Misschien moet je ook eens een lange pauze inlassen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:03 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik kan gewoon totaal geen maat houden.
In ieder geval heb je wel zelfkennisquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:03 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik kan gewoon totaal geen maat houden.
Had je echt bewust een pauze ingelast? Je was druk met studie toch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eens een lange pauze inlassen.
Hoewel het maat houden er niet beter van lijkt te worden.
Klopt. Ik wilde deze avond even lekker ontspannen omdat ik hemelvaartsvakantie had van mijn werk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:06 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Had je echt bewust een pauze ingelast? Je was druk met studie toch?
Drink jij alleen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt. Ik wilde deze avond even lekker ontspannen omdat ik hemelvaartsvakantie had van mijn werk.
Maar weet nu weer waarom ik eigenlijk aan de pauze was begonnen, denk ik.
Ach, als je straks GHB verslaafd bent, denk je nooit meer terug aan wijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt. Ik wilde deze avond even lekker ontspannen omdat ik hemelvaartsvakantie had van mijn werk.
Maar weet nu weer waarom ik eigenlijk aan de pauze was begonnen, denk ik.
Ja, en dan bestempelt iedereen je meteen als een alcoholist, zelfs bij je eerste drank in maanden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:12 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja dan moet je wel alleen drinken hè.
Het blijft Fok!quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en dan bestempelt iedereen je meteen als een alcoholist, zelfs bij je eerste drank in maanden.
Ben je een nerd als je C++ tot vier uur 's nachts gaat zitten kloppen i.p.v. je lekker en jonge vriendin palen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
Nee hopla ken ik wel, hij is een nerdje
Soms denk ik wel eens dat ik onzichtbaar ben.quote:
Ga lekker naar je neurotypische vrienden toe dan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |