Ik ben ook al op mijn werkquote:
Hehehequote:Op donderdag 14 mei 2015 10:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn huis is wel echt categorie gatverdamme, wil ik je niet aandoen.
Ik ga wel gewoon verhuizen.
Ohhh zo, ik al helemaal zo van "WOWWW" :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben ook al op mijn werkal een uur. Netjes op tijd. Maar meer de verplichting van algemeen enzo
Sta nu 71e van de 600 ofzo voor de nieuwe flat, en er zijn meer dan 100 kamers, dus het ziet er goed uit.quote:
klinkt goed hoor ditquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:05 schreef Dqod het volgende:
Je mag ook betalen in natura hoor, Lokje, nolesbo
Gewoon met eten ofzo, of iets in die trant :$
Het komt ook vast goedquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sta nu 71e van de 600 ofzo voor de nieuwe flat, en er zijn meer dan 100 kamers, dus het ziet er goed uit.
Sws. Eten, beetje samen chillen. The good lifequote:
beetje chillen, beetje dweilen. <3quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws. Eten, beetje samen chillen. The good life
Dan is alles meteen weer zo ver weg he.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het komt ook vast goed
Anders ga je gewoon caravan huren hierzo
Beetje samen pubquizzen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
beetje chillen, beetje dweilen. <3
Ee'm zoeg'nquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Just kidding natuurlijk. Jij weet het beste je eigen tempo en zoquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijstje van verplichtingen is nu:
* werk (met alles van dien).
* Sociaal doen
Rest is niet verplicht. Leuk als jij een lijstje maakt, maar daar zal ik geen verplichting op vinden die voor mij zou werken.
quote:
Dat wel ja, maar het is zo mooooooooooooooooooooi hierquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is alles meteen weer zo ver weg he.
Zin om te verhuizen Loka?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sta nu 71e van de 600 ofzo voor de nieuwe flat, en er zijn meer dan 100 kamers, dus het ziet er goed uit.
Alleen al de gedachte aan dweilen maakt me gewoon een beetje sip van binnenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niks spannends.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Tering.
Hoe is het hier, nog iets gemist gisteren?
Ja, het leven wordt me wel eens zuurgemaakt hier, vooral omdat ik de financiele verantwoordelijkheid draag en de helft van de bewoners hier wanbetaler is. :$quote:
zeker omdat je daarvoor eerst je vloer moet ontdoen van "dingen" die daar niet specifiek horenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen al de gedachte aan dweilen maakt me gewoon een beetje sip van binnen
Why not? Na een tijdje is het dan toch gewenning. Et voila.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Dqod het volgende:
Maar jezelf verplichten tot sociaal doen werkt niet eh, Cali
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |