij komen. Leuk dat ze trots zijn op hun kleine mirakel dat uit die baarmoeder is komen rollen, maar om er nu al twee keer een professionele fotoshoot aan te wijden...quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommige mensen die ik op Facebook heb posten iedere dag hoe geweldig hun leven is en wat voor fantastische dingen ze gaan doen. In werkelijkheid hebben ze totaal geen leven
Ach, in avonden kan ik natuurlijk gewoon.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, je werk natuurlijk. Dat heeft voorrang, want dan kun je en rijke tata worden en kan ik op je zak teren.
Het bevredigt mijn ramptoerismedrangquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan heb ik met ze te doen. Al is dat niet mijn probleem en al evenmin het jouwe. Lekker laten gaan
Pas maar op dat ze jouw zak niet teert kaneel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, je werk natuurlijk. Dat heeft voorrang, want dan kun je en rijke tata worden en kan ik op je zak teren.
Zo af en toe mag dat best. Dingen voor jezelf in perspectief zettenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het bevredigt mijn ramptoerismedrang
daar is de economie gek op.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn heel goed in geld uitgeven.
Juist. Zoals geen kinderen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo af en toe mag dat best. Dingen voor jezelf in perspectief zetten
Nog liever dat dan iedere dag een motivational quote, ingeleid door "Oooo, life is soooo beautiful! XOXOXOX"quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie weer een hele hoop babyfotos voorbij komen. Leuk dat ze trots zijn op hun kleine mirakel dat uit die baarmoeder is komen rollen, maar om er nu al twee keer een professionele fotoshoot aan te wijden...
Je moet niks Friendquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:29 schreef xFriendx het volgende:
Ik weet er vaak de tijd ook niet echt voor te vinden. Tis nu dat ik bezig ben in de buurt van de pc, maar ging nu alweer minder posten hier. Dat constant hier zitten zorgde er alweer voor dat dingen bleven liggen. Slokt je half op zo'n SC. Laat staan dat ik ook nog iets als een FB moet bijhouden.
Bijvoorbeeldquote:
Die zie ik ook heel vaak. Soms zijn ze gewoon te erg voor woorden en moet ik huilenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog liever dat dan iedere dag een motivational quote, ingeleid door "Oooo, life is soooo beautiful! XOXOXOX"
Ik zal oppassen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze jouw zak niet teert kaneel.
Ook in de zomervakantie?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, in avonden kan ik natuurlijk gewoon.
Maar ik denk dat het toch bliksembezoek wordt dan, woensdagen en donderdagen sta ik voor zo ver ik kan zien standaard ingepland.
I know. Vandaar dat ik hier maar weer wat was gaan minderen. Heb er gewoonweg de tijd niet voor met werk, leuke series/films kijken etc. Kost mij slaap etc. Plus tis veel staren naar een scherm ook nog eens, ook niet altijd even gezond. Niet dat ik het per se als slecht wil definiëren, iedereen moet zelf weten hoe hij/zij hun tijd gebruikt natuurlijk.quote:
Uiteraard. Ik kan het nu nog goed combineren door ook op het werk wat mee te lezen en te posten. Maar misschien moet ik ook wat gaan minderen. Al gaat er dat echt niet van komenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
I know. Vandaar dat ik hier maar weer wat was gaan minderen. Heb er gewoonweg de tijd niet voor met werk, leuke series/films kijken etc. Kost mij slaap etc. Plus tis veel staren naar een scherm ook nog eens, ook niet altijd even gezond. Niet dat ik het per se als slecht wil definiëren, iedereen moet zelf weten hoe hij/zij hun tijd gebruikt natuurlijk.
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik nog mag bestaan bij jouquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:33 schreef Dqod het volgende:
En daarom verwijder ik mensen die constant over hun kind praten of over iets waar ik totaal niets mee kan/wil. Of ik haal ze op z'n minst van m'n timeline.
Mensen die mijn posts oninteressant vinden mogen lekker hetzelfde doen. En zo blijft het heerlijk in balans. #Winning
Slijmbalquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik nog mag bestaan bij jou
Ik niet. Ik moet erom lachen. Accepteer dat het leven niet altijd feest is. If life gives you lemons, add salt & tequila.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zie ik ook heel vaak. Soms zijn ze gewoon te erg voor woorden en moet ik huilen
Was een geintje lieverdquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je kent me iig goed genoeg om beter te weten.
Mgoed, klaar, verder
quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat die hoerensuper pas om 12 uur open
Ben bij mijn nigga Walid geweest, die geeft geen fuck om Christelijke feestdagenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Je kunt toch vast wel iets fixen met left-overs?
Waren er maar hoersupersquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat die hoerensuper pas om 12 uur open
quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben bij mijn nigga Walid geweest, die geeft geen fuck om Christelijke feestdagen
Tequila maakt het leven ondraaglijkerquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet erom lachen. Accepteer dat het leven niet altijd feest is. If life gives you lemons, add salt & tequila.
[ afbeelding ]
Dan had pluff een fielday.quote:
dan ga je nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou bij mijn moeder en zusje op bezoek gaan, maar ik wil niet meer.
Ondraaglijker nog wel. Aanstellerquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tequila maakt het leven ondraaglijker
SOA's zijn in de aanbieding deze maand.quote:
In dat geval heb ik mijn kringspier gekneusd tijdens het schijten :$quote:
Ergens anders naartoe gaan waar je wel zin in hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oplossing voor alles ja, gewoon nooit meer naar buiten gaan.
Ik zal jouw kringspier eens kneuzenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
In dat geval heb ik mijn kringspier gekneusd tijdens het schijten :$
Kom danquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal jouw kringspier eens kneuzen
Gaat hem niet worden dus.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ergens anders naartoe gaan waar je wel zin in hebt.
Mooi jaquote:
Wromnie?quote:
Manly tearsquote:
Dat kan nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
Gvd mijn broodje zalmsalade zo op de grond met de salade op de vloer.![]()
![]()
moest je toch nog schoonmakenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
Gvd mijn broodje zalmsalade zo op de grond met de salade op de vloer.![]()
![]()
Nope. Zo erg?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ooit Warrior gezien, met Tom Hardy?
Is een songfestivalsmiley. Moeten de borsten van Trijntje voorstellen met dat stukje jurk eromheen.quote:
Oh, dat is een beetje langs me heen gegaan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is een songfestivalsmiley. Moeten de borsten van Trijntje voorstellen met dat stukje jurk eromheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |