Ja was leuk, nu alleen nog afwachten welke plek we zijn beland met de popquiz marathon.quote:
tof!quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja was leuk, nu alleen nog afwachten welke plek we zijn beland met de popquiz marathon.
Knap dat mensen zo gestructureerd kunnen leven (zonder kinderenquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:05 schreef xFriendx het volgende:
Mooi weest in bed. Douchen, ontbijten, ramen lappen, stofzuigen en ander van dat soort dingen. Zou vroeg sporten maar ivm Hemelvaartsdag maar tot 12 uur Open dus hele bulk in 1x. Vandaag maar ff hardlopen en morgenochtend sportschool.
/programma weer uitgedacht.
Tevens....droomde over chick in bikini en hoofddoek. Weirdmulticuntireel
Niet hoog, ik was laat dit keer dus kon de route niet mee uitstippelen. Nu zaten we vast aan vooral veel rondes waarbij de 50's 60's en 70's goed vertegenwoordigd waren, niet echt mijn ding.quote:
Dat laatste zou ik ook niet weten. En ik ben nogal van de structuur ja. Misschien wel eens te.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Knap dat mensen zo gestructureerd kunnen leven (zonder kinderen), ik sta op en douche en zie wel waar de dag me brengt. Weet niet eens of er ergens een winkel open is om eten voor mezelf te halen
Oef die zijn vaak wat lastiger voor de jonkiesquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet hoog, ik was laat dit keer dus kon de route niet mee uitstippelen. Nu zaten we vast aan vooral veel rondes waarbij de 50's 60's en 70's goed vertegenwoordigd waren, niet echt mijn ding.
Rijke tata.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:30 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, ik krijg deze maand een soort van fatsoenlijk salaris zo te zien.
Voel me content.
Er zijn al een tijd naaktfoto's van dat meisje dat haar speelt op internet. Voor als je wilt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:31 schreef xFriendx het volgende:
Zag op de FP stuk over Supergirl
I'm in love
[ afbeelding ]
Das teveel.... je moet kunnen blijven dromen. Ik hoef niet direct alles te zien.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn al een tijd naaktfoto's van dat meisje dat haar speelt op internet. Voor als je wilt.
Nou ja soms dan herken je nog wel eens iets maar weet je de artiest en titel niet. Maar nu waren het vooral nummers die ik serieus nog nooit gehoord had.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oef die zijn vaak wat lastiger voor de jonkies
Whut why?quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde iets nuttigs doen vanmorgen maar ik ben weer alleen maar plaatjes van Japanse meisjes aan het opslaan.
Ik heb serieus nog nooit een pupquiz bijgewoondquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja soms dan herken je nog wel eens iets maar weet je de artiest en titel niet. Maar nu waren het vooral nummers die ik serieus nog nooit gehoord had.
Was draaien, papieren doornemen en opruimen, opdrukken, pc opschonen, zoveel te kiezenquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde iets nuttigs doen vanmorgen maar ik ben weer alleen maar plaatjes van Japanse meisjes aan het opslaan.
Ik weet ook heel goed wat ik allemaal wil gaan doen, maar heb er niet zoveel zin in.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was draaien, papieren doornemen en opruimen, opdrukken, pc opschonen, zoveel te kiezen
Ik ben wel lichte OCD voor sommige dingen, maar ditquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik ook niet weten. En ik ben nogal van de structuur ja. Misschien wel eens te.
Als ik de roosters in m'n auto voor verkoeling/hitte niet nodig heb zet ik ze recht (nerd)
Oh hoiquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:52 schreef Dqod het volgende:
Ik ga helemaal niks doen, behalve wanneer ik daar zin in in heb
Dan doe ik nooit wat in mijn leven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:52 schreef Dqod het volgende:
T "komt" nooit? Dat je eens hebt van "ok, nu trek ik even de stofzuiger er doorheen"?quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan doe ik nooit wat in mijn leven.
Hallo negert :$quote:
Haha.... tis ook niet zo als ik bij een ander in de auto zit ze dan ook recht moeten hoor, zo erg is het niet. Maar als alles op een tafel al toevallig recht ligt en een boek dan schuin ben ik wel iemand die em dan even recht legquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben wel lichte OCD voor sommige dingen, maar dit
Dan zou mijn leven leeg wordenquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:52 schreef Dqod het volgende:
Nimmer.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
T "komt" nooit? Dat je eens hebt van "ok, nu trek ik even de stofzuiger er doorheen"?
Je bent zelf jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef aeque het volgende:
Ah de jeugd van tegenwoordig. Verrijking voor de samenleving dit.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)rmis-purmerend-video
Dat laatste zorgt er inderdaad wel eens voor dat de productiviteit laag ligtquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet ook heel goed wat ik allemaal wil gaan doen, maar heb er niet zoveel zin in.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Haha.... tis ook niet zo als ik bij een ander in de auto zit ze dan ook recht moeten hoor, zo erg is het niet. Maar als alles op een tafel al toevallig recht ligt en een boek dan schuin ben ik wel iemand die em dan even recht leg
Ik voel mij met mijn 27 jaar en niet meer zittend op de middelbare school niet echt meer de jeugd van tegenwoordig.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent zelf jeugd van tegenwoordig
Ik heb dat alleen met m'n werk (uitlijnen van dingen, ook al is het een snelle opzet) of als ik net heb schoongemaakt/opgeruimdquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Haha.... tis ook niet zo als ik bij een ander in de auto zit ze dan ook recht moeten hoor, zo erg is het niet. Maar als alles op een tafel al toevallig recht ligt en een boek dan schuin ben ik wel iemand die em dan even recht leg
Het enige wat leeg is, is mijn hoofdquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan zou mijn leven leeg worden
Ik ga zo fok! uitloggen en er een productieve dag van maken. Proberen mijn to do lijstje eens af te werken!
Ach, je moet toch ergens je leven mee vullen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste zorgt er inderdaad wel eens voor dat de productiviteit laag ligt
Oke.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik voel mij met mijn 27 jaar en niet meer zittend op de middelbare school niet echt meer de jeugd van tegenwoordig.
Ramen achter zijn gelapt hier. Zo door naar voor. Maar zag dat de vensterbanken buiten ook vies zijn, dus zo maar ff sopje maken zodat ik die ook even schoon kan maken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, je moet toch ergens je leven mee vullen.
Bijna alle opties zijn even saai en/of vervelend, dus je begint soms toch maar ergens aan.
Dat maakt me nooit zoveel uit, of mijn raam vies is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ramen achter zijn gelapt hier. Zo door naar voor. Maar zag dat de vensterbanken buiten ook vies zijn, dus zo maar ff sopje maken zodat ik die ook even schoon kan maken.
Het filmpje laadt niet, maar gezien de comments weet ik alweer voldoende.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef aeque het volgende:
Ah de jeugd van tegenwoordig. Verrijking voor de samenleving dit.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)rmis-purmerend-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |