Ja was leuk, nu alleen nog afwachten welke plek we zijn beland met de popquiz marathon.quote:
tof!quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja was leuk, nu alleen nog afwachten welke plek we zijn beland met de popquiz marathon.
Knap dat mensen zo gestructureerd kunnen leven (zonder kinderenquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:05 schreef xFriendx het volgende:
Mooi weest in bed. Douchen, ontbijten, ramen lappen, stofzuigen en ander van dat soort dingen. Zou vroeg sporten maar ivm Hemelvaartsdag maar tot 12 uur Open dus hele bulk in 1x. Vandaag maar ff hardlopen en morgenochtend sportschool.
/programma weer uitgedacht.
Tevens....droomde over chick in bikini en hoofddoek. Weirdmulticuntireel
Niet hoog, ik was laat dit keer dus kon de route niet mee uitstippelen. Nu zaten we vast aan vooral veel rondes waarbij de 50's 60's en 70's goed vertegenwoordigd waren, niet echt mijn ding.quote:
Dat laatste zou ik ook niet weten. En ik ben nogal van de structuur ja. Misschien wel eens te.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Knap dat mensen zo gestructureerd kunnen leven (zonder kinderen), ik sta op en douche en zie wel waar de dag me brengt. Weet niet eens of er ergens een winkel open is om eten voor mezelf te halen
Oef die zijn vaak wat lastiger voor de jonkiesquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet hoog, ik was laat dit keer dus kon de route niet mee uitstippelen. Nu zaten we vast aan vooral veel rondes waarbij de 50's 60's en 70's goed vertegenwoordigd waren, niet echt mijn ding.
Rijke tata.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:30 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, ik krijg deze maand een soort van fatsoenlijk salaris zo te zien.
Voel me content.
Er zijn al een tijd naaktfoto's van dat meisje dat haar speelt op internet. Voor als je wilt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:31 schreef xFriendx het volgende:
Zag op de FP stuk over Supergirl
I'm in love
[ afbeelding ]
Das teveel.... je moet kunnen blijven dromen. Ik hoef niet direct alles te zien.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn al een tijd naaktfoto's van dat meisje dat haar speelt op internet. Voor als je wilt.
Nou ja soms dan herken je nog wel eens iets maar weet je de artiest en titel niet. Maar nu waren het vooral nummers die ik serieus nog nooit gehoord had.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oef die zijn vaak wat lastiger voor de jonkies
Whut why?quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde iets nuttigs doen vanmorgen maar ik ben weer alleen maar plaatjes van Japanse meisjes aan het opslaan.
Ik heb serieus nog nooit een pupquiz bijgewoondquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja soms dan herken je nog wel eens iets maar weet je de artiest en titel niet. Maar nu waren het vooral nummers die ik serieus nog nooit gehoord had.
Was draaien, papieren doornemen en opruimen, opdrukken, pc opschonen, zoveel te kiezenquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde iets nuttigs doen vanmorgen maar ik ben weer alleen maar plaatjes van Japanse meisjes aan het opslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |