Dan had pluff een fielday.quote:
dan ga je nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou bij mijn moeder en zusje op bezoek gaan, maar ik wil niet meer.
Ondraaglijker nog wel. Aanstellerquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tequila maakt het leven ondraaglijker
SOA's zijn in de aanbieding deze maand.quote:
In dat geval heb ik mijn kringspier gekneusd tijdens het schijten :$quote:
Ergens anders naartoe gaan waar je wel zin in hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oplossing voor alles ja, gewoon nooit meer naar buiten gaan.
Ik zal jouw kringspier eens kneuzenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
In dat geval heb ik mijn kringspier gekneusd tijdens het schijten :$
Kom danquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal jouw kringspier eens kneuzen
Gaat hem niet worden dus.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ergens anders naartoe gaan waar je wel zin in hebt.
Mooi jaquote:
Wromnie?quote:
Manly tearsquote:
Dat kan nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
Gvd mijn broodje zalmsalade zo op de grond met de salade op de vloer.![]()
![]()
moest je toch nog schoonmakenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
Gvd mijn broodje zalmsalade zo op de grond met de salade op de vloer.![]()
![]()
Nope. Zo erg?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ooit Warrior gezien, met Tom Hardy?
Is een songfestivalsmiley. Moeten de borsten van Trijntje voorstellen met dat stukje jurk eromheen.quote:
Oh, dat is een beetje langs me heen gegaan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is een songfestivalsmiley. Moeten de borsten van Trijntje voorstellen met dat stukje jurk eromheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |