quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis met normaal bloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik blijf bij jullie uit de buurt denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje DNA op de muren, als het vrijwillig gedoneerd wordt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Staat genoteerdquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje DNA op de muren, als het vrijwillig gedoneerd wordt.
Ik wil je wel knippenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn kappers open met hemelvaart? Nee he?
Dan morgen maar hopen dat ze nog een gaatje voor me hebben.
Kijk, art vult dat gaatje wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil je wel knippenMoet ook naar de kapper. Model is eruit.
Jaloers dat je niet komt?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen naar de kapper voor de meet?
Neuj :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Ik niet, het mijne is niet te redden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Ik moet anders wel snel weerquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Je wil er toch niet als cousin It rondlopenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Wel?!quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je wil er toch niet als cousin It rondlopen
Maar de grijze haren weer minder.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn haartjes zijn lekker kort, dus nu zie je mijn kale plekken te duidelijk
Vind ik het dikke nadeel van die dingen. Die fans maken binnen de kortste keren herrie. Accu is leuk tot een jaar en daarna loopt het ding sneller leeg dan Dqod in 'die week'.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
Gvd, mijn laptop moet echt eens even z'n tyfusbek houden met z'n teringherrie
Ffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind ik het dikke nadeel van die dingen. Die fans maken binnen de kortste keren herrie. Accu is leuk tot een jaar en daarna loopt het dingen sneller leeg dan Dqod in 'die week'.
Lange haren kroelen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil je wel knippenMoet ook naar de kapper. Model is eruit.
Kom hier, ruk ik het uit je borst en kus ik het beterquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn hartje is gebroken , hoe durf je
There there.gif :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn hartje is gebroken , hoe durf je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |