Jaquote:
Thxquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het enige wat leeg is, is mijn hoofd
En er moeten hier zeker dingen gebeuren, maar die gaan ook gebeuren. Wel allemaal op het moment dat ik daar zelf zin in heb tho![]()
Zo heerlijk
Afwerkze iig. Je lijstje dan huehuehue :$![]()
Mij wel. Anders lopen mijn inkomsten achteruit.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat maakt me nooit zoveel uit, of mijn raam vies is.
Dan moet je wel ja.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mij wel. Anders lopen mijn inkomsten achteruit.
Zou jou eens recht....nvmquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
[..]
Thx
Ik heb een motivatie van nul de laatste paar weken. Onderdeel van mijn terugval verwacht ikZonder verplichtingen zou ik letterlijk 7 dagen per week op de bank / bed liggen en series kijken. Mijn verplichtingen houden me nog een beetje uit het slop gelukkig
!
Dan is het idd heel belangrijk dat je die aanhoudt voor jezelf iddquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
[..]
Thx
Ik heb een motivatie van nul de laatste paar weken. Onderdeel van mijn terugval verwacht ikZonder verplichtingen zou ik letterlijk 7 dagen per week op de bank / bed liggen en series kijken. Mijn verplichtingen houden me nog een beetje uit het slop gelukkig
!
Ik ben zo iemand die het liefst de hele dag in zijn bed blijft liggen en tegen zichzelf zegt dat alles wat er mogelijk gedaan zou kunnen worden stom en kut is.quote:
Lastig ja. Daarom werk ik in Casa Rossoquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mij wel. Anders lopen mijn inkomsten achteruit.
Ja preventief ruimen kun je dat soort volk sowieso niet, maar een nekschot kan achteraf altijd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke.
Maar ik denk dat dit soort incidenten van alle tijden zijn, helaas.
Dan doen wij toch gewoon een ramenlapmeet? Ik lap en jij meetquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is het idd heel belangrijk dat je die aanhoudt voor jezelf idd![]()
Just don't push yourself over the edge
En gvd, ramenwassengepraat hierDat mag m'n moeder wel doen wanneer ze hier is
Da's iig een van de dingen waar ik ECHT gewoon niet van houd
Mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja preventief ruimen kun je dat soort volk sowieso niet, maar een nekschot kan achteraf altijd.
Ik ben 31 en heb er nog steeds last vanquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die het liefst de hele dag in zijn bed blijft liggen en tegen zichzelf zegt dat alles wat er mogelijk gedaan zou kunnen worden stom en kut is.
Maar ooit groei ik er vast overheen.
Je mag mij ook wel inhuren hoor. Kan wel een extra zakcentje gebruiken en achter het station vind ik ook direct weer zo vurrrr gaan :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die het liefst de hele dag in zijn bed blijft liggen en tegen zichzelf zegt dat alles wat er mogelijk gedaan zou kunnen worden stom en kut is.
Maar ooit groei ik er vast overheen.
Dat waardeer ik.quote:
Dit ja.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:03 schreef FrauMilena het volgende:
Ik krijg bijna de neiging om schoon te maken nu, bijna.
Denken dat ik een rijke tatta ben.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel inhuren hoor. Kan wel een extra zakcentje gebruiken en achter het station vind ik ook direct weer zo vurrrr gaan :$
Klinkt niet slechtquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan doen wij toch gewoon een ramenlapmeet? Ik lap en jij meet
quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denken dat ik een rijke tatta ben.
Lijstje van verplichtingen is nu:quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou jou eens recht....nvm
Ik kan wel een lijstje van verplichtingen produceren? (zonder debiele dingen) Dan blijf je van de bank/bed
Jepquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is het idd heel belangrijk dat je die aanhoudt voor jezelf idd![]()
Just don't push yourself over the edge
En gvd, ramenwassengepraat hierDat mag m'n moeder wel doen wanneer ze hier is
Da's iig een van de dingen waar ik ECHT gewoon niet van houd
HET IS AL 10 UUR EH CALI?!quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijstje van verplichtingen is nu:
* werk (met alles van dien).
* Sociaal doen
Rest is niet verplicht. Leuk als jij een lijstje maakt, maar daar zal ik geen verplichting op vinden die voor mij zou werken.
[..]
Jepdus naar werk gaan is nu Prio nummer 1; daarna is het allemaal muh...
Mijn huis is wel echt categorie gatverdamme, wil ik je niet aandoen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:05 schreef Dqod het volgende:
Je mag ook betalen in natura hoor, Lokje, nolesbo
Gewoon met eten ofzo, of iets in die trant :$
Ik ben ook al op mijn werkquote:
Hehehequote:Op donderdag 14 mei 2015 10:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn huis is wel echt categorie gatverdamme, wil ik je niet aandoen.
Ik ga wel gewoon verhuizen.
Ohhh zo, ik al helemaal zo van "WOWWW" :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben ook al op mijn werkal een uur. Netjes op tijd. Maar meer de verplichting van algemeen enzo
Sta nu 71e van de 600 ofzo voor de nieuwe flat, en er zijn meer dan 100 kamers, dus het ziet er goed uit.quote:
klinkt goed hoor ditquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:05 schreef Dqod het volgende:
Je mag ook betalen in natura hoor, Lokje, nolesbo
Gewoon met eten ofzo, of iets in die trant :$
Het komt ook vast goedquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sta nu 71e van de 600 ofzo voor de nieuwe flat, en er zijn meer dan 100 kamers, dus het ziet er goed uit.
Sws. Eten, beetje samen chillen. The good lifequote:
beetje chillen, beetje dweilen. <3quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws. Eten, beetje samen chillen. The good life
Dan is alles meteen weer zo ver weg he.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het komt ook vast goed
Anders ga je gewoon caravan huren hierzo
Beetje samen pubquizzen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
beetje chillen, beetje dweilen. <3
Ee'm zoeg'nquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Just kidding natuurlijk. Jij weet het beste je eigen tempo en zoquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijstje van verplichtingen is nu:
* werk (met alles van dien).
* Sociaal doen
Rest is niet verplicht. Leuk als jij een lijstje maakt, maar daar zal ik geen verplichting op vinden die voor mij zou werken.
quote:
Dat wel ja, maar het is zo mooooooooooooooooooooi hierquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is alles meteen weer zo ver weg he.
Zin om te verhuizen Loka?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sta nu 71e van de 600 ofzo voor de nieuwe flat, en er zijn meer dan 100 kamers, dus het ziet er goed uit.
Alleen al de gedachte aan dweilen maakt me gewoon een beetje sip van binnenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niks spannends.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Tering.
Hoe is het hier, nog iets gemist gisteren?
Ja, het leven wordt me wel eens zuurgemaakt hier, vooral omdat ik de financiele verantwoordelijkheid draag en de helft van de bewoners hier wanbetaler is. :$quote:
zeker omdat je daarvoor eerst je vloer moet ontdoen van "dingen" die daar niet specifiek horenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen al de gedachte aan dweilen maakt me gewoon een beetje sip van binnen
Why not? Na een tijdje is het dan toch gewenning. Et voila.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Dqod het volgende:
Maar jezelf verplichten tot sociaal doen werkt niet eh, Cali
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |