quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
wat een mogelijkheden! Wanneer gaat dit gebeuren?
Ja wat is jouw issue van vandaag?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ah gaat weer over persoonlijke issues? Top
De bergen papier zijn me dierbaar.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zeker omdat je daarvoor eerst je vloer moet ontdoen van "dingen" die daar niet specifiek horen
Brak?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Tering.
Hoe is het hier, nog iets gemist gisteren?
Jawel. Iig mezelf verplichten om ergens heen te gaan; mezelf ernaartoe slepen. Eenmaal daar dan vind ik het ook wel leuk hoor. Maar als ik mezelf niet zou verplichten te gaan dan zou ik echt geen sociaal leven hebben en echt altijd thuis zitten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Dqod het volgende:
Maar jezelf verplichten tot sociaal doen werkt niet eh, Cali
In hoeverre is het dan gemeend? Ik weiger iig mezelf te verplichten tot sociaal doen, ook omdat de hele 'lol' en oprechtheid er dan vanaf is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Why not? Na een tijdje is het dan toch gewenning. Et voila.
Aangezien ik foto's van mezelf heb waar ik met een haarband door de stad paradeer, ja, correcte aanname.quote:
Heb ik nooit.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja wat is jouw issue van vandaag?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aangezien ik foto's van mezelf heb waar ik met een haarband door de stad paradeer, ja, correcte aanname.
Ahh, op die manier. Da's wel een context waar het in te plaatsen valt iddquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Brak?
[..]
Jawel. Iig mezelf verplichten om ergens heen te gaan; mezelf ernaartoe slepen. Eenmaal daar dan vind ik het ook wel leuk hoor. Maar als ik mezelf niet zou verplichten te gaan dan zou ik echt geen sociaal leven hebben en echt altijd thuis zitten.
Sterker nog; ik moet van mijn psycholoog mezelf ertoe zetten om sociale dingen te blijven doen
zeker aanmaningen van je buren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De bergen papier zijn me dierbaar.
Godverdommequote:Op donderdag 14 mei 2015 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb al 5 dagen whatsapp niet opgestart omdat het zoveel moeite is, RIP sociaal leven.
Dan lijkt het mij ook fijn ja als je ergens anders kan wonen. Een fijn thuis is toch wel belangrijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het leven wordt me wel eens zuurgemaakt hier, vooral omdat ik de financiele verantwoordelijkheid draag en de helft van de bewoners hier wanbetaler is. :$
Goede vraag. Hier is het op woensdag geloof ik. Woensdagavonden kan ik wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
wat een mogelijkheden! Wanneer gaat dit gebeuren?
Sorry.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ah gaat weer over persoonlijke issues? Top
Geen zin hebben in WA is wat anders dan het niet starten omdat het teveel moeite is. Als het echt teveel moeite is dan ... ehm ja, dan weet ik even niet welke smiley van toepassing is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb al 5 dagen whatsapp niet opgestart omdat het zoveel moeite is, RIP sociaal leven.
We wonen hier met zijn tienen, en toen ik nog naief was heb ik de taak van penningmeester op me genomen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zeker aanmaningen van je buren.
Maar jij bent een soort curator of hoe moet ik het zien?
Misschien je ogen open doen, scheelt een bunchquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:18 schreef Dqod het volgende:
Ik zie overigens niet waar dit over issues gaat, but maybe it's just me
Het is niet geen zin hebben in WA.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen zin hebben in WA is wat anders dan het niet starten omdat het teveel moeite is. Als het echt teveel moeite is dan ... ehm ja, dan weet ik even niet welke smiley van toepassing is.
Je kan ook te ver gaan, hostiquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien je ogen open doen, scheelt een bunch
Even kijken of ik nog woensdagen vrij ben binnenkort. Anders wordt het ook weer zo'n bliksembezoek.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede vraag. Hier is het op woensdag geloof ik. Woensdagavonden kan ik wel.
Loka kan vast binnenkort wel eens op woensdagavond hier zijn. Eens vragen wanneer Morrigan woensdagen tijd heeft. En jij komt natuurlijk sowieso voor ons hierheen. Samen kapsalon happen.
Je kent me iig goed genoeg om beter te weten.quote:
aii. Moet je je 9 huisgenoten misschien een inzichtscursus geld uitgeven geven?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We wonen hier met zijn tienen, en toen ik nog naief was heb ik de taak van penningmeester op me genomen.
Ze zijn heel goed in geld uitgeven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
aii. Moet je je 9 huisgenoten misschien een inzichtscursus geld uitgeven geven?
Sommige mensen die ik op Facebook heb posten iedere dag hoe geweldig hun leven is en wat voor fantastische dingen ze gaan doen. In werkelijkheid hebben ze totaal geen levenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:20 schreef Dqod het volgende:
Social media is dan ook allerminst sociaal. Kan een opstapje zijn, maar niks sociaals aan
Oei, je werk natuurlijk. Dat heeft voorrang, want dan kun je en rijke tata worden en kan ik op je zak teren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Even kijken of ik nog woensdagen vrij ben binnenkort. Anders wordt het ook weer zo'n bliksembezoek.
Dan heb ik met ze te doen. Al is dat niet mijn probleem en al evenmin het jouwe. Lekker laten gaanquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommige mensen die ik op Facebook heb posten iedere dag hoe geweldig hun leven is en wat voor fantastische dingen ze gaan doen. In werkelijkheid hebben ze totaal geen leven
Ik zie weer een hele hoop babyfotos voorbij komen. Leuk dat ze trots zijn op hun kleine mirakel dat uit die baarmoeder is komen rollen, maar om er nu al twee keer een professionele fotoshoot aan te wijden...quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommige mensen die ik op Facebook heb posten iedere dag hoe geweldig hun leven is en wat voor fantastische dingen ze gaan doen. In werkelijkheid hebben ze totaal geen leven
Ach, in avonden kan ik natuurlijk gewoon.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, je werk natuurlijk. Dat heeft voorrang, want dan kun je en rijke tata worden en kan ik op je zak teren.
Het bevredigt mijn ramptoerismedrangquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan heb ik met ze te doen. Al is dat niet mijn probleem en al evenmin het jouwe. Lekker laten gaan
Pas maar op dat ze jouw zak niet teert kaneel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, je werk natuurlijk. Dat heeft voorrang, want dan kun je en rijke tata worden en kan ik op je zak teren.
Zo af en toe mag dat best. Dingen voor jezelf in perspectief zettenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het bevredigt mijn ramptoerismedrang
daar is de economie gek op.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn heel goed in geld uitgeven.
Juist. Zoals geen kinderen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo af en toe mag dat best. Dingen voor jezelf in perspectief zetten
Nog liever dat dan iedere dag een motivational quote, ingeleid door "Oooo, life is soooo beautiful! XOXOXOX"quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie weer een hele hoop babyfotos voorbij komen. Leuk dat ze trots zijn op hun kleine mirakel dat uit die baarmoeder is komen rollen, maar om er nu al twee keer een professionele fotoshoot aan te wijden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |