Ik doe met je mee aeque.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:17 schreef aeque het volgende:
Ik ga gewoon de hele dag niks doen. Fuck it.
Misschien maar eens kijken danquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is de definitie van manly tears
Ik wel anders zien de overburen mij zonder broek.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
Broeken.
Die heb ik niet nodig op mijn balkon.
Nou en?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wel anders zien de overburen mij zonder broek.
Gaat me iets te ver.quote:
Kom hier schoonmaken dan, hoef ik het niet te doen. Krijg je bier en wiet van mequote:
Hihi, je zei 'groot'.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:36 schreef Harmankardon het volgende:
Ik loop om de haverklap in boxershort in de tuin rond en heb geloof ik alle buren wel topless gezien en sommigen helemaal naakt. Het is ook maar hoe groot je het maakt.
Heel verleidelijk. Echt, maar ik bloed en kan echt helemaal niks vandaag :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom hier schoonmaken dan, hoef ik het niet te doen. Krijg je bier en wiet van me
Fucking smoesjes, met je lekkende doosquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heel verleidelijk. Echt, maar ik bloed en kan echt helemaal niks vandaag :$
Ik dacht slaat uit.quote:
Ik heb me net afgetrokken op dit verhaalquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:36 schreef Harmankardon het volgende:
Ik loop om de haverklap in boxershort in de tuin rond en heb geloof ik alle buren wel topless gezien en sommigen helemaal naakt. Het is ook maar hoe groot je het maakt.
Als ze vanaf het fietspad naar boven kijken zien ze mij ook zonder broek.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wel anders zien de overburen mij zonder broek.
Pas op eh. Ik smeer je hele huis onder mijn bonkjes en sliertjesquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucking smoesjes, met je lekkende doos
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Tis hemelvaart, gwn lekker chillaxen
Dit. Allebei. BAMquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*slowly thrusts forward in a pleasant manner*
Goor wijf dat je bentquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pas op eh. Ik smeer je hele huis onder mijn bonkjes en sliertjes
Ik zou ook niet al mijn buren naakt of half naakt willen zien. Brr die gedachte alleen al.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:36 schreef Harmankardon het volgende:
Jammer dit. Ik moet even denken wat ik hier mee ga doen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik ben een tokkie, het maakt me niet uit.
Ik weet dat je hier lichtelijk onzedelijke gedachten van krijgt, art. Who are you trying to foolquote:
Try mequote:Op donderdag 14 mei 2015 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pas op eh. Ik smeer je hele huis onder mijn bonkjes en sliertjes
Ik heb ze voor 2 deze maand, volgens mijquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn bonkjes en sliertjes kwamen niet deze maand.
Ik dacht al wat te voelenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb me net afgetrokken op dit verhaal
Ik vind het gewoon niet zo erg om geen broek aan te hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dit. Ik moet even denken wat ik hier mee ga doen.
Ik weet het ook niet. Ik probeer het nog steedsquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet dat je hier lichtelijk onzedelijke gedachten van krijgt, art. Who are you trying to fool
Sorry.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb ze voor 2 deze maand, volgens mij
GVD LOKJE
Jij denkt tha Dqod doet dat niet? HE?!quote:
Kom maarquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik probeer het nog steeds
Nja, ben ik zaterdag misschien wel flink wat afgevallen :$quote:
Er kwam een beetje bier naar boven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet dat je hier lichtelijk onzedelijke gedachten van krijgt, art. Who are you trying to fool
Jij bent toch al slanke den?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar
[..]
Nja, ben ik zaterdag misschien wel flink wat afgevallen :$
That's my boy. Maakt niet uit, ook al zitten er stukjes braaksel bij. It's still beerquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Er kwam een beetje bier naar boven.
Maar toen dacht ik, ah bier.
Bierquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
That's my boy. Maakt niet uit, ook al zitten er stukjes braaksel bij. It's still beer
quote:
Dergelijke dingen zijn uit te vogelen, hostiquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar mijn huis woont
Daar zitten de vitaminen juist inquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
That's my boy. Maakt niet uit, ook al zitten er stukjes braaksel bij. It's still beer
You don't scare me, cause i like youquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar met al dat bloedverlies blijft er niks meer over denk ik
[..]
Dergelijke dingen zijn uit te vogelen, hosti
Of word je nu bang dat je straks bloed op je muren hebt
Daarom :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Daar zitten de vitaminen juist in
I don't wanna scare you, I just wanna pimp up your walls and leave a trail of mequote:Op donderdag 14 mei 2015 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
You don't scare me, cause i like you
En normaal bloed wel?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niets tegen bloed, maar menstruatiebloed is wel een uitzondering.
Zelfs van lieve personen hoeft dat niet op mijn muur.
Hier moet ik je dan wel weer gelijk in gevenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niets tegen bloed, maar menstruatiebloed is wel een uitzondering.
Zelfs van lieve personen hoeft dat niet op mijn muur.
Niks mis met normaal bloedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
Precies mijn probleem voor vandaagquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn kappers open met hemelvaart? Nee he?
Dan morgen maar hopen dat ze nog een gaatje voor me hebben.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis met normaal bloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik blijf bij jullie uit de buurt denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje DNA op de muren, als het vrijwillig gedoneerd wordt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Staat genoteerdquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje DNA op de muren, als het vrijwillig gedoneerd wordt.
Ik wil je wel knippenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn kappers open met hemelvaart? Nee he?
Dan morgen maar hopen dat ze nog een gaatje voor me hebben.
Kijk, art vult dat gaatje wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil je wel knippenMoet ook naar de kapper. Model is eruit.
Jaloers dat je niet komt?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen naar de kapper voor de meet?
Neuj :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Ik niet, het mijne is niet te redden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Ik moet anders wel snel weerquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Je wil er toch niet als cousin It rondlopenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |