En normaal bloed wel?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niets tegen bloed, maar menstruatiebloed is wel een uitzondering.
Zelfs van lieve personen hoeft dat niet op mijn muur.
Hier moet ik je dan wel weer gelijk in gevenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niets tegen bloed, maar menstruatiebloed is wel een uitzondering.
Zelfs van lieve personen hoeft dat niet op mijn muur.
Niks mis met normaal bloedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
Precies mijn probleem voor vandaagquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn kappers open met hemelvaart? Nee he?
Dan morgen maar hopen dat ze nog een gaatje voor me hebben.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis met normaal bloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik blijf bij jullie uit de buurt denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje DNA op de muren, als het vrijwillig gedoneerd wordt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Staat genoteerdquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje DNA op de muren, als het vrijwillig gedoneerd wordt.
Ik wil je wel knippenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn kappers open met hemelvaart? Nee he?
Dan morgen maar hopen dat ze nog een gaatje voor me hebben.
Kijk, art vult dat gaatje wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil je wel knippenMoet ook naar de kapper. Model is eruit.
Jaloers dat je niet komt?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen naar de kapper voor de meet?
Neuj :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Ik niet, het mijne is niet te redden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Ik moet anders wel snel weerquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Je wil er toch niet als cousin It rondlopenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |